Události

Webinář: Firemní LinkedIn na maximum

Získejte návod, jak na sociální síti LinkedIn tvořit obsah, spravovat firemní stránky nebo třeba rozšiřovat svou síť kontaktů. Využijte LinkedIn na 100 % a oslovte 1.500.000 uživatelů v České republice.

Program

1) K čemu je nám užitečná síť LinkedIn, co od ni očekávat a co ne
2) Jak vytvořit a udržovat svůj profil; minimum věcí pro profesionální prezentaci
3) Jak vyhledávat zajímavé lidi a jak s nimi navazovat kontakt
4) Jak komunikovat s lidmi na LinkedIn
5) Jak sdílet informace a jak reagovat na informace, které sdílejí ostatní

Příklady, ukázky, dotazy, individuální zaměření jsou součástí webináře.
Podmínky účasti:
Přihlášku můžete stornovat nejpozději 7 dnů před konáním webináře. Při odhlášení účastníka méně než 7 dnů před akcí účtujeme 100 % částky za kurz. Organizace může na webinář dle potřeby vyslat náhradníka. 

Organizace:
Webinář bude probíhat v aplikaci Zoom. Každému účastníkovi přijdou instrukce k přihlášení den před konáním webináře na email.
Fakturu vystavujeme až po konání akce.

Lektor

PhDr. Vojtěch Bednář

Specialista na otázky vedení, motivování, řízení lidí ve firmách, vytváření a udržování firemní kultury. Učí manažery na všech úrovních pracovat s lidmi tak, aby firmu vnímali jako součást svého života, aby jejich práce byla efektivní, smysluplná a naplňovala potřeby firmy i jich samotných..
 

Datum a čas Pátek 06. 11. 2020
08:30 - 11:30
Přidat do kalendáře
Místo Online aplikace Zoom
Husova 9, České Budějovice
Cena Pro členy Jhk: 990 Kč
Pro ostatní: 1 700 Kč
Kapacita Akce proběhla
Garant akce
Hájková Lenka
hajkova@jhk.cz
+420 602 502 671
Sdílet
Zpět