Speed HR konference: Moderní trendy v HR
Vhodné pro
Personalisty
AKCE ZRUŠENA, O NÁHRADNÍM TERÍNU VÁS BUDEME INFORMOVAT.
Přijměte pozvání na online setkání personalistů, na kterém Vám s řadou HR odborníků představíme ochutnávky nejnovějších trendů v oboru.
Pro všechny účastníky máme připravené HR dárky!
Přijměte pozvání na online setkání personalistů, na kterém Vám s řadou HR odborníků představíme ochutnávky nejnovějších trendů v oboru.
Pro všechny účastníky máme připravené HR dárky!
Program
1. JOBka s Martinou Jiříkovou a Jiřím Kupilíkem- Váš partner pro komunikaci se zaměstnanci a automatizaci firemních procesů.
- první virtuální interpretátor výsledků psychometrické diagnostiky na světě,
- "ne každý je psycholog, ale každý může mít dnes jednoho vždy u sebe",
- můžete se těšit na veselé historky z vývoje stejně jako na praktické ukázky, kdy Vinter interpretuje kompetence, motivace a výsledky výkonnostních testů skutečných kandidátů.
- online chytrý česko - slovenský personální systém, se kterým jednoduše a rychle zdigitalizujete celou firmu. Základem je rozsáhlá evidence zaměstnanců i spolupracovníků a řízení absencí a docházky,
- řídit s ním můžete plánování a time - tracking pracovních aktivit, hlídání majetku a pracovních pomůcek, nástupy a výstupy zaměstnanců, vzdělávací plány,
- slouží také pro digitálně bezpečné podepisování dokumentů v souladu s EU normativou eIDAS.
- 10 nejčastějších chyb, které mohou snížit důchod od státu,
- krátké představení tématu prvního důchodového pilíře pro zaměstnance podniků.
Podmínky účasti
Přihlášku můžete stornovat nejpozději 7 dní před konáním semináře. Při odhlášení účastníka méně než 7 dní před akcí účtujeme 100 % částky. Organizace může na seminář dle potřeby vyslat náhradníka, při neúčasti na semináři poplatek nevracíme.
Organizace:
Webinář bude probíhat v aplikaci Zoom. Každému účastníkovi přijdou instrukce k přihlášení den před konáním webináře na email.
Fakturu vystavujeme až po konání akce.
Lektoři

Ing. Martina Jiříková
Martina Jiříková je personální poradkyně, externí HR manažer a business partner, outsourcing HR, lektorka a koučka. Disponuje osmnáctiletou praxí v oblasti personalistiky a znalostí všech personálních procesů. 4 roky provádí samostatné personálního poradenství pro firmy v Plzeňském, Středočeském a Jihočeském a kraji a disponuje dvouletou praxí jako vedoucí personálního a mzdového oddělení (předtím zástupce vedoucího, HR specialista).

Mgr. Milan Rataj, Ph.D., MBA
Hlavní činností Milana Rataje je HR marketing. Specializuje se zejména na plánování a implementace strategie, budování značky, lektorování, marketing a management lidských vztahů.
Filip Hrkal , MBA
V roce 2006 založil na regionu CEE spolu s Václavem Coubalem pobočku německé společnosti cut-e (nyní AON Assessment Solutions), která je dnes největším světovým poskytovatelem online diagnostiky pro management firem a HR.
Osobně implementoval náborová diagnostická řešení, které nyní aktivně využívají společnosti jako PENTA, EON, Continental, BENU, Fortuna, Škoda auto, AirProducts nebo ČSOB(KBC). Je přednášejícím na VŠE v Praze a MÚVS při ČVUT, kde se věnuje oblasti IT systémů v HRM, Virtuální realitě a chatbotům v identifikaci lidského potenciálu. Podílel se na rozsáhlých HR a restrukturalizačních projektech v oblasti HR u společností s obratem nad 1 mld. Kč (Residomo, DF Partner, KPMG). Absolvoval tréninky identifikace lidského potenciálu v Německu, UK a Švýcarsku. Dlouhodobě pobýval v USA, kde se měl možnost seznámit s IT systémy pro nábor a rozvoj zaměstnanců. Je autorem řady odborných publikací a pravidelně přednáší na mezinárodních konferencích.
Osobně implementoval náborová diagnostická řešení, které nyní aktivně využívají společnosti jako PENTA, EON, Continental, BENU, Fortuna, Škoda auto, AirProducts nebo ČSOB(KBC). Je přednášejícím na VŠE v Praze a MÚVS při ČVUT, kde se věnuje oblasti IT systémů v HRM, Virtuální realitě a chatbotům v identifikaci lidského potenciálu. Podílel se na rozsáhlých HR a restrukturalizačních projektech v oblasti HR u společností s obratem nad 1 mld. Kč (Residomo, DF Partner, KPMG). Absolvoval tréninky identifikace lidského potenciálu v Německu, UK a Švýcarsku. Dlouhodobě pobýval v USA, kde se měl možnost seznámit s IT systémy pro nábor a rozvoj zaměstnanců. Je autorem řady odborných publikací a pravidelně přednáší na mezinárodních konferencích.

Ing. Michael Hanzelka, Ph.D. at Ph.D., MBA
Je absolventem Fakulty elektrotechniky a komunikačních technologií a Podnikatelské fakulty VUT v Brně, kde také přednáší.
Vykonával praxi na mnoha top pozicích, například na pozicích člena představenstva a výkonného ředitele zodpovědného za Back Office v mezinárodní makléřské holdingové společnosti Finance.EU, a.s., později ve společnosti AWD ČR a SR jako jednatel a výkonný ředitel. Naposledy jako COO ve společnosti Freedom Financial Services, s.r.o.
V současnosti působí ve společnosti eDO finance a.s. jako specialista na korporátní business.
Lektorskou činnost vykonával u řady firem a MBA programech se zaměřením na oblast ekonomicko-finanční, jako jsou business plány, finanční řízení, manažerské účetnictví, marketingové metriky, apod.
Datum a čas |
Pátek 25. 06. 2021 09:00 - 11:15 Přidat do kalendáře |
---|---|
Místo | Online v aplikaci Zoom Husova 9, České Budějovice |
Cena |
Pro členy Jhk: 300 Kč Pro ostatní: 550 Kč |
Kapacita | Akce proběhla |
Garant akce |
![]() |
Sdílet |