Události

Jak nastartovat e-mail marketing v malé a střední firmě

Výsledek workshopu:

  • Doporučení, jak tvořit efektivní a dobře vypadající responzivní personalizované hromadné e-maily.
  • Praktický návod, jak postupovat při získávání nových kontaktů z webu.
  • Návrh konkrétních automatizací, které ušetří spoustu práce a času.
  • Praktický postup, jak pomocí průzkumu odlišit svou firmu nebo produkty a zjednodušit si prodej.
  • Doporučení, tipy a praktické zkušenosti, které jsme nasbírali během posledních sedmi let intenzivním vývojem a testováním e-mailů.
  • To vše shrnuto v praktickém A - Z průvodci.

Program

Lektor se s vámi podělí o praktické zkušenosti, které získal za posledních sedm let jako autor softwaru pro e-mail marketing, konzultant, lektor a kouč. Měl možnost vidět mnoho úspěšných kampaní. Měl ale možnost vidět také mnoho kampaní, které místo zvýšení prodeje přinesly problémy a stížnosti na Úřadu pro ochranu osobních údajů. Viděl firmy, které čekají na programování e-mailů a vytváření jejich obsahu i několik týdnů. Viděl firmy, které raději nic neposílají, protože řešení a nástroje, které používají, jsou extrémně komplikované.

Tato odborná přednáška vám pomůže více porozumět této oblasti, rozlišovat, co a jak a proč funguje. A ať už po něm budete s realizací pokračovat sami, nebo ji někomu svěříte, budete vědět, jak přesně postupovat.
 

KDY: ve středu 29. května, od 09:00 hod - 13:00 hod (registrace možná od 8:45 hod)
 

PŘIJĎTE A NAUČTE SE:

  • Jak správně připravit hezké responzivní hromadné e-maily s využitím automatizace a personalizace. A jak to vše zvládnout samostatně, bez programátorů a dalších IT specialistů;
  • Jak vytvořit automatické e-maily, které se budou samy odesílat správným lidem ve správný čas;
  • Jak efektivně získávat nové kontakty z webu;
  • Jak získat správné informace od vašich zákazníků, které vám pomohou se lépe odlišit a vymezit vůči konkurenci;
  • Jak se vyhnout nejčastějším chybám, které lidé v souvislosti s e-mail marketingem dělají;
  • Jak to vše zvládnout, dokonce i když jste sami nebo v malém týmu.

Informace o lektorovi
Lektor: Ing. Jan Spáčil

Jan Spáčil je marketingovým specialistou, lektorem a koučem s více než 15 letou praxí. Podílel se na marketingových strategiích pro společnosti jako je Czech Computer, Performia, Delfín travel nebo Lightway. Již 5 let přednáší a vede workshopy zaměřené na marketing a PR. V roce 2010 vytvořil online aplikaci Quanda. Quanda je online software, který unikátním způsobem kombinuje nástroje pro e-mail marketing, online dotazníky a webové formuláře. Quandu dnes používají stovky zákazníků v 15 zemích světa.


Datum a čas Středa 29. 05. 2019
09:00 - 13:00
Přidat do kalendáře
Místo Jihočeská hospodářská komora, Velká zasedací místnost
Husova 9, České Budějovice
Cena Pro členy Jhk: Zdarma
Pro ostatní: Zdarma
Kapacita Akce proběhla
Garant akce
Kučerová Šárka
kucerova@jhk.cz
+420727966254
Sdílet
Zpět