Aktuality

Soutěžte s Jihočeskou hospodářskou komorou a vyhrajte prostor na stránkách našeho časopisu

19. únor 2021
Byznys Marketing Vzdělávání

Každé čtvrtletí bude z originální slosovací krabice Jhk vylosován výherce soutěže „Vaše propagace za kontakt“. Jihočeská hospodářská komora (Jhk) připravila soutěž pro všechny, kdo se účastní akcí Jhk a doporučí firmy, které by o aktivity komory mohli mít zájem.

Soutěžit je snadné
Zapojit se do soutěže je velmi jednoduché. „Stačí se účastnit našich akcí a vyplnit hodnotící formulář, díky kterému získáváme nejen cennou zpětnou vazbu, ale také podněty na další akce pro naše firmy,“ říká ředitel Jihočeské hospodářské komory Luděk Keist a dodává: „Jsme rádi, pokud můžeme akce nabídnout dál, a vážíme si doporučení na další firmy, které by o naše semináře, workshopy či diskusní setkání mohly mít zájem. Za poskytnutý kontakt chceme současně poděkovat, a proto jsme připravili soutěž, do které zahrneme všechny, kdo nám v šíření nabídky pomáhají.“

 

Jhk nabízí i online akce
Současná pandemická situace sice nedovoluje pořádat prezenční akce, nicméně Jihočeská hospodářská komora nabízí své standardní vzdělávací služby v online podobě. Na internetových stránkách www.jhk.cz si mohou vybrat zájemci z celé řady vzdělávání, ale i dalších akcí, jako jsou online ranní kávy či diskusní setkání. O akce je stále větší zájem. Luděk Keist upozorňuje, že není možné čekat na dobu, až se opatření uvolní: „Firmy potřebují mít aktuální informace, potřebují zvyšovat kvalifikaci svých zaměstnanců a stále zvyšující se účast na online akcích dokazuje, že je to zapotřebí.“

 

Výherce získá propagaci
Firmy, které poskytnou doporučení na oslovení firem získají prostor v časopise Jihočeský podnikatel. Výhru ve formě inzerce si pak mohou firmy vybrat v průběhu jednoho roku. „Náš časopis rozesíláme všem členům Jihočeské hospodářské komory, ale také dalším partnerům z řad škol, měst a obcí či například úřadům. Díky tomu se mohou jihočeští podnikatelé prezentovat a dát vědět například o svých výrobcích, zboží či službách,“ vysvětluje Luděk Keist.

 

Zapojit se může i partner
Do soutěže se může zapojit i firma v podobě partnera soutěže. „Partner se tak zviditelní při samotné soutěži. Jeho logo umístíme na naší originální slosovací krabici Jhk a současně jej uvedeme při soutěži, které se osobně může účastnit,“ doplňuje Luděk Keist s tím, že i to je jeden ze způsobů, jak chce Jhk pomoci firmám se více propagovat.  

Sledujte naše sociální sítě (Facebook, Instagram, LinkedIn), kde budeme postupně zveřejňovat další informace. 


Sdílet článek:

Vytisknout článek

Související články

05. duben 2024
Byznys

Doprovodná podnikatelská mise do Maroka a Turecka s ministrem životního prostředí Petrem Hladíkem

Ministerstvo životního prostředí ČR a Hospodářská komora ČR zvou české firmy z oblastí vodního hospodářství a souvisejících oborů k účasti na podnikatelské misi do Maroka a Turecka, která se uskuteční...

Přečíst celý článek
04. duben 2024
Byznys

Ve srovnání podmínek pro byznys na jihu Čech vítězí Český Krumlov

Vítězem letošního ročníku výzkumu Město pro byznys se v Jihočeském kraji stalo město Český Krumlov. Podnikatelské prostředí se rozvíjí také ve Vodňanech a Českých Budějovicích.

Přečíst celý článek
02. duben 2024
Byznys

Prezident Hospodářské komory Zdeněk Zajíček: Inflační období máme za sebou. I přes vnější rizika čeká letos českou ekonomiku mírný růst

Po loňském roce, v kterém česká ekonomika procházela recesí, letos nastane obrat. Tuzemské hospodářství se navrátí k růstu, kdy HDP v reálném vyjádření meziročně vzroste o 1,3 %. Vyplývá to z nové mak...

Přečíst celý článek