Události

Akademie pro asistenty a asistentky

Vhodné pro
Jen pro členy Jhk
Více o projektu ZDE

Akademie pro asistenty a asistentky je určena nejen office manažerům, asistentkám nebo recepčním, ale všem, kteří chtějí zefektivnit svoji práci a zdokonalit se v oblasti komunikace, asertivního chování a profesionálního vystupování.

Program

Na co se můžete těšit?

1.den - Profesionální asistentka I.
(Role a osobnost asistentky, Asistentské pozice v hierarchii firmy, Firemní kultura a dress code, Základy komunikace)

2.den - Profesionální asistentka II.
(Jednání a vyjednávání, Náležitosti a úprava písemností, Příprava a vedení porad)

3.den- Office management 
(Rozhodovat se podle rozumu nebo emocí, Co se děje v naší hlavě, Stres a jeho zvládání, Duševní hygiena)

4.den- Duševní hygiena
( Stanovení priorit aneb jak rozlišovat úkoly z hlediska naléhavosti, Plánování-jak si vytvořit časové rezervy, Jak nepřebírat cizí úkoly, Organizace času nadřízeného, Organizace pracovních prostor, Komunikace s dodavateli)

5.den- Otevřená komunikace
(Nástroje pro efektivní komunikaci, Modely pro vedení efektivních rozhovorů, Techniky pro zvládání komplikovaných rozhovorů, Prezentační dovednosti)

6.den - Organizace času a zvládání stresu
(Emoční inteligence, Time-management- určování priorit, Techniky zvládání stresu)

NEJZAZŠÍ TERMÍN PRO PODÁNÍ PŘIHLÁŠEK JE 10.9.2021 

Pro přihlášení ke kurzu prosím zašlete sken vyplněného a podepsaného monitorovacího listu + kopii pracovní smlouvy na adresu akademie@jhk.cz  Originál monitorovacího listu nám předáte osobně na kurzu, nebo zašlete poštou na Jhk.



Pokud se Jhk Akademie bude konat prezenčně, tak za dodržení podmínek, které vycházejí z mimořádného opatření MZ ČR.
Berte prosím na vědomí, že je potřeba použít po celou dobu konání akce ochranný prostředek dýchacích cest (nos, ústa), kterým je respirátor nebo obdobný prostředek a zároveň je potřeba mít potvrzení o splnění podmínky pro vstup na akce. Seznam podmínek umožňující vstup je k dispozici zde.
Upozorňujeme, že testy nezajišťujeme.


Projekt  číslo CZ.03.1.52/0.0/0.0/19_110/0010847  s názvem Vzdělávání zaměstnanců členských firem Jihočeské hospodářské komory II  je financován z Evropského sociálního fondu a ze státního rozpočtu v rámci Operačního programu Zaměstnanost. 

                    


 

Lektoři

Mgr. et Bc. Jitka Anastazie Meindl

V oboru vzdělávání dospělých a poradenství pracuje již 28 let. Zaměřuje se na témata z oblasti psychologie osobnosti a práce s lidmi, včetně komunikace. Kromě profesních a odborných kompetencí klade důraz na praktické zkušenosti a dovednosti z praxe. Kromě vedení vzdělávacích kurzů, má svou vlastní poradnu zaměřenou na osobní rozvoj osobnosti, rodinné a partnerské poradenství, profesní poradenství, kariéru. V současné době pracuje  jako specialista lektor a kouč ve vzdělávání dospělých.

 

Mgr. Monika Hasalová

Mou dovedností je schopnost vidění souvislostí a propojení jednotlivých událostí ve srozumitelný celek. Pracuji celostně a mým záměrem je, doprovodit vás, abyste viděli princip a uměli si pomoci sami. 
Pracuji jak s fyzickým tělem, s vaší myslí, tak i s emocemi. Teprve zahnutí tohoto trojlístku vlivu a působení dovoluje trvalé efekty ve vašich životech. 
Baví mě ta velká škála prostředků a technik, které používám pro zajištění kompletního působení, neboť každý člověk je jiný a přístup k němu je zcela specifickým. Baví mě, když cítím a vnímám, že má práce je celistvá a pro klienta komplexní. Jedna technika mě většinou neuspokojí...
 

Dokumenty

Datum a čas
Pátek 17. 09. 2021
8:00 - 16:30
Pátek 01. 10. 2021
8:00 - 16:30
Pátek 15. 10. 2021
8:00 - 16:30
Pátek 12. 11. 2021
8:00 - 16:30
Středa 24. 11. 2021
8:00 - 16:30
Úterý 07. 12. 2021
8:00 - 16:30
Místo velká zasedací místnost
Husova 9, České Budějovice
Cena Pro členy Jhk:
Pouze pro členy zapojené do projektu

Pro ostatní:
Nelze se účastnit

Kapacita Akce proběhla
Garant akce
Sedláčková Zuzana
zuzana.sedlackova@bitcz.cz
+420777926557
Sdílet
Zpět