Každé čtvrtletí bude z originální slosovací krabice Jhk vylosován výherce soutěže „Vaše propagace za kontakt“. Jihočeská hospodářská komora (Jhk) připravila soutěž pro všechny, kdo se účastní akcí Jhk a doporučí firmy, které by o aktivity komory mohli mít zájem.
Soutěžte s Jihočeskou hospodářskou komorou a vyhrajte prostor na stránkách našeho časopisu
Soutěžit je snadné
Zapojit se do soutěže je velmi jednoduché. „Stačí se účastnit našich akcí a vyplnit hodnotící formulář, díky kterému získáváme nejen cennou zpětnou vazbu, ale také podněty na další akce pro naše firmy,“ říká ředitel Jihočeské hospodářské komory Luděk Keist a dodává: „Jsme rádi, pokud můžeme akce nabídnout dál, a vážíme si doporučení na další firmy, které by o naše semináře, workshopy či diskusní setkání mohly mít zájem. Za poskytnutý kontakt chceme současně poděkovat, a proto jsme připravili soutěž, do které zahrneme všechny, kdo nám v šíření nabídky pomáhají.“
Jhk nabízí i online akce
Současná pandemická situace sice nedovoluje pořádat prezenční akce, nicméně Jihočeská hospodářská komora nabízí své standardní vzdělávací služby v online podobě. Na internetových stránkách www.jhk.cz si mohou vybrat zájemci z celé řady vzdělávání, ale i dalších akcí, jako jsou online ranní kávy či diskusní setkání. O akce je stále větší zájem. Luděk Keist upozorňuje, že není možné čekat na dobu, až se opatření uvolní: „Firmy potřebují mít aktuální informace, potřebují zvyšovat kvalifikaci svých zaměstnanců a stále zvyšující se účast na online akcích dokazuje, že je to zapotřebí.“
Výherce získá propagaci
Firmy, které poskytnou doporučení na oslovení firem získají prostor v časopise Jihočeský podnikatel. Výhru ve formě inzerce si pak mohou firmy vybrat v průběhu jednoho roku. „Náš časopis rozesíláme všem členům Jihočeské hospodářské komory, ale také dalším partnerům z řad škol, měst a obcí či například úřadům. Díky tomu se mohou jihočeští podnikatelé prezentovat a dát vědět například o svých výrobcích, zboží či službách,“ vysvětluje Luděk Keist.
Zapojit se může i partner
Do soutěže se může zapojit i firma v podobě partnera soutěže. „Partner se tak zviditelní při samotné soutěži. Jeho logo umístíme na naší originální slosovací krabici Jhk a současně jej uvedeme při soutěži, které se osobně může účastnit,“ doplňuje Luděk Keist s tím, že i to je jeden ze způsobů, jak chce Jhk pomoci firmám se více propagovat.
Sledujte naše sociální sítě (Facebook, Instagram, LinkedIn), kde budeme postupně zveřejňovat další informace.
Sdílet článek:
Vytisknout článekSouvisející články
Cenu za Průmysl 4.0 může získat i váš inovativní projekt
Svaz průmyslu a Slovenská aliancia pre inovatívnu ekonomiku (SAPIE) vyhlašují šestý ročník soutěže Cena za Průmysl 4.0. Získejte ocenění pro inovátory. Přihlaste se do letošního ročníku. V rámci soutě...
BBA slaví 25 let: Přijďte s námi oslavit čtvrt století inovací!
Sdružení Best Business Association (BBA) je již čtvrt století zastáncem aktivního podnikání, silných sítí a udržitelných přeshraničních impulsů. Toto výročí je více než jen ohlédnutím zpět - je to výh...
Pozvánka na Marketingové setkání Vondrov 2025
S potěšením si Vás dovolujeme pozvat na XVI. ročník Marketingového setkání podnikatelů, manažerů, akademiků, starostů a hostů z regionu, které se koná ve čtvrtek 19. června 2025 od 16:00 hodin v histo...