Události

Abeceda komunikačních dovedností se zákazníky

Vhodné pro
Jen pro firmy zapojené do projektu 110 Jen pro členy Jhk
Více o projektu ZDE

Akademie je zaměřena pro všechny, kteří se chtějí zdokonalit v komunikačních dovednostech se zákazníky.

Program

Na co se můžete těšit?

1.den : Organizace času a priorit
(Stanovení priorit, Plánování, Jak si stanovit časové rezervy a nepřebírat cizí úkoly, Organizace času, Zadávání úkolů, jak vést efektivně porady, Jak zadávat úkoly podřízeným)

2.den : Stres a syndrom vyhoření
(Projevy stresu a jeho dopady na fyzickou a psychickou kondici, Různé možnosti zvládání stresu, Duševní hygiena, Relaxace a další techniky pro uvolnění napětí)

3.den : Účelná komunikace
(Druhy komunikace a jejich význam na celkovém porozumění, Zásady efektivní komunikace, Komunikační strategie, Komunikační bariéry a možné způsoby jejich odstraňování)

4.den : Řešení konfliktů
(Druhy konfliktů a jejich možné způsoby zvládání, Osobnostní diagnostika, Zvládání emocí v konfliktních situacích, efektivní řešení konfliktů a problémových situací)

5.den : Role a osobnost prodejce, Komunikační dovednosti obchodníka
(Role obchodníka v organizaci a jeho kompetence, Autorita a osobnost prodejce, Komunikační proces, Empatie, naslouchání, Dovednost kladení otázek, Základní komunikační typy lidí, Identifikace vlastního komunikačního typu)

6.den : Telefonická a emailová komunikace se zákazníky
( Výhody a nevýhody osobní, telefonické a elektronické komunikace, Zásady prof. komunikace po telefonu, Sjednávání schůzek, Cílené vedení telefonického hovoru a zvládání námitek, Jak správně používat emaily v obchodní komunikaci se zákazníky)

NEJZAZŠÍ TERMÍN PRO PODÁNÍ PŘIHLÁŠEK JE 19.8.2021

Pro přihlášení ke kurzu prosím zašlete sken vyplněného a podepsaného monitorovacího listu + kopii pracovní smlouvy na adresu akademie@jhk.cz  Originál monitorovacího listu nám předáte osobně na kurzu, nebo zašlete poštou na Jhk.



Jhk Akademie se bude konat prezenčně za dodržení podmínek, které vycházejí z mimořádného opatření MZ ČR.
Berte prosím na vědomí, že je potřeba použít po celou dobu konání akce ochranný prostředek dýchacích cest (nos, ústa), kterým je respirátor nebo obdobný prostředek a zároveň je potřeba mít potvrzení o splnění podmínky pro vstup na akce. Seznam podmínek umožňující vstup je k dispozici zde.
Upozorňujeme, že testy nezajišťujeme.


 

Projekt  číslo CZ.03.1.52/0.0/0.0/19_110/0010847  s názvem Vzdělávání zaměstnanců členských firem Jihočeské hospodářské komory II  je financován z Evropského sociálního fondu a ze státního rozpočtu v rámci Operačního programu Zaměstnanost. 


           

Lektoři

Mgr. Rudolf Hadrava

Vede zejména semináře obchodních, manažerských, telefonických, komunikačních a prezentačních dovedností. Při práci vychází ze svých bohatých zkušeností, nových trendů i zkušeností kolegů a účastníků tréninků.
 


PaeDr. Pavel Štursa

Lektor kurzů a tréninků soft skills s rozsáhlou, téměř dvacetiletou zkušeností ve firemním vzdělávání. Odborné zaměření: Rozvoj osobních kvalit v oblasti sebeřízení, komunikačních a manažerských dovedností.
 

Dokumenty

Datum a čas
Čtvrtek 02. 09. 2021
8:00 - 16:30
Čtvrtek 23. 09. 2021
8:00 - 16:30
Čtvrtek 07. 10. 2021
8:00 - 16:30
Čtvrtek 21. 10. 2021
8:00 - 16:30
Čtvrtek 04. 11. 2021
8:00 - 16:30
Čtvrtek 18. 11. 2021
8:00 - 16:30
Místo zasedací místnost 6.patro
Vinařického 374, Písek
Cena Pro členy Jhk:
Pouze pro členy zapojené do projektu

Pro ostatní:
Nelze se účastnit

Cena pro projektové partnery: Zdarma
Kapacita Akce proběhla
Garant akce
Sedláčková Zuzana
zuzana.sedlackova@bitcz.cz
+420777926557
Sdílet
Zpět