Začátkem března se bude v Praze konat Česko-hongkongský podnikatelský seminář, jehož organizátorem je Hongkongská rada pro rozvoj obchodu ve spolupráci s Hospodářskou komorou České republiky. Bude zde představen trh Jižní Asie a obchodní příležitosti pro české firmy.
Chcete exportovat do Asie? Zúčastněte se Česko-hongkongského podnikatelského semináře
Dne 9. března 2023 se uskuteční Česko-hongkongský podnikatelský seminář, který pořádá Hongkongská rada pro rozvoj obchodu (Hong Kong Trade Development Council – HKTDC) společně s Hospodářskou komorou ČR. Akce proběhne v Praze od 10 hodin v sídle Hospodářské komory ČR v budově Florentinum.
Představení Honkongu jako vstupní brány na trhy jižní Asie
Hlavním tématem semináře bude představení Hongkongu jako vstupní brány na trhy jižní Asie a nemalé obchodní příležitosti pro české podnikatele. Mluvčím bude Silas Hu, regionální ředitel HKTDC pro Evropu, viceprezident HK ČR Radek Jakubský, Anna Dupalová, obchodní rada Generálního konzulátu České republiky v Hongkongu a zástupci několika českých společností, které v tomto asijském teritoriu již úspěšně podnikají.
Bezplatná registrace
Budeme velmi rádi, když se zaregistrujete na tento bezplatný seminář, který bude probíhat v anglickém jazyce. Registrace na setkání je možná do pátku 3. března 2023. Podrobnější program včetně organizačních informacích naleznete v příloze.
Zdroj: Hospodářská komora ČR
Dokumenty
Sdílet článek:
Vytisknout článekSouvisející články
Mapa globálních oborových příležitostí: Objevte nové šance pro rozvoj vašeho podnikání
Chcete rozšířit své podnikání? Pomůže vám Mapa globálních oborových příležitostí.
Konference Future-Proof Leadership
Přijďte zjistit ve středu 17. 9. 2025, jak můžete vnést udržitelnost do firemní strategie. Inspirujte se zkušenostmi skvělých řečníků a příklady z praxe. Zjistěte, jaké jsou trendy ve vnímání udržitel...
Celní dohoda EU a USA je deeskalací obchodní války. Skutečná výzva nyní čeká Evropu na vnitřním trhu
Evropa by měla na novou obchodní dohodu se Spojenými státy reagovat důrazem na zvýšení své vlastní konkurenceschopnosti – zejména odstraněním vnitřních překážek na jednotném trhu, omezením byrokracie ...