Cenou Spokojeného zákazníka bylo dosud ve vybraných krajích oceněno více než 1.260 podnikatelů. Letos přibudou další.
Férové podnikání ocení Národní cena českých spotřebitelů SPOKOJENÝ ZÁKAZNÍK
Cenou Spokojený zákazník oceňuje Sdružení českých spotřebitelů ve spolupráci s partnery již od roku 2001. Jen v Jihočeském kraji bylo za tuto dobu oceněno 323 jihočeských firem, kteří podnikají férově.
Právě letos, v nebývale tíživé ekonomické situaci pro mnoho firem, považuje Sdružení českých spotřebitelů vyhlášení cen za velmi prospěšné a důležité.
Pro rok 2020 je vyhlášena Národní cena českých spotřebitelů Spokojený zákazník v 5 krajích ČR - a to v kraji Ústeckém, Jihočeském, Jihomoravském, Moravskoslezském a Královéhradeckém.
Veřejnost může své návrhy podávat do 15.8.2020. Návrh na ocenění konkrétního podnikatele nebo jiné organizace je nutné podat prostřednictvím vyplněného formuláře zaslaného na email: info@konzument.cz.
Více informací k vyhlašování a předávání ocenění v jednotlivých krajích je k dispozici na stránkách Sdružení českých spotřebitelů.
Pravidla a procesní přístupy k transparentnímu přiznávání a používání této značky lze nalézt v Zásadách pro zavedení, přiznávání a používání Národní ceny.
Zdroj: Sdružení českých spotřebitelů
Sdílet článek:
Vytisknout článekSouvisející články
Nová povinnost pro zaměstnavatele: Nástup cizince musí hlásit ještě před započetím práce
Od 1. října 2025 vstupuje v platnost nová povinnost pro všechny zaměstnavatele, kteří přijímají do pracovního poměru cizince – včetně občanů Slovenské republiky. Zaměstnavatelé nově musí ohlásit ná...
Mapa globálních oborových příležitostí: Objevte nové šance pro rozvoj vašeho podnikání
Chcete rozšířit své podnikání? Pomůže vám Mapa globálních oborových příležitostí.
Hospodářská komora pomáhá podnikům hodnotit udržitelnost: vzniká nový on-line nástroj
Jsme součástí projektu Greenpact.