INTRASTAT - vykazování vnitrounijního obchodu se zbožím a jeho provázanost s uplatňováním DPH v roce 2024
Vhodné pro
Zahraniční oddělení
Obchodní manažery
Přijměte pozvání na seminář s Markem Reinohou, poradcem v oblasti cel a unijního obchodu.
Cílem semináře je přinést účastníkům:
Cílem semináře je přinést účastníkům:
- Přehled základních pravidel vykazování statistiky pohybu zboží v rámci EU – INTRASTAT při realizaci různých obchodních transakcí,
- Definici jednotlivých vykazovných údajů,
- Informace o provázanosti vykazování na uplatňování DPH.
Program
Na semináři budou prezentována pravidla vykazování při provádění různých druhů obchodních operací, postupy při vykazování zvláštních druhů a zvláštních pohybů zboží, pravidla provádění oprav chybných a nepřesných údajů ve výkazech pro INTRASTAT a další aspekty vykazování včetně jejich provázanosti na uplatňování DPH.Program semináře zahrnuje:
- Definice vnitrounijního ochodu se zbožím a základních pravidel jeho provádění.
- Základní předpisy upravující vykazování statistiky pohybu zboží v rámci EU – INTRASTAT, základní pojmy.
- Definice referenčního období.
- Definice předmětu vykazování, tzn. vykazování při provádění různých obchodních operací v rámci vnitrounijního ochodu se zbožím (nákup, prodej, zušlechťovací operace, vícestranné obchody apod.).
- Pravidla vykazování, tzn. pravidla pro uvádění údajů do výkazů pro INTRASTAT
- Seznam kódů povahy transakce
- Postupy při vykazování zvláštních druhů a zvláštních pohybů zboží.
- Zjednodušené vykazování při nepřekročení prahu 20.000.000 Kč.
- Pravidla provádění následných oprav chybných a nepřesných údajů ve výkazech pro INTRASTAT.
- Definice zboží vyňatého z povinnosti uvádět o něm informace do výkazu pro INTRASTAT.
- Praktické příklady vykazování vybraných obchodních operací.
- Příklady provázanosti vykazování s uplatňováním DPH.
- Diskuse a odpovědi na dotazy účastníků.
Občerstvení v průběhu semináře zajištěno.
Organizace akce
Platební údaje Vám budou zaslány po odeslání Vaší závazné přihlášky na událost. Při odhlášení účastníka méně než 7 dnů před začátkem akce účtujeme 100% částky. Při neúčasti na semináři poplatek nevracíme - organizace může na seminář dle potřeby vyslat náhradníka.
Účastnický poplatek zahrnuje občerstvení po dobu konání semináře.
Lektor
Marek Reinoha
Poradce v oblasti cel a unijního obchodu. Poradenské služby pro subjekty zahraničního obchodu, se zaměřením na oblasti provádění obchodních operací v zahraničním obchodě z pohledu uplatňování DPH a SPD, aplikace celních předpisů a vykazování Intrastatu.
Datum a čas |
Pondělí 05. 02. 2024 09:00 - 13:00 Přidat do kalendáře |
---|---|
Místo | Malá zasedací místnost Jhk Husova 9, České Budějovice |
Cena |
Pro členy Jhk: 1250,- Kč včetně DPH Pro ostatní: 2050,- Kč včetně DPH |
Kapacita | Akce proběhla |
Garant akce |
|
Sdílet |