Ekonomické minimum pro asistentky/ty - online
Vhodné pro
Jen pro členy Jhk
Více o projektu ZDE
Akademie Ekonomické minimum pro asistentky/ty je určena pro administrativní pracovníky/ce a asistentky/ty ve firmách. Semináře poskytnou informace z oblastí zákoníku práce, obchodního práva, uzavírání pracovních smluv a také další pro chod firmy důležité informace z oblast ekonomiky. Seminář je určen pro každého, kdo se s danou problematikou potřebuje lépe seznámit.
Akademie Ekonomické minimum pro asistentky/ty je určena pro administrativní pracovníky/ce a asistentky/ty ve firmách. Semináře poskytnou informace z oblastí zákoníku práce, obchodního práva, uzavírání pracovních smluv a také další pro chod firmy důležité informace z oblast ekonomiky. Seminář je určen pro každého, kdo se s danou problematikou potřebuje lépe seznámit.
Program
Na co se můžete těšit?Zákoník práce 5.- 6.5.2021
Kurz poskytuje základní orientaci v oblasti zákoníku práce, potažmo v oblasti pracovního práva jako takového, vysvětluje základní instituty (pracovní smlouva a její obsah, mzda, práce přesčas, pracovní doba, přestávky v práci, dovolená, převedení na jinou práci, oblasti kontrolované inspekcí práce). Rovněž se kurz zaměřuje i na aktuální rozsáhlou novelu zákoníku práce.
Obchodní a závazkové vztahy 12.- 13.52021
Kurz poskytuje základní orientaci v oblasti obchodního práva, potažmo v oblasti uzavírání smluv jako takové, zaměřuje se na základní obchodněprávní instituty práva občanského a obchodního. Poskytuje základní orientaci v občanském zákoníku ve směru k obchodním závazkovým vztahům. Zaměřuje se rovněž na správnost procesu uzavírání obchodních a závazkových vztahů v souladu s podepisování, oprávněnými osobami. Dále se také dotýká orientace v obchodním rejstříku.
Obchodní smlouvy v praxi 19.- 20.5.2021
Kurz poskytuje základní orientaci v oblasti procesu uzavírání obchodních smluv. Zaměřuje se na veškeré instituty s tím spojené, tedy především předsmluvní odpovědnost, samotný proces uzavření smlouvy, podepsání smlouvy oprávněnými osobami, platnost/neplatnost smluv, platnost/neplatnost některých ujednání ve smlouvě, možnosti výpovědi, či odstoupení od smlouvy. Zaměřuje se na problematiku plných mocí a zastupování právnické osoby oprávěnou osobou. Dále se také dotýká orientace v obchodním rejstříku.
Kalkulace nákladů 27.- 28.5.2021
V rámci tohoto kurzu si doplníte základní terminologii z oblasti kalkulace nákladů, podíváte se na podstatu ukazatelů a principy hodnocení. Zjistíte, jaké podklady si pro kalkulace připravit, jaké přístupy využít. Podíváte se na finanční důležitost kalkulací v podniku a zjistíte, jak jsou užitečné pro manažerské plánování. S lektorem se společně podíváte na kalkulace v souvislosti s efektivitou, produktivitou a na ukazatele aktivity a rentability.
Plánování a rozpočet 3.- 4. 6.2021
Kurz vám poskytne základní přehled o podstatě ekonomiky a účetnictví podniku. Zjistíte, jaká jsou specifika výrobních a nevýrobních firem. Nahlédnete do principů hodnocení a nastavení ukazatelů pro plánování rozpočtu. Podíváte se také na časté chyby v plánování a jejich možný dopad na ekonomiku firmy.
Personalistika 10 - 11.6.2021
Tento kurz poskytuje účastníkům orientaci v personalistice. Je zaměřen na základní úkony personalisty, kterými je primárně práce s lidmi, lidskými zdroji. Účastníci projdou procesem náboru, přijímacích pohovorů, začlenění nového zaměstnance do kolektivu a firmy. Pověnují se také možným způsobům odměňování, motivace, dalšího rozvoje, vzdělávání a hodnocení zaměstnanců.
NEJZAZŠÍ TERMÍN PRO PODÁNÍ PŘIHLÁŠEK JE 30. 4. 2021!
Pro přihlášení ke kurzu prosím zašlete sken vyplněného a podepsaného monitorovací listu + kopii pracovní smlouvy na adresu akademie@jhk.cz. Originál monitorovacího listu nám prosím zašlete poštou na Jhk.
Projekt číslo CZ.03.1.52/0.0/0.0/19_110/0010847 s názvem Vzdělávání zaměstnanců členských firem Jihočeské hospodářské komory II je financován z Evropského sociálního fondu a ze státního rozpočtu v rámci Operačního programu Zaměstnanost.


Lektoři

Mgr. Filip Koloros
Lektor právních předmětů, který svou právní praxi vykonával především ve velkých mezinárodních obchodních společnostech. Působil i jako externí právní konzultant pro samosprávu. Vzhledem k jeho zkušenostem není pouhým teoretikem a dokáže ideálně propojit teorii s praxí a uvést vždy konkrétní příklady. Během své výuky se snaží využívat moderní trendy.

Ing. et Ing. Bc. Jaroslav Vehrle, MBA
Jako lektor a konzultant se věnuje kurzům a přednáškám, které jsou zaměřené na ekonomická a managerská témata: řízení zásob a optimalizaci skladu, strategické, projektové a procesní řízení, manažerské účetnictví. Při svých přednáškách využívá bohaté zkušenosti, které získal při působení jako manažer logistiky ve společnostech od roku 2007. Studoval v ČR i v zahraničí, zejména USA. Své znalosti neustále rozšiřuje.
Dokumenty
Datum a čas |
Středa 05. 05. 2021
8:00
- 12:00
Čtvrtek 06. 05. 2021
8:00
- 12:00
Středa 12. 05. 2021
8:00
- 12:00
Čtvrtek 13. 05. 2021
8:00
- 12:00
Středa 19. 05. 2021
8:00
- 12:00
Čtvrtek 20. 05. 2021
8:00
- 12:00
Čtvrtek 27. 05. 2021
8:00
- 12:00
Pátek 28. 05. 2021
8:00
- 12:00
Čtvrtek 03. 06. 2021
8:00
- 12:00
Pátek 04. 06. 2021
8:00
- 12:00
Čtvrtek 10. 06. 2021
8:00
- 12:00
Pátek 11. 06. 2021
8:00
- 12:00
|
---|---|
Místo | online
V případě prezenční výuky bude akce probíhat na adrese Čechova 727/52, České Budějovice online v aplikaci Teams, České Budějovice |
Cena |
Pro členy Jhk: pouze pro členy zapojené do projektu Pro ostatní: nelze se účastnit |
Kapacita | Akce proběhla |
Garant akce |
![]() |
Sdílet |