Události

Ranní káva "E-shop: Nutnost nebo inovace?"

Vhodné pro
Reklamu a marketing Online marketing
Současná situace zvyšuje tlak na digitalizaci firem a automatizaci jejich procesů. Jedním z možných řešení je zavedení e-shopu. Jeho napojení na vnitropodnikové systémy a procesy se může zdát být obtížné, stejně jako se vyznat v široké nabídce trhu. 

V tomto webináři se dozvíte, s jakými činnostmi vám e-shop pomůže, získáte představu jak vypadají procesy na jeho pozadí a jaký dopad budou mít na vaše systémy. Seznámíme vás také s optimálním postupem při implementaci e-shopu ve firmě a možnostmi technického řešení.
 

Program

  1. Začlenění e-shopu do obchodně-marketingových procesů
  2. Procesy a provoz e-shopu očima provozovatele
  3. Jak postupovat při zavádění e-shopu ve firmě?
  4. Výběr technického řešení

Lektor

Ing. Markéta Karman

Specialistka na strategické poradenství obchodu a marketingu v B2B firmách. 18 let se aktivně věnuje obchodu a marketingu, kde zúročuje zkušenosti z úspěšné obchodní dráhy v korporacích a strategického marketéra pro SME firmy. Firmám proto přináší potřebný obchodně-marketingový přesah a nezaujatý pohled na jejich byznys, ze kterého mohou jen profitovat.
 

Datum a čas Úterý 26. 05. 2020
09:00 - 10:30
Přidat do kalendáře
Místo Webinář bude probíhat online - platforma Google Meet.
Palackého náměstí 106, Strakonice
Cena Pro členy Jhk: Zdarma
Pro ostatní:
pouze pro členy Jhk

Kapacita Akce proběhla
Garant akce
Ratajová Blanka
ratajova@jhk.cz
+420724613943
Sdílet
Zpět