Události

Zákaznická péče v rámci struktury organizace a aktuální trendy

Vhodné pro
Majitele a jednatele Management Obchodní manažery
Jak nastavit zákaznickou péči na maximum? Proč je důležitý prozákaznický přístup zaměstnanců na všech organizačních úrovních ve firmě a ve všech existujících odděleních? Jak zvýší orientace na zákazníky výsledky firmy a spokojenost zákazníků?
Tyto a další otázky Vám zodpoví lektorka s bohatými zkušenostmi se zákaznickou péčí Anna Šenk. 
 

Většina firem má oddělení zákaznické péče. Moderní přístupy k péči ale doporučují udělat ze zákaznické péče a orientace na zákazníka součást naprosto každého oddělení a běžného denního rozhodování ve firmě. Co si myslí o produktech a službách váš zákazník? Ví to třeba i Vaše účetní a nebo obchodník? Je to potřeba, aby mohli dobře dělat svoji práci. Peter Merholz a jeho cibulový přístup, díky kterému je tohle možné využívá již mnoho firem po celém světě.

Program

  • Jak zvědomit zákaznické potřeby a strasti všem zaměstnancům ve firmě?
  • Jak zakomponovat zákaznický feedback do běžné operativy zaměstnanců?
  • Jaký je prozákaznický přístup Petera Merholze a jak ho dobře aplikovat ve Vaší firmě?

Poznámka
Webinář bude probíhat v aplikaci Zoom. Každému účastníkovi přijdou instrukce k přihlášení den před konáním webináře na email.

Organizace
Přihlášku můžete stornovat nejpozději 7 dní před konáním akce. Při odhlášení účastníka méně než 7 dní před akcí účtujeme 100 % částky. Organizace může na akci dle potřeby vyslat náhradníka.

Lektor

Anna Šenk

Anička začínala na zákaznické podpoře DámeJídlo.cz. Postupně se propracovala skrze vedení jednotlivých oddělení až k pozici provozní ředitelky a pod sebou měla všechny provozní oddělení včetně 150 kurýrů. Svůj focus v DámeJídlo.cz věnovala na kvalitu služeb, měření zákaznické spokojenosti a školení všech zaměstnanců, kteří přijdou do kontaktu se zákazníkem. Pak pokračovala do Rohlik.cz, kde bylo jejím úkolem vybudovat pro Rohlik.cz stejně kvalitní a na zákazníka orientovanou logistiku, kterou vedla v DámeJídlo.cz. Má za sebou rekonstrukci zákaznické podpory Liftago nebo školení zákaznické péče a obchodního týmu v LMC (jobs.cz a práce.cz).

S firmami pracuje na zlepšení zákaznické péče a provozním designu služeb. S GrowJOB Institute se od roku 2017 aktivně věnuje projektu Lepší Služby


Datum a čas Středa 17. 03. 2021
09:00 - 14:00
Přidat do kalendáře
Místo V sídle Jhk/online v aplikaci Zoom
Husova 9, České Budějovice
Cena Pro členy Jhk: 1 800 Kč
Pro ostatní: 2 500 Kč
Kapacita Akce proběhla
Garant akce
Hájková Lenka
hajkova@jhk.cz
+420 602 502 671
Sdílet
Zpět