Nová pravidla pro E-COMMERCE
Vhodné pro
Obchodní manažery
Online marketing
Dne 1. července 2021 začne platit velké množství změn směrnice 2006/112/ES a prováděcího nařízení Rady 282/2011, které zcela zásadním způsobem ovlivní pravidla pro DPH použitelná na přeshraniční elektronické obchodování mezi podniky a konečným spotřebitelem (business to consumer, resp. „B2C“).
Zveme Vás proto na webinář s názvem "NOVÁ PRAVIDLA PRO E-COMMERCE", kde se dozvíte, jaké změny Vás čekají a jak se na ně připravit.
Nová pravidla vycházejí především z následujících hlavních změn:
Platební údaje Vám budou zaslány po odeslání Vaší závazné přihlášky na událost. Při odhlášení účastníka méně než 7 dnů před začátkem akce účtujeme 100% částky. Při neúčasti na webináři poplatek nevracíme - organizace může na webinář dle potřeby vyslat náhradníka.
Zveme Vás proto na webinář s názvem "NOVÁ PRAVIDLA PRO E-COMMERCE", kde se dozvíte, jaké změny Vás čekají a jak se na ně připravit.
Nová pravidla vycházejí především z následujících hlavních změn:
- zrušení prahové hodnoty pro prodej zboží na dálku uvnitř EU (zasílání zboží nebo-li „distance selling“) dle jednotlivých členských států a její nahrazení novou unijní prahovou hodnotou 10 000 EUR
- rozšíření zvláštního režimu jednoho správního místa (Mini One Stop Shop, resp. „MOSS“) na prodej zboží na dálku uvnitř EU i na určitá domácí dodání zboží realizovaná platformami, tržišti apod. (One Stop Shop, resp. „OSS“)
- zavedení právní fikce, dle které podnik, který usnadňuje za určitých podmínek dodání zboží prostřednictvím on-line elektronického rozhraní (tržiště, platforma, portál apod.), je sám považován za osobu, která zboží obdržela a zároveň dodala (tento podnik se stává pro účely DPH „domnělým“ dodavatelem a vzniká mu obvykle povinnost přiznat daň z dodání konečnému spotřebiteli)
- úprava pravidel pro přiřazení přepravy v rámci obchodů realizovaných prostřednictvím „domnělého“ dodavatele
- zrušení osvobození od DPH při dovozu malých zásilek v hodnotě do 22 EUR
- zavedení zvláštního dovozního režimu pro zboží dovezené ze zemí mimo EU, jehož vlastní hodnota nepřesahuje 150 EUR (Import One Stop Shop, resp. „IOSS“)
- zavedení zvláštního režimu pro přiznání a odvod DPH při dovozu zboží v zásilkách o hodnotě nepřevyšující 150 EUR
- úprava celních postupů při dovozu zboží v zásilkách o hodnotě nepřevyšující 150 EUR
- zavedení nových záznamních / evidenčních povinností, které se budou týkat podniků usnadňujících dodání zboží a služeb pomocí elektronického rozhraní
Organizace
Webinář bude probíhat online v platformě Zoom. Každému účastníkovi přijdou instrukce k připojení na online událost den před konáním webináře na email.Platební údaje Vám budou zaslány po odeslání Vaší závazné přihlášky na událost. Při odhlášení účastníka méně než 7 dnů před začátkem akce účtujeme 100% částky. Při neúčasti na webináři poplatek nevracíme - organizace může na webinář dle potřeby vyslat náhradníka.
Lektor
Marek Reinoha
Poradce v oblasti cel a unijního obchodu. Poradenské služby pro subjekty zahraničního obchodu, se zaměřením na oblasti provádění obchodních operací v zahraničním obchodě z pohledu uplatňování DPH a SPD, aplikace celních předpisů a vykazování Intrastatu.
Datum a čas |
Pondělí 21. 06. 2021 15:30 - 18:00 Přidat do kalendáře |
---|---|
Místo | Zahraniční oddělení Jhk, Online v platformě Zoom |
Cena |
Pro členy Jhk: 750 Kč Pro ostatní: 950 Kč |
Kapacita | Akce proběhla |
Garant akce |
|
Sdílet |