Jak začlenit Linkedin do obchodní strategie firmy
Vhodné pro
Majitele a jednatele
Management
Obchodní manažery
Online marketing
Linkedin se stal moderním, výkonným nástrojem každého obchodníka a manažera. Vyžaduje však zcela jiný přístup než Facebook nebo Instagram. Seznámíme vás s tím, jak Linkedin ve své firmě správně uchopit a začlenit do prodejní strategie, tak aby vám byl skutečně užitečný a pomáhal naplňovat vaše obchodní cíle.
Program
60 minutové setkání, které vás uvede do problematiky prodeje a komunikace na síti Linkedin a seznámí s novými a efektivními způsoby oslovování potenciálních zákazníků. Na cold calling zapomeňte. Akce je určena zejména pro majitele firem, obchodní a marketingové ředitele, obchodní manažery, prodejce a správce firemních sociálních sítí.Zaměříme se na tyto oblasti:
1. Najdu na Linkedinu svého zákazníka?
2. Jak se dělá byznys na Linkedinu
3. Zapojení Linkedinu do obchodní strategie
4. Možnosti správy Linkedinu
V průběhu setkání bude dostatečný prostor pro diskuzi a vaše dotazy.
Organizace akce
Pro účast je nutné se zaregistrovat na e-mailu tabor@jhk.cz s upřesněním, zda se chcete účastnit prezenčně, nebo online. Bez potvrzené přihlášky není možné se akce zúčastnit.
Lektor

Ing. Markéta Karman
Specialistka na strategické poradenství obchodu a marketingu v B2B firmách. 18 let se aktivně věnuje obchodu a marketingu, kde zúročuje zkušenosti z úspěšné obchodní dráhy v korporacích a strategického marketéra pro SME firmy. Firmám proto přináší potřebný obchodně-marketingový přesah a nezaujatý pohled na jejich byznys, ze kterého mohou jen profitovat.
Datum a čas |
Čtvrtek 23. 06. 2022 09:00 - 10:00 Přidat do kalendáře |
---|---|
Místo | Online aplikace MS Teams, Tábor |
Cena |
Pro členy Jhk: Zdarma Pro ostatní: 500,- Kč vč. DPH |
Kapacita | Akce proběhla |
Garant akce |
![]() |
Sdílet |