Události

Ekonomické minimum pro asistentky/ty - online

Vhodné pro
Jen pro členy Jhk
Více o projektu ZDE

Akademie Ekonomické minimum pro asistentky/ty je určena pro administrativní pracovníky/ce a asistentky/ty ve firmách. Semináře poskytnou informace z oblastí zákoníku práce, obchodního práva, uzavírání pracovních smluv a také další pro chod firmy důležité informace z oblast ekonomiky. Seminář je určen pro každého, kdo se s danou problematikou potřebuje lépe seznámit.

Program

Na co se můžete těšit?

Zákoník práce 5.- 6.5.2021

Kurz poskytuje základní orientaci v oblasti zákoníku práce, potažmo v oblasti pracovního práva jako takového, vysvětluje základní instituty (pracovní smlouva a její obsah, mzda, práce přesčas, pracovní doba, přestávky v práci, dovolená, převedení na jinou práci, oblasti kontrolované inspekcí práce). Rovněž se kurz zaměřuje i na aktuální rozsáhlou novelu zákoníku práce.

Obchodní a závazkové vztahy 12.- 13.52021
Kurz poskytuje základní orientaci v oblasti obchodního práva, potažmo v oblasti uzavírání smluv jako takové, zaměřuje se na základní obchodněprávní instituty práva občanského a obchodního. Poskytuje základní orientaci v občanském zákoníku ve směru k obchodním závazkovým vztahům. Zaměřuje se rovněž na správnost procesu uzavírání obchodních a závazkových vztahů v souladu s podepisování, oprávněnými osobami. Dále se také dotýká orientace v obchodním rejstříku.

Obchodní smlouvy v praxi 19.- 20.5.2021
Kurz poskytuje základní orientaci v oblasti procesu uzavírání obchodních smluv. Zaměřuje se na veškeré instituty s tím spojené, tedy především předsmluvní odpovědnost, samotný proces uzavření smlouvy, podepsání smlouvy oprávněnými osobami, platnost/neplatnost smluv, platnost/neplatnost některých ujednání ve smlouvě, možnosti výpovědi, či odstoupení od smlouvy. Zaměřuje se na problematiku plných mocí a zastupování právnické osoby oprávěnou osobou. Dále se také dotýká orientace v obchodním rejstříku.

Kalkulace nákladů 27.- 28.5.2021
V rámci tohoto kurzu si doplníte základní terminologii z oblasti kalkulace nákladů, podíváte se na podstatu ukazatelů a principy hodnocení. Zjistíte, jaké podklady si pro kalkulace připravit, jaké přístupy využít. Podíváte se na finanční důležitost kalkulací v podniku a zjistíte, jak jsou užitečné pro manažerské plánování. S lektorem se společně podíváte na kalkulace v souvislosti s efektivitou, produktivitou a na ukazatele aktivity a rentability.

Plánování a rozpočet 3.- 4. 6.2021
Kurz vám poskytne základní přehled o podstatě ekonomiky a účetnictví podniku. Zjistíte, jaká jsou specifika výrobních a nevýrobních firem. Nahlédnete do principů hodnocení a nastavení ukazatelů pro plánování rozpočtu. Podíváte se také na časté chyby v plánování a jejich možný dopad na ekonomiku firmy.

Personalistika 10 - 11.6.2021 
Tento kurz poskytuje účastníkům orientaci v personalistice. Je zaměřen na základní úkony personalisty, kterými je primárně práce s lidmi, lidskými zdroji. Účastníci projdou procesem náboru, přijímacích pohovorů, začlenění nového zaměstnance do kolektivu a firmy. Pověnují se také možným způsobům odměňování, motivace, dalšího rozvoje, vzdělávání a hodnocení zaměstnanců.  


NEJZAZŠÍ TERMÍN PRO PODÁNÍ PŘIHLÁŠEK JE 30. 4. 2021!

Pro přihlášení ke kurzu prosím zašlete sken vyplněného a podepsaného monitorovací listu + kopii pracovní smlouvy na adresu akademie@jhk.cz. Originál monitorovacího listu nám prosím zašlete poštou na Jhk.

Projekt  číslo CZ.03.1.52/0.0/0.0/19_110/0010847  s názvem Vzdělávání zaměstnanců členských firem Jihočeské hospodářské komory II  je financován z Evropského sociálního fondu a ze státního rozpočtu v rámci Operačního programu Zaměstnanost. 
           

Lektoři

Mgr. Filip Koloros

Lektor právních předmětů, který svou právní praxi vykonával především ve velkých mezinárodních obchodních společnostech. Působil i jako externí právní konzultant pro samosprávu. Vzhledem k jeho zkušenostem není pouhým teoretikem a dokáže ideálně propojit teorii s praxí a uvést vždy konkrétní příklady. Během své výuky se snaží využívat moderní trendy.


Ing. et Ing. Bc. Jaroslav Vehrle, MBA

Jako lektor a konzultant se věnuje kurzům a přednáškám, které jsou zaměřené na ekonomická a managerská témata: řízení zásob a optimalizaci skladu, strategické, projektové a procesní řízení, manažerské účetnictví. Při svých přednáškách využívá bohaté zkušenosti, které získal při působení jako manažer logistiky ve společnostech od roku 2007. Studoval v ČR i v zahraničí, zejména USA. Své znalosti neustále rozšiřuje.
 

Dokumenty

Datum a čas
Středa 05. 05. 2021
8:00 - 12:00
Čtvrtek 06. 05. 2021
8:00 - 12:00
Středa 12. 05. 2021
8:00 - 12:00
Čtvrtek 13. 05. 2021
8:00 - 12:00
Středa 19. 05. 2021
8:00 - 12:00
Čtvrtek 20. 05. 2021
8:00 - 12:00
Čtvrtek 27. 05. 2021
8:00 - 12:00
Pátek 28. 05. 2021
8:00 - 12:00
Čtvrtek 03. 06. 2021
8:00 - 12:00
Pátek 04. 06. 2021
8:00 - 12:00
Čtvrtek 10. 06. 2021
8:00 - 12:00
Pátek 11. 06. 2021
8:00 - 12:00
Místo online V případě prezenční výuky bude akce probíhat na adrese Čechova 727/52, České Budějovice
online v aplikaci Teams, České Budějovice
Cena Pro členy Jhk:
pouze pro členy zapojené do projektu

Pro ostatní:
nelze se účastnit

Kapacita Akce proběhla
Garant akce
Jirušová Štěpánka
stepanka.jirusova@everesta.cz
Sdílet
Zpět