Sebevědomá angličtina pro kontakt se zákazníkem
Vhodné pro
Management
Obchodní manažery
Pro firmy, které mají B2B mezinárodní zákaznický servis a chtějí svému týmu pomoct s angličtinou. Pro jednotlivce, kteří mají pocit, že se potřebují nebo chtějí zlepšit nebo si udělali v používání jazyka pauzu a rádi by se rozmluvili Také pro nováčky v oboru a ty, kteří se bojí, stydí nebo nesnáší, když dělají chyby.
Program
Jihočeská hospodářská komora pro Vás připravila ve spolupráci se společností Customo sérii seminářů zaměřenou na zákaznický servis. Komunikujete pravidelně se svými tuzemskými či zahraničními zákazníky? Chcete být úspěšní v oblasti zákaznického servisu a získat tak cenné rady a tipy, jak na to? Neváhejte a zúčastněte se připravovaných seminářů.Co Vás na workshopu čeká?
Rozdíl mezi mluvením a nemluvením cizím jazykem je často pouze v sebevědomí. Přijďte se na tento workshop rozmluvit. Budeme komunikovat na relevantní témata spojená se zákaznickou péčí, budeme telefonovat a posílat emaily. Nejde nám o perfektní angličtinu, jde nám o odbourání zbytečných bloků, strachů a studu. Tak, aby příští komunikace se zákazníkem ze zahraničí už jednou provždy byla “piece of cake”.
- Cílem je přiblížit vám odbornou a přesně zacílenou výseč jazyka.
- Prakticky a s použitelností od prvního dne.
- Dodat sebevědomí a zbavit vás zbytečných strachů z chyb nebo toho, že nemáte "perfektní" angličtinu.
Organizace
Platební údaje Vám budou zaslány po odeslání Vaší závazné přihlášky na událost. Při odhlášení účastníka méně než 7 dnů před začátkem akce účtujeme 100% částky. Při neúčasti na semináři poplatek nevracíme - organizace může na seminář dle potřeby vyslat náhradníka.
Série seminářů:
Zákaznický servis 21. století - 20. dubna 2023
(Sebe)rozvojové mapy týmů zákaznické podpory - 11. května 2023
Time management pro zákaznický servis - 8. června 2023
Zákaznický servis 21. století - 20. dubna 2023
(Sebe)rozvojové mapy týmů zákaznické podpory - 11. května 2023
Time management pro zákaznický servis - 8. června 2023
Lektor

Jana Streichsbierová
Sama prošla zákaznickými centry jako řadový zaměstnanec, team leader i manažerka. Pracovala pro české, zahraniční i nadnárodní organizace, a to jak v českém, tak i v zahraničním prostředí. Spolupracovala se zákazníky po celém světě a komunikuje v 5 různých jazycích. Jana zná specifika různých kultur a umí vás naučit jak komunikovat dobré, horší i špatné zprávy tak, aby na konci každé objednávky stál spokojený zákazník www.customo.eu. Jejím dalším koučingovým projektem je Úspěšně do penze.
Datum a čas |
Středa 21. 06. 2023 09:00 - 13:00 Přidat do kalendáře |
---|---|
Místo | Husova 9, České Budějovice |
Cena |
Pro členy Jhk: 1700,- Kč vč. DPH Pro ostatní: 2400,- Kč vč. DPH |
Kapacita | Akce proběhla |
Garant akce |
![]() |
Sdílet |