Jak se v dnešní době mění pojetí služeb a naši zákazníci?
Žijeme v době, kdy je naše konkurence jen jeden klik od nás. Správné nadesignování produktu je pro práci se zákazníkem klíčové. Na setkání probere bádání Anne Morriss a Frances Frei z Harvardu o úspěšných firmám. Zabrousí se i do rad od Jacka Stacka, který vede velmi úspěšnou výrobní firmu v zahraničí a nebo Tonyho Crama, který popisuje podobně jako Zapposs práci s wow efektem. Všichni tito lidé mají cenné poznatky a rady, jak vést úspěšně business a mít spokojené zákazníky, zaměstnance i dodavatele.
Setkání bude rozděleno na 3 bloky. V první části bude představen projekt ProsperAMnet jako nástroj na podporu exportních služeb. Následovat bude přednáška k problematice dnešního pojetí služeb - jak se mění a co na to naši zákazníci.
V první části přednášky se zaměříme na nejnovější trendy a vývoj chování zákazníků. Účastníci budou pracovat se svou cílovou skupinou a vymyslí na workshopu ideální sběr zpětné vazby a nástroje pro komunikaci s nimi. V druhé části se budeme zabývat motivací zaměstnanců v oblasti poskytování služeb. Povídáme si o tom, jaký vliv to má na kvalitu služby a jaké nástroje nám pomůžou firemní kulturu vylepšit.
Program
8:45 REGISTRACE9:00 - 9:30 Představení projektu ProsperAMnet - Jak můžeme podpořit Vaše exportní služby? Jihočeská hospodářská komora
9:30 - 11:30 I. ČÁST: Jak se v dnešní době mění pojetí služeb a naši zákazníci? Anna Šenk, specialistka na zlepšení zákaznické péče a provozní design služeb
11:30 - 12:00 Obědová pauza
12:00 - 13:30 II. ČÁST: Jak se v dnešní době mění pojetí služeb a naši zákazníci? Získejte mimo jiné rady a tipy, jak se prosadit na zahraničních trzích.
Projekt ProsperAMnet je podporován programem Interreg CENTRAL EUROPE, financovaným z Evropského fondu pro regionální rozvoj (ERDF).
Lektor

Anna Šenk
Anička začínala na zákaznické podpoře DámeJídlo.cz. Postupně se propracovala skrze vedení jednotlivých oddělení až k pozici provozní ředitelky a pod sebou měla všechny provozní oddělení včetně 150 kurýrů. Svůj focus v DámeJídlo.cz věnovala na kvalitu služeb, měření zákaznické spokojenosti a školení všech zaměstnanců, kteří přijdou do kontaktu se zákazníkem. Pak pokračovala do Rohlik.cz, kde bylo jejím úkolem vybudovat pro Rohlik.cz stejně kvalitní a na zákazníka orientovanou logistiku, kterou vedla v DámeJídlo.cz. Má za sebou rekonstrukci zákaznické podpory Liftago nebo školení zákaznické péče a obchodního týmu v LMC (jobs.cz a práce.cz).
S firmami pracuje na zlepšení zákaznické péče a provozním designu služeb. S GrowJOB Institute se od roku 2017 aktivně věnuje projektu Lepší Služby.
Datum a čas |
Pátek 09. 10. 2020 09:00 - 13:30 Přidat do kalendáře |
---|---|
Místo | Jihočeský vědeckotechnický park
Lipová 1789, 370 05 České Budějovice |
Cena |
Pro členy Jhk: Zdarma Pro ostatní: Zdarma |
Kapacita | Akce proběhla |
Garant akce |
![]() |
Sdílet |