Jak nastartovat e-mail marketing v malé a střední firmě
Výsledek workshopu:
- Doporučení, jak tvořit efektivní a dobře vypadající responzivní personalizované hromadné e-maily.
- Praktický návod, jak postupovat při získávání nových kontaktů z webu.
- Návrh konkrétních automatizací, které ušetří spoustu práce a času.
- Praktický postup, jak pomocí průzkumu odlišit svou firmu nebo produkty a zjednodušit si prodej.
- Doporučení, tipy a praktické zkušenosti, které jsme nasbírali během posledních sedmi let intenzivním vývojem a testováním e-mailů.
- To vše shrnuto v praktickém A - Z průvodci.
Program
Lektor se s vámi podělí o praktické zkušenosti, které získal za posledních sedm let jako autor softwaru pro e-mail marketing, konzultant, lektor a kouč. Měl možnost vidět mnoho úspěšných kampaní. Měl ale možnost vidět také mnoho kampaní, které místo zvýšení prodeje přinesly problémy a stížnosti na Úřadu pro ochranu osobních údajů. Viděl firmy, které čekají na programování e-mailů a vytváření jejich obsahu i několik týdnů. Viděl firmy, které raději nic neposílají, protože řešení a nástroje, které používají, jsou extrémně komplikované.
Tato odborná přednáška vám pomůže více porozumět této oblasti, rozlišovat, co a jak a proč funguje. A ať už po něm budete s realizací pokračovat sami, nebo ji někomu svěříte, budete vědět, jak přesně postupovat.
KDY: ve středu 29. května, od 09:00 hod - 13:00 hod (registrace možná od 8:45 hod)
PŘIJĎTE A NAUČTE SE:
- Jak správně připravit hezké responzivní hromadné e-maily s využitím automatizace a personalizace. A jak to vše zvládnout samostatně, bez programátorů a dalších IT specialistů;
- Jak vytvořit automatické e-maily, které se budou samy odesílat správným lidem ve správný čas;
- Jak efektivně získávat nové kontakty z webu;
- Jak získat správné informace od vašich zákazníků, které vám pomohou se lépe odlišit a vymezit vůči konkurenci;
- Jak se vyhnout nejčastějším chybám, které lidé v souvislosti s e-mail marketingem dělají;
- Jak to vše zvládnout, dokonce i když jste sami nebo v malém týmu.
Informace o lektorovi
Lektor: Ing. Jan Spáčil
Jan Spáčil je marketingovým specialistou, lektorem a koučem s více než 15 letou praxí. Podílel se na marketingových strategiích pro společnosti jako je Czech Computer, Performia, Delfín travel nebo Lightway. Již 5 let přednáší a vede workshopy zaměřené na marketing a PR. V roce 2010 vytvořil online aplikaci Quanda. Quanda je online software, který unikátním způsobem kombinuje nástroje pro e-mail marketing, online dotazníky a webové formuláře. Quandu dnes používají stovky zákazníků v 15 zemích světa.
Datum a čas |
Středa 29. 05. 2019 09:00 - 13:00 Přidat do kalendáře |
---|---|
Místo | Jihočeská hospodářská komora, Velká zasedací místnost
Husova 9, České Budějovice |
Cena |
Pro členy Jhk: Zdarma Pro ostatní: Zdarma |
Kapacita | Akce proběhla |
Garant akce |
![]() |
Sdílet |