Události

Jak se vyznat v online marketingu

Vhodné pro
Manažerky Online marketing
ZRUŠENO - O NÁHRADNÍM TERMÍNU VÁS BUDEME INFORMOVAT
Srdečně Vás zveme na školení, díky kterému budete mít komplexní přehled o probíraných tématech. Budete umět správně stanovit cíle, projektově řídit spolupráci s agenturou v oblasti mailingu či SEO optimalizace. Zvládnete si správně zvolit realizační firmu a nastavit pravidla spolupráce. Nebudete tak utrácet peníze a čas v oblastech kde to nebude mít efekt. Zároveň budete schopni rozhodnout co je rozumné dělat inhouse a co svěřit agentuře. Kromě teorie budou mít účastníci možnost vyzkoušet si základní věci - testovací účty, weby.

 

Program

  • SEO optimalizace
    • obecná pravidla - jak SEO dělat/nedělat,
    • technická připravenost stránek/ URL struktura, Sitemap, Robots, error stavy, kanonizace, parametrická filtrace,
    • analýza klíčových slov,
    • návrhy struktury webu, vstupních stránek,
    • tvorba obsahu na firemních stránkách, interní blog,
    • tvorba odkazového profilu,
    • publikace reklamních článků, externí služby typu Placla aj.
  • Mailing
    • legislativní okénko,
    • zdroje a správa kontaktů,
    • tvorba zákaznické databáze,
    • jak připravit strategii,
    • příklady automatizovaných scénářů,
    • srovnání krabicových nástrojů.
  • Správa firemních profilů na google firmy a seznamu
    • jak se zapojit do programů Google a seznam firmy,
    • správa recenzí,
    • zpětná vazba do firmy.
  • Úvod do webové analytiky
    • orientace v Google Analytics,
    • vyhodnocování uživatelského chování na webu,
    • vyhodnocení obratu, úspěchu kampaní,
    • další Google on-line nástroje: Trends, Alert, Page Speed.
Seminář je určen pro obchodní ředitele nebo manažery marketingu, tak aby uměli vyhodnotit jaká propagace je pro firmu přínosná. Je vhodné pro začátečníky. 

Podmínky účasti:

Přihlášku můžete stornovat nejpozději 7 dnů před konáním semináře. Při odhlášení účastníka méně než 7 dnů před akcí účtujeme 100 % částky za kurz. Organizace může na seminář dle potřeby vyslat náhradníka. 
 
Setkání se bude konat prezenčně v sídle Jhk za dodržení podmínek, které vycházejí z mimořádného opatření MZ ČR.
Berte prosím na vědomí, že je potřeba použít po celou dobu konání akce ochranný prostředek dýchacích cest (nos, ústa), kterým je respirátor nebo obdobný prostředek a zároveň je potřeba mít potvrzení o splnění podmínky pro vstup na akce. Seznam podmínek umožňující vstup je k dispozici zde.
Upozorňujeme, že testy nezajišťujeme.

 

Lektor

Robert Vítek

Jsem nezávislý profesionál a celou svojí kariéru se věnuji e-shopům a online marketingu. Kromě poradenství mám za sebou působení ve středně velkých společnostech. Nejsem teoretik. Sám spoluvlastním dva e-shopy s celkovým obratem 20 milionů ročně.
Ve své profesní dráze jsem realizoval úspěšné starty e-shopů od prvního návrhu až po produkci. Mám velké zkušenosti s e-commerce v B2B segmentu
Nejčastěji ve své praxi řeším poradenství v on-line světě, zvyšování obchodní výkonnosti e-shopů, projektové řízení, návrh nových firemních procesů nebo on-line marketing. Více na webu robertvitek.cz

Datum a čas Středa 24. 11. 2021
09:00 - 13:00
Přidat do kalendáře
Místo Velká zasedací místnost v sídle Jhk
Husova 9, České Budějovice
Cena Pro členy Jhk: 1 200 Kč
Pro ostatní: 1 500 Kč
Kapacita Akce proběhla
Garant akce
Hájková Lenka
hajkova@jhk.cz
+420 602 502 671
Sdílet
Zpět