Členové České asociace interim managementu (CAIM) se snaží v současné nejisté době pomoci firmám, které se často kvůli mimořádným opatřením dostaly do nelehké finanční situace. Asociace proto pro podnikatele připravila dokument CAIM PRO FIRMY JAK PŘEŽÍT KRIZI 20201016.
Krizové řízení v praxi, aneb jak přežít krizi v podnikatelském prostředí
Výkyvy ekonomiky nejsou ničím neznámým ani výjimečným. Koronakrize je však mimořádná hlavně tím, že zasáhla a ještě zasáhne velkou část ekonomiky. Které firmy přežijí, nezáleží až tolik na tom, jak jsou velké a silné, ale jak se dokáží pružně přizpůsobit novým podmínkám. Většina českých podnikatelů a manažerů se snaží usilovně bojovat o přežití svých firem. Česká asociace interim managementu vnímá jako své poslání jim v tom napomoci a zkušenosti svých členů – interim manažerů - dává mimo jiné i tímto dokumentem všem zájemcům k dispozici.
Pro některé lídry firem nemusí být jednoduché poznat v jaké kondici se jejich firma právě nachází. Součástí přiloženého dokumentu je proto i „JEDNODUCHÝ „KONDIČNÍ“ TEST FIRMY“, kterým si management firmy anebo majitel může otestovat, v jakém stavu se firma nachází a zda je potřeba situaci řešit.
Více informací naleznete v přiloženém dokumentu nebo na webu asociaci www.caim.cz.
On-line workshop na krizové řízení v praxi
Česká asociace interim managementu také ve spolupráci s Krajskou hospodářskou komorou Pardubického kraje, Královehradeckého kraje a Kraje Vysočina připravuje 2.12. od 10:00 hod. on-line webinář Krizové řízení v praxi.
Tématy webináře budou:
1. Krize a její příčiny
2. Důsledky krize
- Problémy cash-flow
- Problémy obchodu/odbytu
- Problémy dodávek/logistiky
- Personální problémy
- Ostatní interní problém
3. Zkušenosti – doporučení
- Obchod
- Služby, péče o zákazníky
- Interní procesy, plánování, výroba
- Nákup, logistika
- Finance a ekonomika, pohledávky, závazky
- Personalistika, komunikace
- Jak předejít insolvenci, problém insolvence
Součástí webináře bude i téma rizik statutárních orgánů v souvislosti s novelou zákona o obchodních korporacích, která bude platná od 1.1.2021. V této oblasti se bude hovořit zejména o:
- Riziku vrácení prospěchu (odměn) za období trvání funkce statutára
- Riziku vyloučení ze statutárních orgánů
- Kdy může statutár ručit svým majetkem za závazky společnosti
- Jak poznat, že je firma v insolvenci a povinnosti statutára s tím spojené
Přihlásit se můžete pomocí on-line formuláře ZDE. V rámci registrace je vyžadována informace o příslušnosti k hospodářské komoře. Podrobnosti o chystaném webináři Krizové řízení v praxi naleznete také níže v příloze.
Zdroj: CAIM
Dokumenty
Sdílet článek:
Vytisknout článekSouvisející články
Sekce zaměstnanosti Hospodářské komory si stanovila čtyři priority, na které se zaměří v příštím období
Hlavními prioritami jsou digitalizace, rovné odměňování, dohody a zkrácené úvazky a také cena práce.
Česko spouští největší vzdělávací program o AI pro učitele všech základních škol
Česká asociace umělé inteligence (ČAUI) startuje za podpory Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT), Ministerstva průmyslu a obchodu (MPO), Národního pedagogického institutu (NPI) a Hospod...
Seminář na téma Aktuální možnosti podpory VaV z OP TAK a TA ČR
Agentura pro podnikání a inovace ve spolupráci s Jihočeským vědeckotechnickým parkem a Technologickou agenturou ČR Vás zve k účasti na semináři Aktuální možnosti podpory výzkumu a vývoje pro podnikat...