Vážení podnikatelé, zástupci firem, zaměstnanci,
v této, pro Vás velmi obtížné situaci, Vám chceme poskytnout co největší informační podporu, a proto níže naleznete přehled toho nejdůležitějšího, včetně kontaktů na odborníky z řad našich členských firem, kteří jsou Vám v této nelehké situaci nápomocni.
Kvůli mimořádným opatřením Vlády, ale i bezpečnostni našich pracovníků, přešla většina zaměstnanců Jihočeské hospodářské komory na práci z domova. Odborné služby, a to ověřování certifikátů o původu zboží, ATA karnetů či systém Mýto ale fungují bez omezení v běžných otevíracích hodinách. Služba CzechPoint bude fungovat pouze dvakrát týdně nebo po telefonické domluvě a ideálně korespondenční cestou.
Kontakty na nejbližší oblastní kancelář Jhk, kde si můžete službu CzechPoint vyřídit, naleznete ZDE. Otevírací hodiny odborných služeb kanceláře v Českých Budějovicích zůstávají od 07:30 do 15:30 hod.
Členové Jihočeské hospodářské komory také mohou využít někteoru z mnoha nabídek zvýhodněných služeb v rámci Katalogu Členi členům, nebo Komorové právní poradny, kterou poskytují vybraní odborníci z oboru.
Pokud na této stránce nenaleznete hledané informace, neváhejte se na nás obrátit na kontaktním formuláři.
Váš tým Jhk