Jak skokově zvýšit otevíratelnost emailů a zaujmout více lidí, aby si je přečetli
Konkrétní návody a kroky, co pro zlepšení otevíratelnosti dělat.
Výsledky našeho průzkumu otevíratelnosti emailů realizovaném na 21,5 mil. odeslaných emailů napříč různými obory podnikání.
Kontrolní list, jak vše krok po kroku zavést do praxe.
Inspiraci a mnoho praktický tipů pro zlepšení vašeho email marketingu.
Výsledky našeho průzkumu otevíratelnosti emailů realizovaném na 21,5 mil. odeslaných emailů napříč různými obory podnikání.
Kontrolní list, jak vše krok po kroku zavést do praxe.
Inspiraci a mnoho praktický tipů pro zlepšení vašeho email marketingu.
Program
PŘIJĎTE A NAUČTE SE:
- 7 klíčových faktorů, které ovlivňují otevíratelnost emailů.
- Jak se otevíratelnost emailů měří, co je a není "dobré".
- 7 ověřených postupů, jak získat nové kontakty, které budou chtít číst vaše emaily.
- Proč je důležité rozdělit kontakty do skupin a jak s nimi pracovat.
- Jak získat co nejvíce informací o kontaktech ve vaší databázi a jak tyto informace využít.
- 16 způsobů, jak rozdělit vaše kontakty do skupin pro efektivní komunikaci.
- Jak pracovat při odeslání emailů se dny a časem odeslání (ukážeme si přesné statistiky).
- Jak zvýšit doručitelnost emailů a co ji ovlivňuje.
- Jak snížit SPAM skóre vašich emailů.
- Správné využití hlavičky emailu (odesílací adresa, předmět a titulek emailu).
- 9 dalších faktorů, které ovlivňují otevíratelnost emailů a jak s nimi pracovat.
Dokumenty
Datum a čas |
Středa 09. 10. 2019 09:00 - 13:30 Přidat do kalendáře |
---|---|
Místo | Jihočeská hospodářská komora, Velká zasedací místnost, Husova 9, České Budějovice |
Cena |
Pro členy Jhk: Zdarma Pro ostatní: Zdarma |
Kapacita | Akce proběhla |
Garant akce |
![]() |
Sdílet |