Ve dnech 20. a 21. dubna 2023 proběhne již sedmý ročník konference Travelcon, kterou pořádá Jihočeská centrála cestovního ruchu (JCCR). Hlavními tématy bude umělá inteligence, samoobslužné prodejny, jak oslovit a zaměstnat Generaci Z i data jako surovina 21. století. Vystoupí mnoho přednášejících a úspěšných podnikatelů.
Budoucnost a modernizace cestovního ruchu – stěžejní téma 7. ročníku konference Travelcon
Hosté Travelconu ukážou důležitost cestovního ruchu
„Důležitost cestovního ruchu se často podceňuje, přitom se jedná o průmyslové odvětví s obrovským finančním potenciálem,“ říká ředitel Jihočeské centrály cestovního ruchu Petr Soukup. „Na Travelcon jsme proto pozvali velké společnosti, které to na svých datech ukážou.“ Konkrétně vystoupí Lukáš Kaczor a Filip Forstl z T-mobile s Petrem Zlámalíkem z Mastercard. „Na problematiku sběru dat naváže workshop o nové generaci Google Analytics. Poslední rok znamenal pro svět webové analytiky spoustu velkých změn, naučili jsme se žít s cookie lištou a teď si musíme zvyknout na nové Google Analytics 4. Adam Šilhan z Igloonet představí, v čem se liší GA4 model oproti Universal Analytics a jaký dopad na čísla lze očekávat,“ doplňuje Petr Soukup.
Generace Z vstupuje na pracovní trh
Americká konzultační agentura McKinsey uvádí, že Generace Z – nejmladší generace vstupující na pracovní trh, tvoří 40 % globální zákaznické báze, přičemž se číslo bude neustále zvyšovat. Zakladatelka platformy #HolkyZmarketingu Pavlína Louženská proto během přednášky na Travelconu představí nejdůležitější trendy, které tato generace přináší a také jak změnit komunikaci značky, aby souzněla se zástupci Generace Z.
Automatizace a umělá inteligence změní služby cestovního ruchu
Podnikatelé Jaromír Polášek a Marek Šíp ze společnosti ArrowSys, která v Česku představila první samoobslužné prodejny Contio, se zaměří na automatizaci a umělou inteligenci. Konkrétně jak změní služby cestovního ruchu. Budou se věnovat i změnám destinačního marketingu s příchodem Web 3.0 a umělé inteligence, zdali je pro hosty zásadní osobní kontakt, jak fungují samoobslužné prodejny v jižních Čechách a jestli je možné tyto technologie využít i pro další služby v regionech.
Cestovní ruch je udržitelným průmyslem v příhraničí
Libor Knot, ředitel Asociace horských středisek České republiky (AHS ČR), bude hovořit o udržitelnosti cestovního ruchu v příhraničí. Tento průmysl je jedním z mála, které jsou životaschopné v této oblasti. Bude se také zabývat mýty v oblasti zasněžování, případovou studií Lipna nad Vltavou a obecným pohledem AHS ČR.
Dalším tématem bude krizový management
„Covid-19, tornádo na Moravě, požár v Českém Švýcarsku. Poslední roky přišly s řadou neočekávaných situací, na které nikdo z nás nebyl připraven“, přibližuje další téma Tomáš Polanský z JCCR. „Mezi tématy proto nebude chybět krizový management v turismu, kde budou diskutovat nejpovolanější přímo z krizových štábů. Na diskuzi opět naváže workshop, kde by mělo vzniknout desatero řízení krizového managementu v tomto odvětví.“
Spolupořadatelem letošního ročníku je Destinační společnost Českobudějovicko-Hlubocko, hlavním partnerem agentura cestovního ruchu CzechTourism a hlavním mediálním partnerem je v tomto roce COT group. Akce Travelcon se koná pod záštitou místopředsedy vlády ČR pro digitalizaci a ministra pro místní rozvoj Ivana Bartoše, hejtmana Jihočeského kraje Martina Kuby, 1. náměstka Jihočeského kraje Františka Talíře a primátorky statutárního města České Budějovice Dagmar Škodové Parmové.
Více informací včetně možnosti zakoupení vstupenek naleznete na webových stránkách konference
Speciální sleva 50 % na vstupné pro členy Jhk
Pro naše členy jsme s organizátory konference Travelcon připravili speciální kód se slevou 50 % na vstupné, který je možné uplatnit do 31. března 2023. V případě zájmu kontaktujte své oblastní kanceláře Jhk, které vám kód na slevu při on-line rezervaci poskytnou.
Zdroj: kraj-jihocesky.cz
Sdílet článek:
Vytisknout článekSouvisející články
Nejlepším jihočeským městem pro podnikání je podle výzkumu Český Krumlov
Český Krumlov se letos stal nejlepším jihočeským městem pro podnikání. Tábor se umístil na druhém místě v této studii a třetí příčku obsadily České Budějovice. Organizátoři výzkumu Město pro byznys oz...
V Jihočeském kraji vzniká regionální kancelář pro filmovou tvorbu
Od 24. dubna 2023 se spustí další regionální filmová kancelář v České republice. Jihočeská centrála cestovního ruchu zakládá Jižní Čechy Film Office, čímž se počet regionálních míst pro filmaře zvýší ...
Jihočeský kraj bodoval v tradiční anketě Kraj mého srdce. Úspěšná umístění potvrzují i stoupající počet ubytovaných osob v Jihočeském kraji
Dne 17. března 2023 se konala již tradiční anketa Kraj mého srdce za minulý rok. Jižní Čechy pokračují v úspěšném marketingovém téma „Jižní Čechy opravdová láska“. Výsledky ankety se zrcadlí i v datec...