Události

IT nástroje pro moderní firemní marketing i s malým rozpočtem - online

Vhodné pro
Jen pro firmy zapojené do projektu 110 Jen pro členy Jhk
Více o projektu ZDE

Vzdělávací program je zaměřen na pracovníky orientované na komunikaci se zákazníky a dalšími osobami vně firmy, tedy obchodníky, marketéry, pracovníky PR apod.
V tomto programu budeme vytvářet marketingové materiály, publikovat je a vyhodnocovat jejich dopad na zákazníky a úspěšnost kampaní.

Předpokládané vstupní znalosti
- orientace v prostředí Windows 
- základy práce v programech kancelářského balíku MS Office, základní orientace v MS Word a Excel, základní pojem o rastrové a vektorové grafice.
- chuť nebo potřeba využít sociální sítě ke své práci 
 

Program

Na co se můžete těšit?

1. + 2. den: Vybrané nástroje Office pro tvorbu marketingových materiálů I.
(práce se soubory – typy souborů a jejich dopad na praktickou práci, archivace dat, (zip, rar), vyhledávání a stahování dat z Internetu, efektivní úprava textových dokumentů – perfektní nabídka, dopis, CV, smlouva…, hromadná korespondence)
3. + 4. den: Vybrané nástroje Office pro tvorbu marketingových materiálů II.
(tabulky – seznamy => vyhledávání, třídění, filtrování, propojování dat, prezentace – úpravy ve firemní prezentaci, rychle, efektivně a působivě, vytváření a práce s firemními šablonami dokumentů)
5. + 6. den: Firemní grafika I.
(základní rámec práce s vektorovou grafikou, tvorba a úpravy grafických dokumentů – vizitka, leták, logo, plakát…, výstřižky a výřezy obrazovky)
7. + 8. den: Firemní grafika II.
(základní rámec práce s rastrovou grafikou, tvorba a úpravy grafických dokumentů – fotka, web, brožura…, příprava dokumentů pro komerční tiskárnu)
9. + 10. den: Sociální sítě a analýza marketingových kampaní
(orientace na sociálních sítích a získávání informací z nich, google analytics – nástroj pro získávání informací o návštěvnosti webových stránek, analýza efektivity marketingových kampaní nástroji Power BI)
11. + 12. den: Komunikace a mobilita
(efektivní práce s elektronickou poštou, třídění mailů, skupiny apod., nástroje pro online marketing a marketingové kampaně, spolupráce – úkoly, události, sdílení a další online nástroje)

NEJZAZŠÍ TERMÍN PRO PODÁNÍ PŘIHLÁŠEK JE 19. 5. 2021!

Pro přihlášení ke kurzu prosím zašlete sken vyplněného a podepsaného monitorovací listu + kopii pracovní smlouvy na adresu akademie@jhk.cz . Originál monitorovacího listu nám prosím zašlete poštou na Jhk.



V případě prezenční výuky mají všechny přítomné osoby povinnost prokázat, že splňují podmínky pro vstup:

a/ přítomný prokáže, že absolvoval nejdéle před 7 dny RT-PCR vyšetření na přítomnost viru SARS-CoV-2 s negativním výsledkem,
nebo
b/ přítomný prokáže, že absolvoval nejdéle před 72 hodinami POC test na přítomnost antigenu viru SARS CoV-2 s negativním výsledkem,
nebo
c/ přítomný prokáže, že má vystaven certifikát Ministerstva zdravotnictví ČR o provedeném očkování 
  • od aplikace první dávky očkovací látky v případě dvoudávkového schématu podle SPC uplynulo nejméně 22 dní (prokazuje ambulantní zpráva o poskytnutí první očkovací dávky, ale ne více než 90 dní, pokud nebyla aplikována druhá dávka, nebo
  • od aplikace první dávky očkovací látky v případě dvoudávkového schématu podle SPC uplynulo nejméně 22 dní, ale ne více než 9 měsíců, pokud byla aplikována druhá dávka, nebo
  • od aplikace dávky očkovací látky v případě jednodávkového schématu podle SPC uplynulo nejméně 14 dní, ale ne více než 9 měsíců,
  • musí se jednat o osobu bez klinických známek onemocnění COVID-19,
nebo
d/ přítomný prokáže, že prodělal laboratorně potvrzené onemocnění COVID-19, uplynula u ní doba izolace podle platného mimořádného opatření Ministerstva zdravotnictví a od prvního pozitivního POC antigenního testu na přítomnost antigenu viru SARS CoV-2 nebo RT-PCR testu na přítomnost viru SARS-CoV-2 neuplynulo více než 90 dní,
nebo
e/ přítomný se prokáže potvrzením od zaměstnavatele, že absolvoval nejdéle před 72 hodinami test na stanovení přítomnosti antigenu viru SARS-CoV-2, který je určen pro sebetestování nebo povolený Ministerstvem zdravotnictví k použití laickou osobou, s negativním výsledkem.

Všichni účastníci budou usazeni tak, že s výjimkou osob ze společné domácnosti bude ponecháno nejméně jedno neobsazené sedadlo.
Všichni účastníci použijí po celou dobu konání akce, ochranný prostředek dýchacích cest (nos, ústa), kterým je respirátor nebo obdobný prostředek (vždy bez výdechového ventilu) naplňující minimálně všechny technické podmínky a požadavky (pro výrobek), včetně filtrační účinnosti alespoň 94 % dle příslušných norem, s výjimkami pro tento typ prostředku stanovenými mimořádným opatřením Ministerstva zdravotnictví, které upravuje povinnost užití ochranného prostředku dýchacích cest.


Projekt  číslo CZ.03.1.52/0.0/0.0/19_110/0010847  s názvem Vzdělávání zaměstnanců členských firem Jihočeské hospodářské komory II  je financován z Evropského sociálního fondu a ze státního rozpočtu v rámci Operačního programu Zaměstnanost. 
          

Lektoři

Bc. et Bc. Jana Tichá

Lektorka a koučka vzdělávací společnosti GLOBIS s.r.o, pro kterou pracuje od roku 2006. Jana má dlouholeté zkušenosti s lektorováním IT a zaměřuje se na využití kancelářských aplikací ve firemní praxi či prezentačním a komunikačním dovednostem. Je certifikovaným testerem ECDL, akreditovaným lektorem MŠMT a také akreditovaným externím koučem (MŠMT, 2015). Ve volném čase ji můžete vidět prohánět se na koni nedaleko Budějovic.
 


Ing. Oldřich Hes

Jako lektor IT působí od roku 1999. Ve společnosti GLOBIS s.r.o., kde je jedním z jednatelů, pracuje od roku 2006. Kromě lektorské činnosti zaměřené na profesionální využití kancelářských programů, se nejčastěji věnuje optimalizaci využití ICT v malých a středních společnostech. Ve volném čase sází stromky v lese nebo ho najdete na turistických stezkách.
 
Pan Hes je dále certifikovaným testerem ECDL a akreditovaným lektorem MŠMT,  certifikovaným lektorem vzdělávání dospělých (AIVD, 2012) a vlastní certifikát Microsoft Office Specialist (Microsoft, 2006).


 

Dokumenty

Datum a čas
Pondělí 24. 05. 2021
8:00 - 12:00
Úterý 25. 05. 2021
8:00 - 12:00
Úterý 08. 06. 2021
8:00 - 12:00
Středa 09. 06. 2021
8:00 - 12:00
Úterý 22. 06. 2021
8:00 - 12:00
Středa 23. 06. 2021
8:00 - 12:00
Úterý 13. 07. 2021
8:00 - 12:00
Středa 14. 07. 2021
8:00 - 12:00
Úterý 27. 07. 2021
8:00 - 12:00
Středa 28. 07. 2021
8:00 - 12:00
Úterý 10. 08. 2021
8:00 - 12:00
Středa 11. 08. 2021
8:00 - 12:00
Místo Kurz bude probíhat online. V případě rozvolnění pravidel s ohledem na současnou situaci operativně zareagujeme a kurzy překlopíme na prezenční. České Budějovice, Žižkova 309/12 - učebna GLOBIS s.r.o. - 3. patro
online - Teams, České Budějovice
Cena Pro členy Jhk:
pouze pro členy zapojené do projektu

Pro ostatní:
nelze se účastnit

Cena pro projektové partnery: Zdarma
Kapacita Akce proběhla
Garant akce
Tichá Jana
jana.ticha@globis.cz
+420775278909
Sdílet
Zpět