Vládní proexportní agentura CzechTrade zahájila průzkum mezi firmami, které exportují své zboží a služby do zahraničí. Výsledky pomohou identifikovat, jakou podporu vývozci potřebují.
Exportéři mohou své byznysové potřeby sdělit v průzkumu
Exportní firmy se mohou zúčastnit rychlého online dotazníkového šetření, které uspořádala proexportní agentura CzechTrade. Pod názvem Exportní průzkum 2024 se skrývá jednoduchý internetový dotazník, jehož vyplnění nezabere více než deset minut.
Výsledky šetření pomohou agentuře CzechTrade identifikovat další potřeby a požadavky exportérů a podle toho rozvíjet své služby. „Váš názor je pro nás inspirací a zároveň závazkem. Sehráváte klíčovou roli při vytváření pracovních míst, zavádění inovací a přispíváte k ekonomickém růstu.
Zároveň čelíte mnoha rizikům a tlakům, které mohou ovlivnit váš úspěch,” oslovuje v úvodu dotazníkového šetření agentura exportní firmy. „Zapojením do tohoto průzkumu nám pomůžete lépe porozumět vašim potřebám a přispějete tak k vytvoření prostředí, které podnikání podporuje,” pokračuje úvod dotazníku.
Na to, aby se průzkumu zúčastnily, mají české firmy čas do 7. listopadu.
Krátký dotazník v rámci Exportního průzkumu 2024 vyplňte ZDE.
Zdroj: www.businessinfo.cz
Sdílet článek:
Vytisknout článekSouvisející články
Celní správa ČR prochází transformací. Co se mění od 1. července?
Přinášíme vám přehled o důležitých změnách.
Business Mixer Česko-německé obchodní a průmyslové komory v Českých Budějovicích
Osobní kontakty jsou často klíčové k novým obchodním příležitostem – zejména na regionální úrovni. S cílem podpořit Váš business a Vaše kontakty v regionech ČR pořádá Česko-německá obchodní a průmyslo...
32. exportní fórum: Obchodní války nemají vítěze, mají pouze poražené
Dopady amerických cel na světový obchod i český export a energetickou koncepci České republiky řešili čeští exportéři na 32. exportním fóru. V Táboře ho uspořádala Asociace exportérů ve spolupráci s J...