Workshop: Vytvořte si sami originální videa pro náborovou komunikaci a přitáhnete nové zaměstnance
Vhodné pro
Zaměstnance
Majitele a jednatele
Management
Reklamu a marketing
Personalisty
Najít ty pravé zaměstnance je stále náročnější… Uchazeče o práci zaujme na první pohled atraktivní video, protože je to nejvíce sdílený formát na sociálních sítích – video marketing buduje nepřehlédnutelnou značku zaměstnavatele!
Situace na trhu práce se dnes mimořádně dynamicky mění, některé firmy propouští a jiné naopak potřebují rychle nabírat schopné lidi. Standardní náborová inzerce na pracovních portálech má vysoké finanční náklady a je těžké se zviditelnit vůči konkurenci – využijte video marketing na sociálních sítích a získáte výhodný poměr cena/výsledek.
Poznámka: i nadále se v největší míře snažíme přizpůsobit době a přinášet Vám kvalitní vzdělávání.
Forma semináře se tak bude odvíjet od aktuální prosincové situace. Zda bude seminář prezenčně, online nebo kombinovaně, Vás budeme s předstihem informovat.
Jak bude workshop probíhat?
Co se na workshopu naučíte?
Situace na trhu práce se dnes mimořádně dynamicky mění, některé firmy propouští a jiné naopak potřebují rychle nabírat schopné lidi. Standardní náborová inzerce na pracovních portálech má vysoké finanční náklady a je těžké se zviditelnit vůči konkurenci – využijte video marketing na sociálních sítích a získáte výhodný poměr cena/výsledek.
Poznámka: i nadále se v největší míře snažíme přizpůsobit době a přinášet Vám kvalitní vzdělávání.
Forma semináře se tak bude odvíjet od aktuální prosincové situace. Zda bude seminář prezenčně, online nebo kombinovaně, Vás budeme s předstihem informovat.
Jak bude workshop probíhat?
- Ukázková analýza stávající náborové komunikace.
- Individuální přístup ke každému účastníkovi.
- Aktivní trénink.
- Výklad obohacený příklady z praxe.
- Klademe důraz na osobní zážitek — praktická cvičení pro osvojení daného tématu, kde získáte okamžitě zpětnou vazbu.
- Vzájemná interaktivní diskuse účastníků, kde si vyměňují své zkušenosti.
Co se na workshopu naučíte?
- Jak dělat nábory smysluplně a jak vytvářet konkurenceschopnou značku zaměstnavatele.
- Poznáte, jak využít storytelling pro video marketing na sociálních sítích.
- Naučíte se nápaditým způsobem komunikovat benefity pro zaměstnance.
- Zvýšíte zásah cílové skupiny díky své HR komunikaci a především organický dosah.
- Pochopíte, jak do náborové komunikace dostat emoce a oslovit svým příběhem odpovídající uchazeče o zaměstnání.
Program
- značka firmy a brand management,
- firemní strategie,
- co je to příběh - typy příběhů a jejich cílové skupiny,
- Jak správně příběh strukturovat,
- příběh – proč se vyplatí investovat do scénáře a scenáristy,
- příběhy a sdílené emoce,
- audiovizuální produkce – forma a obsah, jak to sladit,
- co je to jednotná komunikační linka a proč ji zachovat,
- co je skutečný firemní benefit a co není – originalita a nuda,
- motivace – jak ji správně komunikovat navenek i uvnitř,
- jak představit zaměstnance firmy – spokojenost zaměstnanců,
- proces tvorby video marketingu – kdo je kdo v týmu,
- tvorba videa jako team building,
- jak šířit video dále – sociální sítě, web, newsletter, portály práce,
- YouTube, Facebook, Instagram a LinkedIn a Twitter – specifika a odlišnosti,
- jak nikdy nevyprávět příběh – jak poškodit reputaci značky zaměstnavatele.
Podmínky účasti
Přihlášku můžete stornovat nejpozději 7 dní před konáním semináře. Při odhlášení účastníka méně než 7 dní před akcí účtujeme 100 % částky. Organizace může na seminář dle potřeby vyslat náhradníka, při neúčasti na semináři poplatek nevracíme.
Fakturu za účastnický poplatek předáváme v den konání semináře.
V ceně je zahrnuto: školící materiály a občerstvení.
Lektor
Vít Baloušek
lektor a reklamní mág, copywriter, konsultant.
Vít Baloušek začínal jako novinář, pracoval jako copywriter i kreativní ředitel, kdy řídil tým 18 pracovníků v reklamní agentuře. Má zkušenosti z mezinárodních reklamních agentur Grey, DDB, Proximity/BBDO a Leo Burnett, specializuje se nyní na originální vzdělávání v oblastech – kreativní reklamní tvorba, strategický marketing, tvorba značky – brand management, komunikační dovednosti a techniky prodeje, digitální komunikace a sociální sítě a také na oblast automotive.
Je také lektorem marketingového vzdělávání CIMA v rámci certifikace platné pro celou EU. Je autorem první příručky o kreativní tvorbě reklamy na našem trhu – kniha vyšla v nakladatelství Computer Press pod názvem „Žijte a myslete kreativně“.
Nyní se věnuje jako lektor a trenér předávání svých zkušeností z praxe více než 25 let působení v oboru marketingu a reklamy – školí formou worskhopu s důrazem na aplikaci do praxe.
Vít Baloušek začínal jako novinář, pracoval jako copywriter i kreativní ředitel, kdy řídil tým 18 pracovníků v reklamní agentuře. Má zkušenosti z mezinárodních reklamních agentur Grey, DDB, Proximity/BBDO a Leo Burnett, specializuje se nyní na originální vzdělávání v oblastech – kreativní reklamní tvorba, strategický marketing, tvorba značky – brand management, komunikační dovednosti a techniky prodeje, digitální komunikace a sociální sítě a také na oblast automotive.
Je také lektorem marketingového vzdělávání CIMA v rámci certifikace platné pro celou EU. Je autorem první příručky o kreativní tvorbě reklamy na našem trhu – kniha vyšla v nakladatelství Computer Press pod názvem „Žijte a myslete kreativně“.
Nyní se věnuje jako lektor a trenér předávání svých zkušeností z praxe více než 25 let působení v oboru marketingu a reklamy – školí formou worskhopu s důrazem na aplikaci do praxe.
Datum a čas |
Čtvrtek 03. 12. 2020 09:00 - 15:00 Přidat do kalendáře |
---|---|
Místo | Velká zasedací místnost v sídle Jhk Husova 9, České Budějovice |
Cena |
Pro členy Jhk: 2 200 Kč Pro ostatní: 3 200 Kč |
Kapacita | Akce proběhla |
Garant akce |
|
Sdílet |