Ranní káva "E-shop: Nutnost nebo inovace?"
Vhodné pro
Reklamu a marketing
Online marketing
Současná situace zvyšuje tlak na digitalizaci firem a automatizaci jejich procesů. Jedním z možných řešení je zavedení e-shopu. Jeho napojení na vnitropodnikové systémy a procesy se může zdát být obtížné, stejně jako se vyznat v široké nabídce trhu.
V tomto webináři se dozvíte, s jakými činnostmi vám e-shop pomůže, získáte představu jak vypadají procesy na jeho pozadí a jaký dopad budou mít na vaše systémy. Seznámíme vás také s optimálním postupem při implementaci e-shopu ve firmě a možnostmi technického řešení.
V tomto webináři se dozvíte, s jakými činnostmi vám e-shop pomůže, získáte představu jak vypadají procesy na jeho pozadí a jaký dopad budou mít na vaše systémy. Seznámíme vás také s optimálním postupem při implementaci e-shopu ve firmě a možnostmi technického řešení.
Program
- Začlenění e-shopu do obchodně-marketingových procesů
- Procesy a provoz e-shopu očima provozovatele
- Jak postupovat při zavádění e-shopu ve firmě?
- Výběr technického řešení
Lektor

Ing. Markéta Karman
Specialistka na strategické poradenství obchodu a marketingu v B2B firmách. 18 let se aktivně věnuje obchodu a marketingu, kde zúročuje zkušenosti z úspěšné obchodní dráhy v korporacích a strategického marketéra pro SME firmy. Firmám proto přináší potřebný obchodně-marketingový přesah a nezaujatý pohled na jejich byznys, ze kterého mohou jen profitovat.
Datum a čas |
Úterý 26. 05. 2020 09:00 - 10:30 Přidat do kalendáře |
---|---|
Místo | Webinář bude probíhat online - platforma Google Meet. Palackého náměstí 106, Strakonice |
Cena |
Pro členy Jhk: Zdarma Pro ostatní: pouze pro členy Jhk |
Kapacita | Akce proběhla |
Garant akce |
![]() |
Sdílet |