Hospodářská komora si dovoluje pozvat všechny podnikatele na česko-slovinské podnikatelské online fórum, které organizuje ve spolupráci s Chamber of Commerce and Industry of Slovenia, Velvyslanectvím ČR v Ljubljaně a Velvyslanectvím Slovinské republiky v Praze.
B2B on-line česko-slovinské podnikatelské fórum
Hlavním bodem fóra budou B2B online jednání mezi českými a slovinskými firmami. Česko-slovinské podnikatelské fórum je zaměřeno především na následující obory:
- automobilový průmysl,
- doprava a infrastruktura,
- průmyslové stroje a zařízení,
- elektronika a elektrické zařízení,
- medicínský a farmaceutický průmysl,
- potravinářství a zemědělství.
Informace o konání on-line fóra
Akce proběhne v termínu od 10. listopadu 2021 od 10 hodin (SEČ) do 11. listopadu 2021 do 17 hodin (SEČ). V tomto čase je možné zhlédnout online vystoupení představitelů obou komor (řečníků) a uskutečnit B2B jednání s vybraným slovinským partnerem.
Cena: člen HK ČR 1.620 CZK + DPH; nečlen HK ČR 1.800 CZK +DPH
Registrační formulář můžete vyplnit na webu Hospodářské komory. Dovolujeme si upozornit, že kapacita akce je omezená. Registraci je možné provést nejpozději do 9.11.2021.
Zdroj: Hospodářská komora ČR
Sdílet článek:
Vytisknout článekSouvisející články
Firmy hlásí zlepšení, ale nerovnoměrné. Optimismus sílí i v průmyslu
Po stagnaci v roce 2023 a slabém růstu ekonomiky v loňském roce hlásí firmy za první pololetí letošního roku mírné zlepšení a roste také jejich optimismus vůči druhému pololetí 2025. Oživení podle zář...
Česko spouští největší vzdělávací program o AI pro učitele všech základních škol
Česká asociace umělé inteligence (ČAUI) startuje za podpory Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT), Ministerstva průmyslu a obchodu (MPO), Národního pedagogického institutu (NPI) a Hospod...
AI agentů ve firmách rychle přibývá. Za půl roku dvojnásobný nárůst
Podle nového indexu Agentic Enterprise Index společnosti Salesforce vzrostlo vytváření AI agentů mezi průkopnickými firmami v první polovině roku 2025 o 119 procent. Průměrný počet zákaznických rozhov...