V úterý 27. července proběhlo již druhé losování soutěže Jihočeské hospodářské komory Propagace za kontakt. Do té se mohou zapojit všichni účastníci akcí Jhk, kteří vyplní hodnotící dotazník, díky kterému získáváme nejen cennou zpětnou vazbu, ale také podněty na další akce pro naše firmy. Vítězná firma Energetické centrum z Jindřichova Hradce, která byla v druhém kole vylosovaná, získala propagační balíček v hodnotě 4 000 Kč.
Výhercem druhého kola soutěže Propagace za kontakt se stala firma z Jindřichova Hradce
Vítěz získal propagační balíček
"V druhém losování se usmálo štěstí na jindřichohradeckou firmu Energetické centrum s.r.o., která tímto získává propagační balíček od Jihočeské hospodářské komory v hodnotě 4 000 Kč," říká Luděk Keist, ředitel Jhk. Součástí balíčku je inzerce v tištěném zpravodaji Jhk Jihočeský podnikatel, propagace v elektronickém newsletteru Infoservis a propagace na sociálních sítích Jhk.

Zástupci vítězné firmy Energetické centrum Ing. Radek Kozák a Ing. Petra Blížilová si převzali vítězný voucher od ředitelky oblastní kanceláře Jhk v Jindřichově Hradci Milady Petrů. GRATULUJEME!
Zapojit se může i partner
Soutěž Propagace za kontakt může podpořit i partner soutěže, který podpoří nejen akci samotnou, ale může získat i prostor pro zviditelnění své firmy. Pro partnery máme připravený propagační balíček v rámci soutěže, který naleznete ke stažení v dokumentech. Máte-li zájem o to stát se partnerem, obraťte se na nejbližší kancelář Jhk či pište na pr@jhk.cz.
Třetí kolo proběhne na podzim
Třetí kolo losování soutěže proběhne na podzim. Pro více informací sledujte náš web či sociální sítě, kde vás o dalším průběhu budeme informovat. Stejně tak se stále můžete zapojit do soutěže, a to účastí na kterékoliv akci Jihočeské hospodářské komory a vyplněním hodnotícího dotazníku.
Více informací a kompletní pravidla nalezente ZDE.
Sdílet článek:
Vytisknout článekSouvisející články
Jak digitalizaci Česka konečně posunout z papíru do praxe: Stát, firmy a AI
Digitalizace se v českém veřejném prostoru skloňuje už léta, přesto se stále nedaří přenést ji z papíru do praxe. Jak je na tom Česko v digitalizaci doopravdy? Proč se „digitalizace“ často mění v práz...
Vyhlášení 2. veřejné soutěže v programu TWIST
Ministerstvo průmyslu a obchodu (dále jen „MPO“) vyhlásilo dne 30. října 2025 druhou veřejnou soutěž v programu TWIST, podprogramu 1 „Aplikovaný výzkum ve strategických oblastech“. Veřejná soutěž je v...
Firmy hlásí zlepšení, ale nerovnoměrné. Optimismus sílí i v průmyslu
Po stagnaci v roce 2023 a slabém růstu ekonomiky v loňském roce hlásí firmy za první pololetí letošního roku mírné zlepšení a roste také jejich optimismus vůči druhému pololetí 2025. Oživení podle zář...