Placené kampaně na Facebooku a Instagramu pro každého
ZRUŠENO - O NÁHRADNÍM TERMÍNU VÁS BUDEME VČAS INFORMOVAT
Placené reklamy na Facebooku a Instagramu mohou znít jako téma pro odborníky a marketingové agentury. Ale není potřeba se jich obávat. Vyzkoušet jejich efektivitu a nastavit si je může každý uživatel, stačí jen naučit se minimální základy. Seminář je připravený i pro naprosté začátečníky. Stačí jen mít Facebook a ideálně i přístup ke správě firemního profilu.
Placené reklamy na Facebooku a Instagramu mohou znít jako téma pro odborníky a marketingové agentury. Ale není potřeba se jich obávat. Vyzkoušet jejich efektivitu a nastavit si je může každý uživatel, stačí jen naučit se minimální základy. Seminář je připravený i pro naprosté začátečníky. Stačí jen mít Facebook a ideálně i přístup ke správě firemního profilu.
Program
- Úvodní přehled (typy reklamy, možnosti, základní terminologie).
- Nastavení reklamního účtu.
- Vytvoření jednoduché propagace příspěvku v rámci FB stránky.
- Kampaň a její možnosti.
- Cílení podle zájmů, demografie a chování.
- Rozhodování o rozpočtu.
- Vytváření obsahu reklamy (obrázky, texty, umístění).
- Úpravy a analytika ve správci reklam.
- Business manager vs správce reklam.
- Cílení reklamy na návštěvníky webových stránek či konkrétní e-mailové adresy (retargeting).
- Vyhodnocování.
- Prostor na individuální dotazy.
Vlastní notebook není povinný, jestliže Vám však vyhovuje práce s příklady přímo v online prostředí, neváhejte si vzít techniku s sebou
Podmínky účasti:
Přihlášku můžete stornovat nejpozději 7 dnů před konáním semináře. Při odhlášení účastníka méně než 7 dnů před akcí účtujeme 100 % částky za kurz. V případě neúčasti lze vyslat náhradníka.
Setkání se bude konat prezenčně v sídle Jhk za dodržení podmínek, které vycházejí z mimořádného opatření MZ ČR.
Berte prosím na vědomí, že je potřeba použít po celou dobu konání akce ochranný prostředek dýchacích cest (nos, ústa), kterým je respirátor nebo obdobný prostředek a zároveň je potřeba mít potvrzení o splnění podmínky pro vstup na akce. Seznam podmínek umožňující vstup je k dispozici zde.
Upozorňujeme, že testy nezajišťujeme.
Lektor

Eliška Vyhnánková
Lektorka již deset let učí firmy, jak používat sociální sítě. Má za sebou semináře pro tisíce účastníků a stovky klientů. Založila semestrální vzdělávací projekt Social Media Akademie. Společně s Michelle Losekoot v říjnu 2019 vydala knižní bestseller Jak na sítě a zároveň je autorkou stejnojmenného podcastu. Pravidelně přednáší, moderuje odborné akce a je porotkyní marketingových soutěží. Její články jste mohli potkat v titulech jako Marketing & Media, Strategie, Tyinternety, Lupa.cz nebo MediaGuru.
Datum a čas |
Úterý 19. 10. 2021 09:00 - 17:00 Přidat do kalendáře |
---|---|
Místo | Velká zasedací místnost v sídle Jhk Husova 9, České Budějovice |
Cena |
Pro členy Jhk: 2 900 Kč Pro ostatní: 3 500 Kč |
Kapacita | Akce proběhla |
Garant akce |
![]() |
Sdílet |