Události

Úřadujeme online (online účast)

Vhodné pro
Účetní Majitele a jednatele Začínající podnikatelé
Okolo povinných datových schránek pro OSVČ bylo na podzim minulého roku mnoho zmatků - budou datovky? Nebudou? Nakonec jsou povinné pro všechny OSVČ, i ty, které mají přerušené podnikání. V průběhu ledna až března rozesílá Ministerstvo vnitra ČR doporučenou poštou přístupové údaje, skrze které se podnikatel může přihlásit do své datové schránky - a co pak s ní?
Přijďte na seminář Úřadujeme online a naučíte se prakticky, co datovka dokáže.

Program

  • datová schránka - co všechno umí
  • portál MOJE DANĚ a DIS+
  • ePortál ČSSZ
  • portály zdravotních pojišťoven
  • dotazy & odpovědi
Součástí setkání je i prostor pro výměnu zkušeností a vzájemnou diskuzi.

Pro ty, kteří preferují osobní setkání, akce proběhne prezenčně v prostorách Centra Univerzity Tábor tentýž den od 9:00 hod.: Úřadujeme online (prezenční účast) | Jihočeská hospodářská komora (jhk.cz)
Podmínky účasti:

Účastnický poplatek uhraďte do 6. března 2023 bankovním převodem na účet č.: 12912613/0300, pod variabilním symbolem 13070323. Daňový doklad Vám bude zaslán elektronicky po skončení akce. Při odhlášení účastníka méně než 7 dnů před akcí účtujeme 100% částky za kurz. Při neúčasti na semináři poplatek nevracíme.

Lektor

Ing. Ivy Weissová

Ivy Weissová se již 10 let věnuje účetnictví a daním. Spíše než za účetní by se označila za parťáka pro podnikání, který tu je pro své klienty a podporuje je na jejich podnikatelské cestě a k tomu navíc umí mluvit jazykem čísel.
 

Datum a čas Úterý 07. 03. 2023
13:00 - 15:00
Přidat do kalendáře
Místo on-line v aplikaci MS Teams, Tábor
Cena Pro členy Jhk:
700,- Kč (vč. DPH)

Pro ostatní:
1050,- Kč (vč. DPH)

Kapacita Akce proběhla
Garant akce
Noháčová Martina
nohacova@jhk.cz
+420724613945
Sdílet
Zpět