Jhk Akademie

Jedinečný program pro členské firmy, který nabízí kvalitní vzdělávání s nulovými náklady a minimem administrativních úkonů.

Firemní vzdělávání s Jhk Akademií

Vzdělávání ZDARMA

Díky členství v Jhk jsou pro vás naše školení Jhk Akademie bezplatná.

Jhk full service

Nejenom veškeré papírování, ale i organizace je na Jhk.

Výběr ze 400 kurzů

Z pestré nabídky kurzů si určitě vyberete. Kurzy sestavujeme také na míru.

Skvělí lektoři až k vám

Lektoři mohou přijet a školit přímo ve vaší firmě.

Napište nám

Zvolte si formu, která Vám nejvíce vyhovuje

Otevřené akademie.                            Kurzy, které si vyberete na webu www.jhk.cz/udalosti

Vnitrofiremní akademie.                         Na míru ušitý vzdělávací program.

S výběrem kurzů Vám rádi poradíme. Stačí se na nás obrátit.

Z jakých témat vzdělávání si můžete vybírat

                     

Zapojte se i vy a využívejte výhod členství v Jhk

 

Olga Bakker - bakker@jhk.cz, +420 601 085 080         |         Lucie Imberová - imberova@jhk.cz, +420 702 239 069

Zjistěte více o nabídce...

AKADEMIE NEJEN PRO ZAČÍNAJÍCÍ PERSONALISTY  (48 hodin – bloková struktura programu v 8 hod blocích) 

  • Základní orientace v personalistice  
  • Výběr zaměstnanců a vedení vstupních pohovorů  
  • Integrace a adaptace zaměstnanců  
  • Interní personální audit  
  • Rozvoj a vzdělávání  
  • Jak správně komunikovat a naslouchat  

 

AKADEMIE NEJEN PRO ZKUŠENÉ PERSONALISTY  (48 hodin – bloková struktura programu v 8 hod blocích) 

  • Strategické řízení lidských zdrojů, role personalisty, řízení změn  
  • Plánování lidských zdrojů  
  • Strategické odměňování  
  • Motivace pracovníků a řízení pracovního výkonu  
  • Firemní kultura a efektivní nábor zaměstnanců  
  • Metody a formy odměňování, zaměstnanecké výhody  

 

AKADEMIE PRO ZAČÍNAJÍCÍ A JUNIORNÍ OBCHODNÍKY  (48 hodin – bloková struktura programu v 8 hod blocích) 

  • Psychologie obchodu, základní nákupní motivy, jak zaujmout zákazníky 
  • Role a osobnost prodejce, komunikační dovednosti obchodníka 
  • Telefonická a e-mailová komunikace se zákazníky 
  • Vedení osobní schůzky  
  • Vyjednávání pro obchodníky  
  • Profesionální argumentace, přesvědčování a zvládání námitek  

 

AKADEMIE PRO OBCHODNÍKY SENIORY A OBCHODNÍ MANAŽERY  (48 hodin – bloková struktura programu v 8 hod blocích) 

  • Organizace práce obchodníka, plánování úkolů a priorit  
  • Prodejní koncept Total cost of ownership, Up-selling a Cross-selling  
  • Koučování obchodního týmu 
  • Vedení obchodních případů, customer relation management 
  • Motivace pracovníků a řízení pracovního výkonu v obchodě  
  • Standard a nadstandard v prodeji, výchova a vzdělávání klientů   

 

AKADEMIE PRO MISTRY VÝROBY  (48 hodin – bloková struktura programu v 8 hod blocích) 

  • Řízení denního provozu 
  • Denní výsledky organizace – týmu  
  • Efektivní využití potenciálu zaměstnanců  
  • Rozvoj schopností vést – leadership  
  • Cílená komunikace a zvládání stresu 
  • Řízení změn a neustálé zlepšování  

 

AKADEMIE PRO PRACOVNÍKY V OBLASTI KVALITY  (48 hodin – bloková struktura programu v 8 hod blocích) 

  • Kvalita a business  
  • Systémy managementu kvality I  
  • Systémy managementu kvality II 
  • Procesy a jejich řízení z pohledu kvality  
  • Komunikace mezi týmy organizace 
  • Řízení změn a neustálé zlepšování  

 

AKADEMIE PRO MANAGEMENT FIRMY  (48 hodin – bloková struktura programu v 8 hod blocích) 

  • Práce s jednotlivci a týmy 
  • Změna výkonnosti organizace  
  • Principy pro zefektivnění organizace 
  • Koučink jako efektivní přístup manažera 
  • Osobnostní rozvoj manažera I  
  • Osobnostní rozvoj manažera II 

 

AKADEMIE PRO BUDOUCÍHO MANAŽERA (48 hodin – bloková struktura programu v 8 hod blocích) 

  • Manažerská triáda – Role, lidi, výkony  
  • Řízení organizace 
  • Sebeorganizace a seberozvoj 
  • Procesní řízení a systémy denního řízení 
  • Motivace a komunikace  
  • Nové techniky vedení organizace – koučovací přístup  

 

AKADEMIE PRO ASISTENTY/KY  (48 hodin – bloková struktura programu v 8 hod blocích) 

  • Profesionální asistentka I  
  • Profesionální asistentka II 
  • Office management 
  • Duševní hygiena 
  • Otevřená komunikace 
  • Organizace času a zvládaní stresu  

 

ABECEDA KLÍČOVÝCH DOVEDNOSTÍ PRO KAŽDÉHO  (64 hodin – bloková struktura programu v 8 hod blocích) 

  • Asertivita a zvládání kritiky 
  • Účinné techniky vyjednávání 
  • Účelná komunikace 
  • Organizace času a řízení priorit  
  • Pilíře úspěšné prezentace 
  • Řešení konfliktů 
  • Stres a syndrom vyhoření 
  • Projektový management 

OFFICE PRO RADOST Z PRÁCE  (48 hodin – bloková struktura programu v 8 hod blocích) 

  • Práce se soubory a komunikace 
  • Zpracování textu I. 
  • Tabulkové výpočty  
  • Zpracování obsáhlých dat  
  • Prezentace 
  • Office pro 21. století 

 

OFFICE VE FIREMNÍ PRAXI  (48 hodin – bloková struktura programu v 8 hod blocích) 

  • Zpracování textu II.  
  • Tabulky a výpočty s využitím technologie BI I. 
  • Tabulky a výpočty s využitím technologie BI II. 
  • Tabulky a výpočty s využitím technologie BI III. 
  • Grafika a prezentace 
  • Komunikace a cloud   

 

ANALÝZA A ZPRACOVÁNÍ DAT, TECHNOLOGIE BI (48 hodin – bloková struktura programu v 8 hod blocích) 

  • Získávání dat 
  • Čištění a zpracování dat 
  • Analýza dat  
  • Prezentace dat 
  • Automatizace I. 
  • Automatizace II. 

 

OFFICE ONLINE, SDÍLENÍ A DALŠÍ MODERNÍ NÁSTROJE (48 hodin – bloková struktura programu v 8 hod blocích) 

  • Práce se soubory 
  • Office 365 online nebo Google docs 
  • Nástroje pro online komunikaci 
  • Poznámky, nápady 
  • Informace ze sítě 
  • Sdílení dokumentů v organizaci 

 

IT NÁSTROJE PRO FIREMNÍ MARKETING  (48 hodin – bloková struktura programu v 8 hod blocích) 

  • Vybrané nástroje Office pro tvorbu marketingových materiálů I. 
  • Vybrané nástroje Office pro tvorbu marketingových materiálů II. 
  • Firemní grafika I. 
  • Firemní grafika II. 
  • Sociální sítě a analýza marketingových kampaní 
  • Komunikace a mobilita 

 

AKADEMIE: HOME OFFICE VE FIREMNÍ PRAXI  (48 hodin – bloková struktura programu v 8 hod blocích) 

  • Office 365 online 
  • Nástroje pro online komunikaci 
  • Organizace času a řízení priorit  
  • Tabulky a výpočty s využitím technologie BI I. 
  • Poznámky, nápady Sdílení dokumentů v organizaci 

ANGLICKÝ JAZYK (48 hod kurz, 1 hod = 60 min) 

 

NĚMECKÝ JAZYK (48 hod kurz, 1 hod = 60 min) 

 

ŠPANĚLSKÝ JAZYK (48 hod kurz, 1 hod = 60 min) 

 

RUSKÝ JAZYK (48 hod kurz, 1 hod = 60 min) 

 

ITALSKÝ JAZYK (48 hod kurz, 1 hod = 60 min)  

 

FRANCOUZSKÝ JAZYK (48 hod kurz, 1 hod = 60 min) 

 

ČESKÝ JAZYK PRO UKRAJINCE (48 hod kurz, 1 hod = 60 min) 

 

ČESKÝ JAZYK PRO ČECHY/ PRAVIDLA ČESKÉHO PRAVOPISU (8 hod kurz, 1 hod = 60 min) 

MZDOVÁ ÚČETNÍ   (48 hodin – bloková struktura programu v 8 hod blocích) 

  • Personální minimum a zákoník práce 
  • Odměňování a zdravotní pojištění a pojistné na sociální zabezpečení 
  • Daň z příjmů 
  • Pracovní neschopnost a pracovní úrazy 
  • Srážky ze mzdy 
  • Cestovní náhrady 

 

VEDOUCÍ ÚČTÁRNY (48 hodin – bloková struktura programu v 8 hod blocích) 

  • DPH 
  • Daň z příjmů fyzických osob ze závislé činnosti 
  • Daň z příjmů právnických osob I. 
  • Daň z příjmů právnických osob II. 
  • Správa daně 
  • Malé daně 

 

FINANČNÍ CONTROLLER (48 hodin – bloková struktura programu v 8 hod blocích) 

  • Controller jako partner managementu 
  • Investiční controlling I. 
  • Investiční controlling II.  
  • Plánování a forecasting 
  • Moderní manažerský reporting a KPI’s I. 
  • Moderní manažerský reporting a KPI’s II. 

 

EKONOMIKA PODNIKU V SOUVISLOSTECH PRO LINIOVÉ MANAŽERY (48 hodin – bloková struktura programu v 8 hod blocích) 

  • Klíčové pojmy a principy finančního a ekonomického řízení výrobních i nevýrobních společností + účetnictví a operativní evidence 
  • Finanční analýza v praxi – ukazatelé likvidity, finanční stability, aktivity a rentability 
  • Personální minimum a zákoník práce 
  • Kalkulace nákladů + cenotvorba 
  • Plánování a rozpočet 
  • Právní minimum 

 

ŘÍZENÍ VÝKONNOSTI PODNIKU PRO TOP MANAGEMENT (48 hodin – bloková struktura programu v 8 hod blocích) 

  • Finanční řízení podniku 
  • Cíle, obsah a struktura controllingu a manažerského účetnictví 
  • Řízení a měření výkonnosti po linii výkonů (produktový controlling) řízení 
  • Řízení a měření výkonnosti po linii odpovědnostních středisek (controlling středisek)  
  • Procesní řízení a jeho informační zajištění (controlling procesů) 
  • Plánování a rozpočet 

 

LEGISLATIVA PRO ŘÍZENÍ PODNIKU (48 hodin – bloková struktura programu v 8 hod blocích) 

  • Obchodní závazkové vztahy 
  • Pracovní právo prakticky  
  • Obchodní smlouvy v praxi 
  • Základy insolvenčního práva  
  • Corporate governance I.  
  • Corporate governance II. 

 

EKONOMICKÉ MINIMUM PRO ASISTENTKY (48 hodin – bloková struktura programu v 8 hod blocích) 

  • Kalkulace nákladů 
  • Plánování a rozpočet 
  • Personalistika 
  • Zákoník práce 
  • Obchodní závazkové vztahy 
  • Obchodní smlouvy v praxi 

 

FINANČNÍ EXCELENCE – BEST PRACTICE PRO FINANČNÍ ŘEDITELE (48 hodin – bloková struktura programu v 8 hod blocích) 

  • Finanční stability ČR, makroekonomika ČNB, aktuální otázky 
  • Nová role finančního řízení a CFO budoucnosti 
  • Digitální transformace ve finančni 
  • Firemní strategie z hlediska financí 
  • Analýza návratnosti projektu  
  • Novela zákona o obchodních korporacích 

V minulém roce jsme se zapojili do projektu Vzdělávání zaměstnanců členských firem Jhk. Díky kompletnímu zajištění kurzů Jihočeskou hospodářskou komorou nám odpadly starosti se zpracováním a tím i získáním jednotlivých projektů. Pro nás to znamená velkou úsporu času a žádné starosti s výběrem vhodných školících firem, potažmo lektorů. Prostě jednoduše shrnuto "full servis".