Události

Strategie komunikace se zákazníkem aneb cesta k pracovní produktivitě

Vhodné pro
Zaměstnance
Naučte se efektivně komunikovat se zákazníkem na našem semináři. Dozvíte se, mimo jiné, jak předcházet konfliktům nebo jak je řešit se zachováním klidu a profesionality.

Program

  • psychologie zákazníka - co chce a co očekává, jak předpokládá, že se k němu budeme chovat a jak se chová on k nám
  • problémoví lidé a jak na ně - nerozhodný, arogant, kverulant, spekulátor, pasivní melancholik a pasivně agresivní typ
  • konflikt se zákazníkem - jak ho řešit a jak mu předejít
  • jak se z toho nezbláznit - psychohygiena v kontaktu se zákazníky

Organizace akce:
Seminář bude probíhat v kombinované formě, tzn. prezenčně a také online v MS TEAMS. Pokud budete mít zájem o online účast, prosím, o registraci na e-mail: vodickova@jhk.cz

Podmínky účasti
Účastnický poplatek uhraďte, prosím, bankovním převodem na účet č.: 12912613/0300 - variabilní symbol 16270324. Daňový doklad Vám bude zaslán po připsání platby na účet. Přihlášku můžete stornovat nejpozději 7 dnů před konáním (včetně dnů pracovního volna). V tomto případě bude účastnický poplatek vrácen v plné výši. Při odhlášení účastníka méně než 7 dnů před akcí účtujeme 100% částky. Při neúčasti se poplatek nevrací - organizace může vyslat náhradníka.

Lektor

PhDr. Vojtěch Bednář

Specialista na otázky vedení, motivování, řízení lidí ve firmách, vytváření a udržování firemní kultury. Učí manažery na všech úrovních pracovat s lidmi tak, aby firmu vnímali jako součást svého života, aby jejich práce byla efektivní, smysluplná a naplňovala potřeby firmy i jich samotných..
 

Datum a čas Středa 27. 03. 2024
09:00 - 12:00
Přidat do kalendáře
Místo zasedací místnost ObHK, 3. patro, (budova ČSOB) nebo on-line v MS TEAMS
Nám. Míru 140/I, Jindřichův Hradec
Cena Pro členy Jhk:
1.000,- Kč (včetně DPH)

Pro ostatní:
1.500,- Kč (včetně DPH)

Kapacita Akce proběhla
Garant akce
Vodičková Pavla
vodickova@jhk.cz
+420608572262
Sdílet
Zpět