Události

Morning for Business - „Digitalizace v praxi - Krok pokroku k pokroku“

Vhodné pro
Zaměstnance Zaměstnavatele
ZRUŠENO
Na interaktivním networkingovém setkání s AJKA-SOLUTIONS s.r.o. se dozvíte ty nejdůležitější a nejzákladnější informace o tématu roku - umělá inteligence (AI).
Přijďte si poslechnout krátký úvodní program, zapojit se do diskuse a podělit se o Vaše zkušenosti či názor na  AI.

Program

  • Výhody efektivní digitalizace: Smysluplná digitalizace generuje návratnost do 12 měsíců, dobrá digitalizace od 6 měsíců
  • Digitalizace napříč firemními procesy: Digitalizujte napříč firemními procesy - nejen produkci. Zvažte, jak digitalizace může ovlivnit nejen výrobu, ale i další procesy v organizaci
  • Klíčové kroky pro úspěšnou digitalizaci:
    • HR - školení a seznámení personálu s možnými následky (pozitivní X negativní)
    • IT  - posílení datových úložišť a infrastruktury, čištění a strukturalizace aktuálně dostupných dat
    • Ctrl - inventarizace, identifikace
    • Mng - analýza stávajícího stavu firmy (ekonomika, procesy, digitální připravenost)
 
Podmínky účasti:
Přihlášku můžete stornovat nejpozději 7 dnů před konáním semináře. Při odhlášení účastníka méně než 7 dnů před akcí účtujeme 100 % částky za kurz. Organizace může za seminář dle potřeby vyslat náhradníka. Fakturu za účast vystavujeme až po konání akce.
 
Reference akcí Jhk:
  • Příjemné prostředí, příjemný personál, skvělá organizace., Dana Melhubová, HOFMANN WIZARD s.r.o.
  • Semináře pořádané JHK se vyznačují zajímavými tématy, vysokou kvalitou přednášejících a v neposlední řadě pečlivě připraveným zázemím., Mgr. Romana Antlová, vedoucí personálního oddělení, EGEM s.r.o.
  • S akcemi od JHK jsem spokojená. Nyní se těším na možné zahájení Akademie JHK pro personalisty II., Tina Svobodová, personalistka, ASPERA technology s.r.o.
 
Fotky z akcí Jhk:

 HR konference: Inovativní personalista pro rok 2023


HR snídaně: Novinky ve mzdách v roce 2023 a aktuální otázky pracovního práva

Lektor

Aleš Kuboušek

Je spoluzakladatel a CEO společnosti Ajka-Solutions, která se specializuje na interim management, digitalizaci a její vývoj a školení auditů. S více než 20 letou zkušeností, Aleš uznává hodnotu inovativních technologií a jejich význam pro podnikání.

Před založením Ajka-Solutions, pracoval Aleš mimo jiné jako interim manažer, kde získal cenné zkušenosti a dovednosti, které využívá při řízení své společnosti. Je známý svým důrazem na kvalitu, efektivitu a udržitelnost řešení, které jeho tým dodává. Aleš je také zodpovědný za strategické plánování a rozvoj společnosti, s cílem zajistit, že Ajka-Solutions zůstává na špičce technologických trendů a neustále poskytuje hodnotu svým zákazníkům. Je zaujatý týmovou prací a věří, že spolupráce a sdílení nápadů jsou klíčem k úspěchům.

Datum a čas Úterý 14. 11. 2023
09:00 - 11:30
Přidat do kalendáře
Místo velká zasedací místnost Jhk
Husova 9, České Budějovice
Cena Pro členy Jhk:
363 Kč vč. DPH

Pro ostatní:
472 Kč vč. DPH

Kapacita Akce proběhla
Garant akce
Velíšková Klára
veliskova@jhk.cz
+420 725 562 299
Sdílet
Zpět