Home office ve firemní praxi - online
Více o projektu ZDE
Vzdělávání mohou využít jen firmy zapojené do projektu Vzdělávání zaměstnanců členských firem Jhk II.
Máte zájem zapojit se do projektu – kontaktujte nás na 110@jhk.cz
Vzdělávací program "Akademie Home office ve firemní praxi" je rozdělen do samostatných výukových bloků, ve kterých se lektoři s využitím velkého množství praktických příkladů zaměří na rozvinutí znalostí účastníků a zefektivnění postupů při samostatné práci s Office 365, sdílením dokumentů online a organizaci času.
Doporučení: Office 365 nasazený ve firmě nebo plánovaný přechod na tuto verzi.
Program
Na co se můžete těšit?1. téma - Office 365 online
(Práce se soubory nebo Google docs úpravy textů, tabulek, prezentací atd. v online prostředí kancelářského balíku Office. Vše probíhá na praktických příkladech - vizitka, nabídka, ceník, katalog, pracovní postup…)
2. téma - Nástroje pro online komunikaci
(Správa pošty Outlooku online. Práce v týmu a online týmové nástroje – One Note, Teams)
3. téma - Tabulky a výpočty s využitím technologie BI I.
(Efektivní postupy tvorby tabulek, moderní a rychlé metody. Analýza dat, kontingenční tabulky a grafy. Čištění a zpracování dat – využití datových nástrojů a vhodných funkcí, Power Query)
4. téma - Organizace času a řízení priorit
(Účastníci zvýší efektivitu své práce díky správnému stanovení priorit a efektivnímu plánování.)
5. téma - Poznámky, nápady
(Práce s programem pro záznam a správu nápadů, poznámek, zápisů z jednání, sdílení a týmová práce s poznámkami)
6. téma - Sdílení dokumentů v organizaci
(Sdílení dokumentů v rámci Office, sdílení dokumentů v Sharepoint.)
NEJZAZŠÍ TERMÍN PRO PODÁNÍ PŘIHLÁŠEK JE 15. 3. 2021!
Pro přihlášení ke kurzu prosím zašlete sken vyplněného a podepsaného monitorovací listu + kopii pracovní smlouvy na adresu akademie@jhk.cz ! Originál monitorovacího listu nám předáte osobně na kurzu, nebo zašlete poštou na Jhk.
Projekt číslo CZ.03.1.52/0.0/0.0/19_110/0010847 s názvem Vzdělávání zaměstnanců členských firem Jihočeské hospodářské komory II je financován z Evropského sociálního fondu a ze státního rozpočtu v rámci Operačního programu Zaměstnanost.
Lektoři
Bc. et Bc. Jana Tichá
Lektorka a koučka vzdělávací společnosti GLOBIS s.r.o, pro kterou pracuje od roku 2006. Jana má dlouholeté zkušenosti s lektorováním IT a zaměřuje se na využití kancelářských aplikací ve firemní praxi či prezentačním a komunikačním dovednostem. Je certifikovaným testerem ECDL, akreditovaným lektorem MŠMT a také akreditovaným externím koučem (MŠMT, 2015). Ve volném čase ji můžete vidět prohánět se na koni nedaleko Budějovic.
Ing. Oldřich Hes
Pan Hes je dále certifikovaným testerem ECDL a akreditovaným lektorem MŠMT, certifikovaným lektorem vzdělávání dospělých (AIVD, 2012) a vlastní certifikát Microsoft Office Specialist (Microsoft, 2006).
Ing. Ivana Černá, MBA
Dokumenty
Datum a čas |
Pátek 19. 03. 2021
8:00
- 12:00
Pátek 26. 03. 2021
8:00
- 12:00
Pátek 02. 04. 2021
8:00
- 12:00
Pátek 09. 04. 2021
8:00
- 12:00
Pátek 16. 04. 2021
8:00
- 12:00
Pátek 23. 04. 2021
8:00
- 12:00
Pátek 30. 04. 2021
8:00
- 12:00
Pátek 07. 05. 2021
8:00
- 12:00
Pátek 14. 05. 2021
8:00
- 12:00
Pátek 21. 05. 2021
8:00
- 12:00
Pátek 28. 05. 2021
8:00
- 12:00
Pátek 04. 06. 2021
8:00
- 12:00
|
---|---|
Místo | Lannova třída č. 1893/32a, multifunkční místnost 3, 4. patro Teams, |
Cena |
Pro členy Jhk: pouze pro členy zapojené do projektu Pro ostatní: nelze se účastnit Cena pro projektové partnery: Zdarma |
Kapacita | Akce proběhla |
Garant akce |
|
Sdílet |