Jak se vyznat v online marketingu
Vhodné pro
Manažerky
Online marketing
ZRUŠENO - O NÁHRADNÍM TERMÍNU VÁS BUDEME INFORMOVAT
Srdečně Vás zveme na školení, díky kterému budete mít komplexní přehled o probíraných tématech. Budete umět správně stanovit cíle, projektově řídit spolupráci s agenturou v oblasti mailingu či SEO optimalizace. Zvládnete si správně zvolit realizační firmu a nastavit pravidla spolupráce. Nebudete tak utrácet peníze a čas v oblastech kde to nebude mít efekt. Zároveň budete schopni rozhodnout co je rozumné dělat inhouse a co svěřit agentuře. Kromě teorie budou mít účastníci možnost vyzkoušet si základní věci - testovací účty, weby.
Srdečně Vás zveme na školení, díky kterému budete mít komplexní přehled o probíraných tématech. Budete umět správně stanovit cíle, projektově řídit spolupráci s agenturou v oblasti mailingu či SEO optimalizace. Zvládnete si správně zvolit realizační firmu a nastavit pravidla spolupráce. Nebudete tak utrácet peníze a čas v oblastech kde to nebude mít efekt. Zároveň budete schopni rozhodnout co je rozumné dělat inhouse a co svěřit agentuře. Kromě teorie budou mít účastníci možnost vyzkoušet si základní věci - testovací účty, weby.
Program
- SEO optimalizace
- obecná pravidla - jak SEO dělat/nedělat,
- technická připravenost stránek/ URL struktura, Sitemap, Robots, error stavy, kanonizace, parametrická filtrace,
- analýza klíčových slov,
- návrhy struktury webu, vstupních stránek,
- tvorba obsahu na firemních stránkách, interní blog,
- tvorba odkazového profilu,
- publikace reklamních článků, externí služby typu Placla aj.
- Mailing
- legislativní okénko,
- zdroje a správa kontaktů,
- tvorba zákaznické databáze,
- jak připravit strategii,
- příklady automatizovaných scénářů,
- srovnání krabicových nástrojů.
- Správa firemních profilů na google firmy a seznamu
- jak se zapojit do programů Google a seznam firmy,
- správa recenzí,
- zpětná vazba do firmy.
- Úvod do webové analytiky
- orientace v Google Analytics,
- vyhodnocování uživatelského chování na webu,
- vyhodnocení obratu, úspěchu kampaní,
- další Google on-line nástroje: Trends, Alert, Page Speed.
Podmínky účasti:
Přihlášku můžete stornovat nejpozději 7 dnů před konáním semináře. Při odhlášení účastníka méně než 7 dnů před akcí účtujeme 100 % částky za kurz. Organizace může na seminář dle potřeby vyslat náhradníka.
Setkání se bude konat prezenčně v sídle Jhk za dodržení podmínek, které vycházejí z mimořádného opatření MZ ČR.
Berte prosím na vědomí, že je potřeba použít po celou dobu konání akce ochranný prostředek dýchacích cest (nos, ústa), kterým je respirátor nebo obdobný prostředek a zároveň je potřeba mít potvrzení o splnění podmínky pro vstup na akce. Seznam podmínek umožňující vstup je k dispozici zde.
Upozorňujeme, že testy nezajišťujeme.
Lektor

Robert Vítek
Jsem nezávislý profesionál a celou svojí kariéru se věnuji e-shopům a online marketingu. Kromě poradenství mám za sebou působení ve středně velkých společnostech. Nejsem teoretik. Sám spoluvlastním dva e-shopy s celkovým obratem 20 milionů ročně.
Ve své profesní dráze jsem realizoval úspěšné starty e-shopů od prvního návrhu až po produkci. Mám velké zkušenosti s e-commerce v B2B segmentu
Nejčastěji ve své praxi řeším poradenství v on-line světě, zvyšování obchodní výkonnosti e-shopů, projektové řízení, návrh nových firemních procesů nebo on-line marketing. Více na webu robertvitek.cz
Ve své profesní dráze jsem realizoval úspěšné starty e-shopů od prvního návrhu až po produkci. Mám velké zkušenosti s e-commerce v B2B segmentu
Nejčastěji ve své praxi řeším poradenství v on-line světě, zvyšování obchodní výkonnosti e-shopů, projektové řízení, návrh nových firemních procesů nebo on-line marketing. Více na webu robertvitek.cz
Datum a čas |
Středa 24. 11. 2021 09:00 - 13:00 Přidat do kalendáře |
---|---|
Místo | Velká zasedací místnost v sídle Jhk Husova 9, České Budějovice |
Cena |
Pro členy Jhk: 1 200 Kč Pro ostatní: 1 500 Kč |
Kapacita | Akce proběhla |
Garant akce |
![]() |
Sdílet |