Události

Workshop: Vytvořte si sami originální videa pro náborovou komunikaci a přitáhnete nové zaměstnance

Vhodné pro
Zaměstnance Majitele a jednatele Management Reklamu a marketing Personalisty
Najít ty pravé zaměstnance je stále náročnější… Uchazeče o práci zaujme na první pohled atraktivní video, protože je to nejvíce sdílený formát na sociálních sítích – video marketing buduje nepřehlédnutelnou značku zaměstnavatele!

Situace na trhu práce se dnes mimořádně dynamicky mění, některé firmy propouští a jiné naopak potřebují rychle nabírat schopné lidi. Standardní náborová inzerce na pracovních portálech má vysoké finanční náklady a je těžké se zviditelnit vůči konkurenci – využijte video marketing na sociálních sítích a získáte výhodný poměr cena/výsledek.
Poznámka: i nadále se v největší míře snažíme přizpůsobit době a přinášet Vám kvalitní vzdělávání.
Forma semináře se tak bude odvíjet od aktuální prosincové situace. Zda bude seminář prezenčně, online nebo kombinovaně, Vás budeme s předstihem informovat.

Jak bude workshop probíhat?
  • Ukázková analýza stávající náborové komunikace.
  • Individuální přístup ke každému účastníkovi.
  • Aktivní trénink.
  • Výklad obohacený příklady z praxe.
  • Klademe důraz na osobní zážitek — praktická cvičení pro osvojení daného tématu, kde získáte okamžitě zpětnou vazbu.
  • Vzájemná interaktivní diskuse účastníků, kde si vyměňují své zkušenosti.

Co se na workshopu naučíte?
  • Jak dělat nábory smysluplně a jak vytvářet konkurenceschopnou značku zaměstnavatele.
  • Poznáte, jak využít storytelling pro video marketing na sociálních sítích.
  • Naučíte se nápaditým způsobem komunikovat benefity pro zaměstnance.
  • Zvýšíte zásah cílové skupiny díky své HR komunikaci a především organický dosah.
  • Pochopíte, jak do náborové komunikace dostat emoce a oslovit svým příběhem odpovídající uchazeče o zaměstnání.
„Místo toho, aby byli zaměstnanci seznamováni s popisem své práce, měli by zaměstnanci seznámit zaměstnavatele s popisem své motivace.“  Jonas Ridderstrale 
 

Program

  • značka firmy a brand management,
  • firemní strategie,
  • co je to příběh - typy příběhů a jejich cílové skupiny,
  • Jak správně příběh strukturovat,
  • příběh – proč se vyplatí investovat do scénáře a scenáristy,
  • příběhy a sdílené emoce,
  • audiovizuální produkce – forma a obsah, jak to sladit,
  • co je to jednotná komunikační linka a proč ji zachovat,
  • co je skutečný firemní benefit a co není – originalita a nuda,
  • motivace – jak ji správně komunikovat navenek i uvnitř,
  • jak představit zaměstnance firmy – spokojenost zaměstnanců,
  • proces tvorby video marketingu – kdo je kdo v týmu,
  • tvorba videa jako team building,
  • jak šířit video dále – sociální sítě, web, newsletter, portály práce,
  • YouTube, Facebook, Instagram a LinkedIn a Twitter – specifika a odlišnosti,
  • jak nikdy nevyprávět příběh – jak poškodit reputaci značky zaměstnavatele.
Proč je podle Víta Balouška video marketing investicí do konkurenceschopné značky si můžete pročíst zde a shrnutí výzkumu o zvýšené návštěvnosti internetu během karantény zde.
Podmínky účasti
Přihlášku můžete stornovat nejpozději 7 dní před konáním semináře. Při odhlášení účastníka méně než 7 dní před akcí účtujeme 100 % částky. Organizace může na seminář dle potřeby vyslat náhradníka, při neúčasti na semináři poplatek nevracíme.

Fakturu za účastnický poplatek předáváme v den konání semináře.

V ceně je zahrnuto: školící materiály a občerstvení.

Lektor

Vít Baloušek

lektor a reklamní mág, copywriter, konsultant.
Vít Baloušek začínal jako novinář, pracoval jako copywriter i kreativní ředitel, kdy řídil tým 18 pracovníků v reklamní agentuře. Má zkušenosti z mezinárodních reklamních agentur Grey, DDB, Proximity/BBDO a Leo Burnett, specializuje se nyní na originální vzdělávání v oblastech – kreativní reklamní tvorba, strategický marketing, tvorba značky – brand management, komunikační dovednosti a techniky prodeje, digitální komunikace a sociální sítě a také na oblast automotive.
Je také lektorem marketingového vzdělávání CIMA v rámci certifikace platné pro celou EU. Je autorem první příručky o kreativní tvorbě reklamy na našem trhu – kniha vyšla v nakladatelství Computer Press pod názvem „Žijte a myslete kreativně“.
Nyní se věnuje jako lektor a trenér předávání svých zkušeností z praxe více než 25 let působení v oboru marketingu a reklamy – školí formou worskhopu s důrazem na aplikaci do praxe.
 

Datum a čas Čtvrtek 03. 12. 2020
09:00 - 15:00
Přidat do kalendáře
Místo Velká zasedací místnost v sídle Jhk
Husova 9, České Budějovice
Cena Pro členy Jhk: 2 200 Kč
Pro ostatní: 3 200 Kč
Kapacita Akce proběhla
Garant akce
Hájková Lenka
hajkova@jhk.cz
+420 602 502 671
Sdílet
Zpět