Události

MOBILNÍ KANCELÁŘ aneb nová éra sdílených aplikací pro vzdálenou spolupráci

Vhodné pro
Podnikatelky Začínající podnikatelé
Přijďte si vyzkoušet několik on-line aplikací pro kancelářskou práci, které dokáží nahradit počítačové programy a usnadnit tak běžnou administrativu. Díky vzdálenému přístup a principu sdílení budete moci plnohodnotně a efektivně pracovat se svým týmem odkudkoliv. Kurz je zcela praktický a budete mít možnost aktivně se zapojit do sdílené tvorby, abyste si co nejvíce osvojili nově získané dovednosti. Uvědomíte si výhody i úskalí sdílených aplikací a budete vědět, na co si dát pozor.

Program

  • poznejte všechny funkce e-mailového účtu pro rychlejší, organizovanější a efektivnější komunikaci 
  • organizace událostí ve sdíleném kalendáři a online schůzky, které vám ušetří čas a energii
  • jak využívat vzdálené úložiště Google disk
  • tvorba online souborů, nahrávání na virtuální úložiště a stahování v různých formátech
  • představení Google poznámek, formulářů a Youtube kanálu - jak nám mohou snížit náklady a práci
  • dotazy a odpovědi

Organizace webináře:
​Webinář bude probíhat přes aplikaci Google meet. Odkaz k přihlášení přijde každému registrovanému uživateli den před konáním webináře do emailu. Odkaz platí vždy jen pro jednu osobu a je nepřenositelný. 
Podmínky účasti: 
Účastnický poplatek uhraďte, prosím, bankovním převodem na účet č.: 12912613/0300 – variabilní symbol: 16081123. Daňový doklad Vám bude zaslán po připsání platby na účet.
Přihlášku můžete stornovat nejpozději 7 dnů před konáním (včetně dnů pracovního volna). V tomto případě bude účastnický poplatek vrácen v plné výši. Při odhlášení účastníka méně než 7 dnů před akcí účtujeme 100% částky. Při neúčasti se poplatek nevrací - organizace může vyslat náhradníka.

Lektor

Ing. Veronika Kašková Ingrová

Lektorka a kariérní poradkyně na volné noze. Pomáhá dospělým zlepšit jejich POČÍTAČOVÉ DOVEDNOSTI i SOFT SKILLS.
V praxi to znamená, že po absolvování kurzu budete efektivnější při práci s kancelářskými programy a také budete umět využívat různé užitečné on-line aplikace, které vám usnadní práci nebo podnikání. V oblasti soft skills vede semináře na rozvoj komunikačních a prezentačních dovedností. Učí jak efektivně řídit čas, jak zvládat stresové situace, jak se vypořádat se změnou a taky jak být v rovnováze v pracovním i osobním životě. Věnuje se profesnímu poradenství a pomáhá získat lepší práci a být v životě spokojenější.

 

Datum a čas Středa 08. 11. 2023
09:00 - 11:00
Přidat do kalendáře
Místo Google meet
Google meet, Jindřichův Hradec
Cena Pro členy Jhk:
850,- včetně DPH

Pro ostatní:
1210,- včetně DPH

Kapacita Akce proběhla
Garant akce
Vodičková Pavla
vodickova@jhk.cz
+420608572262
Sdílet
Zpět