#jihoceskepodnikani
Menu

Události

Office ve firemní praxi - online

Vhodné pro
Jen pro firmy zapojené do projektu 110 Jen pro členy Jhk
Více o projektu ZDE

Vzdělávací program "Office ve firemní praxi" je zaměřen na základní postupy vhodné pro středně a více pokročilé uživatele. Je vhodný pro uživatele z administrativy, obchodu, managementu nebo z oblasti analýzy dat.
V tomto programu se s využitím velkého množství praktických příkladů zaměříme na rozvinutí znalostí účastníků a zefektivnění postupů pro dokonalou práci s aplikacemi kancelářského balíku MS Office.

Předpokládané vstupní znalosti
- orientace v prostředí Windows 7, 8, 10
- běžná práce v programech kancelářského balíku MS Office, dobrá orientace v MS Word a Excel
- chuť se něco dozvědět, vyzkoušet nové postupy a použít je ve své praxi
 

Program

Na co se můžete těšit?

1. + 2. den: Zpracování textu II.
(práce s dlouhými dokumenty - jeho členění, záhlaví a zápatí, grafické prvky, odkazy, hromadná korespondence – rychlé vytváření štítků, nálepek, hromadných dokumentů, tvorba formulářů a firemních šablon, zabezpečení dokumentů, porovnání dvou dokumentů a zpracování změn, které v nich byly provedeny)
3. + 4.den: Tabulky a výpočty s využitím technologie BI I.
(efektivní postupy tvorby tabulek, moderní a rychlé metody s využitím technologie BI I., analýza dat, kontingenční tabulky a grafy, čištění a zpracování dat – využití datových nástrojů a vhodných funkcí, Power Query)
5. + 6. den: Tabulky a výpočty s využitím technologie BI II.
(výpočty – praktické příklady na naučení, procvičení a využití logických, vyhledávacích, textových, datumových, statistických a dalších funkcí, Power Pivot, kombinace a vnořování funkcí, predikce budoucího stavu – prognózy, fce LINTREND, LINREGRESE atd.)
7. + 8. den: Tabulky a výpočty s využitím technologie BI III.
(tvorba šablon, ochrana dat, zpracování výstupů ve formě grafů, minigrafů, kontingenčních tabulek, vizualizace, reporty a dashboardy v Power BI, Power View)
9. + 10. den: Grafika a prezentace
(práce s grafickými prvky v prostředí Windows – výstřižky, skica, průhlednost, ořez a další důležité nástroje používané obecně pro práci s grafikou, grafické prvky v prezentaci, tvůrčí práce s grafikou, obrázky a dalšími prvky, zásady pro vytvoření poutavé prezentace, práce s předlohou snímku)
11. +.12. den: Komunikace a cloud
(použití cloudového úložiště, sdílení souborů, spolupráce – úkoly, události, sdílení a další online nástroje, vytváření a ukládání poznámek a nápadů odkudkoli)

NEJZAZŠÍ TERMÍN PRO PODÁNÍ PŘIHLÁŠEK JE 14. 4. 2021!

Pro přihlášení ke kurzu prosím zašlete sken vyplněného a podepsaného monitorovací listu + kopii pracovní smlouvy na adresu akademie@jhk.cz . Originál monitorovacího listu nám prosím zašlete poštou na Jhk.

Projekt  číslo CZ.03.1.52/0.0/0.0/19_110/0010847  s názvem Vzdělávání zaměstnanců členských firem Jihočeské hospodářské komory II  je financován z Evropského sociálního fondu a ze státního rozpočtu v rámci Operačního programu Zaměstnanost. 
          

Lektoři

Bc. et Bc. Jana Tichá

Lektorka a koučka vzdělávací společnosti GLOBIS s.r.o, pro kterou pracuje od roku 2006. Jana má dlouholeté zkušenosti s lektorováním IT a zaměřuje se na využití kancelářských aplikací ve firemní praxi či prezentačním a komunikačním dovednostem. Je certifikovaným testerem ECDL, akreditovaným lektorem MŠMT a také akreditovaným externím koučem (MŠMT, 2015). Ve volném čase ji můžete vidět prohánět se na koni nedaleko Budějovic.
 


Ing. Oldřich Hes

Jako lektor IT působí od roku 1999. Ve společnosti GLOBIS s.r.o., kde je jedním z jednatelů, pracuje od roku 2006. Kromě lektorské činnosti zaměřené na profesionální využití kancelářských programů, se nejčastěji věnuje optimalizaci využití ICT v malých a středních společnostech. Ve volném čase sází stromky v lese nebo ho najdete na turistických stezkách.
 
Pan Hes je dále certifikovaným testerem ECDL a akreditovaným lektorem MŠMT,  certifikovaným lektorem vzdělávání dospělých (AIVD, 2012) a vlastní certifikát Microsoft Office Specialist (Microsoft, 2006).


 

Dokumenty

Datum a čas
Pátek 16. 04. 2021
8:00 - 12:00
Pátek 23. 04. 2021
8:00 - 12:00
Pátek 30. 04. 2021
8:00 - 12:00
Pátek 14. 05. 2021
8:00 - 12:00
Pátek 21. 05. 2021
8:00 - 12:00
Pátek 28. 05. 2021
8:00 - 12:00
Pátek 11. 06. 2021
8:00 - 12:00
Pátek 18. 06. 2021
8:00 - 12:00
Pátek 25. 06. 2021
8:00 - 12:00
Pátek 16. 07. 2021
8:00 - 12:00
Pátek 23. 07. 2021
8:00 - 12:00
Pátek 30. 07. 2021
8:00 - 12:00
Místo Kurz bude probíhat online. V případě rozvolnění pravidel s ohledem na současnou situaci operativně zareagujeme a kurzy překlopíme na prezenční. České Budějovice, Žižkova 309/12 - učebna GLOBIS s.r.o. - 3. patro
Teams,
Cena Pro členy Jhk:
pouze pro členy zapojené do projektu

Pro ostatní:
nelze se účastnit

Kapacita Volno (Zbývá 12 míst)
Garant akce
Tichá Jana
jana.ticha@globis.cz
+420775278909
Přihláška na akci
Sdílet

Přihláška na akci

Volno (Zbývá 12 míst)

pouze pro členy zapojené do projektu
Údaje organizace:
(Klikněte vyhledat)
(Pole se vyplňuje automaticky)
Osobní údaje:

Políčka označená* jsou povinná.
Zpět
Zpracováváme soubory cookies. Pomáhají nám ke správnému fungování webové stránky, k poskytování funkcí sociálních sítí, personalizaci obsahu a inzerce a k analýzám její návštěvnosti. Používáním webu souhlasíte s jejich užitím.