Webinář: Firemní LinkedIn na maximum
Získejte návod, jak na sociální síti LinkedIn tvořit obsah, spravovat firemní stránky nebo třeba rozšiřovat svou síť kontaktů. Využijte LinkedIn na 100 % a oslovte 1.500.000 uživatelů v České republice.
Program
1) K čemu je nám užitečná síť LinkedIn, co od ni očekávat a co ne2) Jak vytvořit a udržovat svůj profil; minimum věcí pro profesionální prezentaci
3) Jak vyhledávat zajímavé lidi a jak s nimi navazovat kontakt
4) Jak komunikovat s lidmi na LinkedIn
5) Jak sdílet informace a jak reagovat na informace, které sdílejí ostatní
Příklady, ukázky, dotazy, individuální zaměření jsou součástí webináře.
Podmínky účasti:
Přihlášku můžete stornovat nejpozději 7 dnů před konáním webináře. Při odhlášení účastníka méně než 7 dnů před akcí účtujeme 100 % částky za kurz. Organizace může na webinář dle potřeby vyslat náhradníka.
Organizace:
Webinář bude probíhat v aplikaci Zoom. Každému účastníkovi přijdou instrukce k přihlášení den před konáním webináře na email.
Fakturu vystavujeme až po konání akce.
Lektor
PhDr. Vojtěch Bednář
Specialista na otázky vedení, motivování, řízení lidí ve firmách, vytváření a udržování firemní kultury. Učí manažery na všech úrovních pracovat s lidmi tak, aby firmu vnímali jako součást svého života, aby jejich práce byla efektivní, smysluplná a naplňovala potřeby firmy i jich samotných..
Datum a čas |
Pátek 06. 11. 2020 08:30 - 11:30 Přidat do kalendáře |
---|---|
Místo | Online aplikace Zoom Husova 9, České Budějovice |
Cena |
Pro členy Jhk: 990 Kč Pro ostatní: 1 700 Kč |
Kapacita | Akce proběhla |
Garant akce |
|
Sdílet |