Rozšiřující akademie pro personalisty
Vhodné pro
Jen pro členy Jhk
Více o projektu ZDE
Vzdělávací program "Rozšiřující akademie pro personalisty" je zaměřena na prohloubení stávajících znalostí personalisty a získání nových nástrojů, které mu pomohou nastavit nová pravidla v oblasti komunikace, odměňování a motivace pracovníků. V jednotlivých blocích se seznámíte s novými trendy a metodami v oblasti lidských zdrojů. Vzdělávací akce je určena všem personalistům, HR manažerům a managerům firem.
Vzdělávací program "Rozšiřující akademie pro personalisty" je zaměřena na prohloubení stávajících znalostí personalisty a získání nových nástrojů, které mu pomohou nastavit nová pravidla v oblasti komunikace, odměňování a motivace pracovníků. V jednotlivých blocích se seznámíte s novými trendy a metodami v oblasti lidských zdrojů. Vzdělávací akce je určena všem personalistům, HR manažerům a managerům firem.
Program
Na která témata se můžete těšit?► Behaviorální pohovor (výběr zaměstnanců a vedení vstupních pohovorů)
► ASSESSMENT CENTRUM (plánování lidských zdrojů)
► Řešení konfliktů
► Wellbeing - cesta výjimečnosti nejlepších zaměstnavatelů
1.den : Behaviorální pohovor (výběr zaměstnanců a vedení vstupních pohovorů)
Behaviorální pohovor vychází z předpokladu, že nejlepším ukazatelem budoucího chování člověka jeho v jeho minulosti. Díky správně kladeným otázkám tak můžeme získat cenné informace, jaké jsou jeho silné a slabé stránky.
Během školení s tématem výběr zaměstnanců a vedení vstupních pohovorů se zaměříme zejména na tento způsob rozhovoru.
Čeká vás:
- Vhodná struktura vedení a moderování vstupního rozhovoru s kandidátem (od uvítání po rozloučení) s vybraným zaměřením na:
- Vhodné icebreakery, které jsou už součástí výběru
- Představení sebe a firmy jako součást personálního marketingu
- Vypořádání se s obtížnými situacemi, které se během rozhovoru mohou stát
- Behaviorální rozhovor
- Identifikace kompetencí, které u kandidáta hledáme
- Kladení otázek zaměřené na požadované kompetence
- Naslouchání – co hledáme za kandidátovými slovy
- Metoda STAR – účinná metoda zjišťování úrovně požadované kompetence
- Vyhodnocení rozhovoru
2. den : ASSESSMENT CENTRUM (plánování lidských zdrojů)
Chcete vybírat jinak? Chcete poznat své kandidáty, jak zvládají reálné situace anebo zda-li mají skutečně dovednosti a umí je používat tak, jak potřebujete? Vybírejte zaměstnance pomocí assessment centra.
Během školení zaměřeného na tuto metodu se dozvíte:
- Jak assessment centrum připravit
- Nastavení požadovaných kompetencí, znalostí a dovedností
- Zajištění zázemí a vybavení
- Design programu AC a časování aktivit
- Příprava interních hodnotitelů
- Příprava hodnocení a záznam výstupů
- Realizace a vyhodnocení assessment centra
- Jak zvát a informovat účastníky
- Moderace assessment centra
- Uzavření assessment centra s účastníky
- Vyhodnocení celkových výsledků
- Použití psychologické diagnostiky
3.den : Řešení konfliktů
- Druhy konfliktů a jejich zvládání
- Osobnostní diagnostika
- Zvládání emocí v konfliktních situacích
- Řešení konfliktů v pracovním prostředí
- Role personalisty jako mediátora konfliktu
4. den: Wellbeing - cesta výjimečnosti nejlepších zaměstnavatelů
Péče o zaměstnance tvoří nedílnou součást práce personalistů. Výjimeční zaměstnavatelé vnímají své zaměstnance jako to nejlepší, co mají, a stále hledají cesty, co přinést zaměstnancům a zároveň tím podpořit zdravou kulturu firmy. Jedním z konceptů, se kterým tito zaměstnavatelé pracují, je tzv. „wellbeing“. Wellbeing vychází ze základního předpokladu, že vnitřní duševní pohoda zaměstnance přináší nejen zvýšený výkon, ale vytváří i elitní a jedinečnou firemní kulturu.
Během školení se dozvíte:
- Jak spolu souvisí výkon, stres a duševní pohoda
- Jak stres ovlivňuje chování a kognitivní schopnosti jedince
- Dopad stavu duševní pohody a psychologického bezpečí na ekonomiku firem
- Jak spolu souvisí duševní pohoda a psychická odolnost (resilience), tedy schopnost zůstat vyrovnaný/á i v době nejistot a změn
- Které oblasti duševní pohody můžete ve firmě rozvíjet
- Popíšeme si klíčové oblasti
- Ukážeme si možnosti, jak s nimi pracovat v rámci personálních procesů uvnitř firmy / anebo „jen tak“ přirozeně
- Jaká je role vedení společnosti, personalistů a vedoucích pracovníků a jak jim pomoci tuto roli zvládnout.
NEJZAZŠÍ TERMÍN PRO PODÁNÍ PŘIHLÁŠEK JE 2. 5. 2023!


Lektor

Mgr. Marie Váňová
Mám dlouholeté zkušenosti v personalistice a vedení lidí v mezinárodních společnostech. Věnuji se realizaci rozvojových projektů, konzultacím, koučinku a školení v oblasti rozvoje organizace i jednotlivce. Věřím, že lidé tvoří úspěch firem.
Dokumenty
Datum a čas |
Středa 03. 05. 2023
8:00
- 16:30
Středa 24. 05. 2023
8:00
- 16:30
Středa 07. 06. 2023
8:00
- 16:30
Středa 28. 06. 2023
8:00
- 16:30
|
---|---|
Místo | zasedací mísnost 2. patro Kněžská 5, České Budějovice |
Cena |
Pro členy Jhk: Kč 19.999,- vč. DPH Pro ostatní: Kč 24.999,- vč. DPH |
Kapacita | Akce proběhla |
Garant akce |
|
Sdílet |