Marketingová akademie
Vhodné pro
Firmy zapojené do JHK AKADEMIE
Management
Reklamu a marketing
Online marketing
Kurz je pro partnery projektu Jhk Akademie ZDARMA.
Více o projektu ZDE.
Marketingová akademie je vzdělávací program zaměřený na rozvoj dovedností a znalostí v oblasti marketingu. Účastníci se naučí praktické strategie a nástroje v oblasti obsahového marketingu, reklamy a analýzy dat, které jim pomohou efektivně oslovit a udržet cílovou skupinu. Program kombinuje teoretické základy s reálnými případovými studiemi a workshopy, aby absolventi byli schopni okamžitě aplikovat získané poznatky v praxi.
Více o projektu ZDE.
Marketingová akademie je vzdělávací program zaměřený na rozvoj dovedností a znalostí v oblasti marketingu. Účastníci se naučí praktické strategie a nástroje v oblasti obsahového marketingu, reklamy a analýzy dat, které jim pomohou efektivně oslovit a udržet cílovou skupinu. Program kombinuje teoretické základy s reálnými případovými studiemi a workshopy, aby absolventi byli schopni okamžitě aplikovat získané poznatky v praxi.
Program
Na co se můžete těšit?1. den 11.12.2024 - 4P – Klíčové prvky zlaté formule marketingu a media mix
Marketing nemůžete dělat nebo nedělat – děláte ho vždy. Buď ve svůj prospěch, nebo pro svou škodu. 4P – marketingový mix jako východisko marketingového uvažování. Product Price Place Promotion. Není jedna cesta - specifika, úskalí a výhody strategií pro každé ze 4P, A co takhle 7P – aneb komplexnější pohled na dané téma, Komunikační mix, mediální taktika a media mix, co si pod tím představit a jak to správně nastavit?
2. den 22.1.2025 - Customer-centric marketing a tvorba kvalitní marketingové strategie
VÁŠ zákazník je ten, kdo Vám platí mzdu. Znáte ho? Co to znamená být customer-centric a proč o tento přístup usilovat? Co je zákaznická hodnota, co je hodnota pro zákazníka a jak s tím pracovat? 4C aneb marketingový mix z hlediska zákazníka. Zákaznické touchpointy a proč si je hlídat. Nejčastější bariéry v pochopení klienta, aneb výzkum máte? A mohla bych ho vidět? Marketingová strategie orientovaná na zákazníka a taktika jako její nástroj. Zákaznická cesta aneb Funnely jako příležitost.
3. den 19.2.2025 - Produktový marketing v praxi
Produktový marketing a firemní filosofie přístupu k produktu. Trh, subjekty trhu, analýza trhu a konkurence. Cílové skupiny, persony a jiné podmnožiny. Segmentace, targeting a positioning. Produktové porfolio, šířka, hloubka a délka… Kategorie produktu. Životní cyklus a strategie zavádění produktu. Body shody a odlišnosti a další úskalí vašeho „regálu“. Trocha hierarchie, brand buildingu a vztah produkt – značka.
4. den 12.3.2025 - Integrovaná komunikace pro marketéry
Co je integrovaná komunikace, její složky, výhody i požadavky. Konzistence jako svatý grál. Proč být brand. Co stojí brand a k čemu je to dobré. Brand není logo. Prvky brandu. Hodnota značky. Brand versus výkon. A co takhle Employer branding? Komunikační mix, média, kanály a „stoky“. Synergie komunikačních kanálů, sdělení a cílů, aneb jak na dokonalou kampaň. Největší historické průšvihy špatně řízené komunikace firem. Jak může (ne)integrovaný přístup ke komunikaci posílit nebo poškodit Vaši značku?
5. den 9.4.2025 - Základy copywritingu aneb pište pro svou cílovou skupinu
Jak komunikovat se svou cílovou skupinou. Každý typ média, kanálu a sdělení i cílové skupiny má své nároky, výhody a rizika – jak na ně. Kdo jsme, jak mluvíme a ke komu. A co na to brand? Sdělení, co říkáme, komu, jak to kódujeme a kdo je nositel? A co šumy? Touchpointy a skryté komunikační kanály – zaměstnanci v 1. linii, ale i Ti druzí…Copywriting jako kreativní disciplína. Co je kreativita, insight a kde je hledat? Proč a kdy potřebujeme SEO? Ukázky z praxe, i té špatné.
Nejzazší termín pro podání přihlášek je 15. 1. 2025
Podmínky účasti:
Po registraci na kurz bude účastníkovi vystavena v dostatečném předstihu faktura k platbě a před konáním kurzu zaslána na mail, kterým se zaregistroval na kurz. Přihlášku můžete stornovat nejpozději 7 dnů před konáním (včetně dnů pracovního volna). V tomto případě bude účastnický poplatek vrácen v plné výši. Při odhlášení účastníka méně než 7 dnů před akcí účtujeme 100% částky. Při neúčasti se poplatek nevrací - organizace může vyslat náhradníka.
Po registraci na kurz bude účastníkovi vystavena v dostatečném předstihu faktura k platbě a před konáním kurzu zaslána na mail, kterým se zaregistroval na kurz. Přihlášku můžete stornovat nejpozději 7 dnů před konáním (včetně dnů pracovního volna). V tomto případě bude účastnický poplatek vrácen v plné výši. Při odhlášení účastníka méně než 7 dnů před akcí účtujeme 100% částky. Při neúčasti se poplatek nevrací - organizace může vyslat náhradníka.
Projekt číslo CZ.03.01.03/00/22_040/0002034 s názvem Jhk Akademie je financován z Evropského sociálního fondu a ze státního rozpočtu v rámci Operačního programu Zaměstnanost plus.
Lektor
Mgr. Ivana Opršalová
25 let v marketingu od agentury na stranu klienta, od soukromé firmy po státní instituci, od html, správy webů přes PR, eventy, k sociálním sítím, přednáškám a lektorské práci, zaměstnankyně, podnikatelka, konzultantka, věčná studentka s vášní pro historii, filosofii a marketing a obsesí pro komunikaci a psaní...
Datum a čas |
Středa 22. 01. 2025
8:00
- 16:30
Středa 19. 02. 2025
8:00
- 16:30
Středa 12. 03. 2025
8:00
- 16:30
Středa 09. 04. 2025
8:00
- 16:30
Středa 14. 05. 2025
8:00
- 16:30
|
---|---|
Místo | zasedací místnost Husova tř. 1846/9, České Budějovice |
Cena |
Pro členy Jhk: 24.999,- vč. DPH Pro ostatní: 29.999,- vč. DPH |
Kapacita | Volno (Zbývá 12 míst) |
Garant akce |
|
Přihláška na akci | |
Sdílet |
Přihláška na akci
Volno (Zbývá 12 míst)