Události

Strategie komunikace se zákazníkem aneb cesta k pracovní produktivitě

Vhodné pro
Zaměstnance
Naučte se efektivně komunikovat se zákazníkem na našem semináři. Dozvíte se, mimo jiné, jak předcházet konfliktům nebo jak je řešit se zachováním klidu a profesionality.
 

Program

  • psychologie zákazníka - co chce a co očekává, jak předpokládá, že se k němu budeme chovat a jak se chová on k nám
  • problémoví lidé a jak na ně - nerozhodný, arogant, kverulant, spekulátor, pasivní melancholik a pasivně agresivní typ
  • konflikt se zákazníkem - jak ho řešit a jak mu předejít
  • jak se z toho nezbláznit - psychohygiena v kontaktu se zákazníky

Organizace akce: 
Seminář bude probíhat v kombinované formě, tzn. prezenčně a také online (MS TEAMS). Pokud budete mít zájem o online účast, prosím, o registraci na email: ratajova@jhk.cz.  
 
Podmínky účasti: 
Účastnický poplatek uhraďte, prosím, bankovním převodem na účet č.: 12912613/0300 – variabilní symbol: 12050624. Daňový doklad Vám bude zaslán po připsání platby na účet.
Přihlášku můžete stornovat nejpozději 7 dnů před konáním (včetně dnů pracovního volna). V tomto případě bude účastnický poplatek vrácen v plné výši. Při odhlášení účastníka méně než 7 dnů před akcí účtujeme 100% částky. Při neúčasti se poplatek nevrací - organizace může vyslat náhradníka.

Lektor

PhDr. Vojtěch Bednář

Specialista na otázky vedení, motivování, řízení lidí ve firmách, vytváření a udržování firemní kultury. Učí manažery na všech úrovních pracovat s lidmi tak, aby firmu vnímali jako součást svého života, aby jejich práce byla efektivní, smysluplná a naplňovala potřeby firmy i jich samotných..
 

Datum a čas Středa 05. 06. 2024
09:00 - 12:00
Přidat do kalendáře
Místo Zasedací místnost ObHK, 1. patro
Palackého náměstí 106 nebo ONLINE MS TEAMS, Strakonice
Cena Pro členy Jhk:
1300,- Kč (včetně DPH)

Pro ostatní:
1690,- Kč (včetně DPH)

Kapacita Akce proběhla
Garant akce
Ratajová Blanka
ratajova@jhk.cz
+420724613943
Sdílet
Zpět