Události

HR snídaně: Digitalizace a umělá inteligence v HR

Vhodné pro
Majitele a jednatele Obchodní manažery Personalisty
Digitalizace a využití umělé inteligence v oblasti lidských zdrojů už nejsou vizí budoucnosti, ale realitou, která zásadně mění způsob práce HR týmů. V rámci dvouhodinového školení se zaměříme na nejdůležitější oblasti, které mohou firmám přinést okamžitý přínos – vyšší efektivitu, lepší přehled i spokojenější zaměstnance.
 
Co je HR snídaně Jihočeské hospodářské komory?
  • dopolední setkání regionálních personalistů 
  • setkání je doprovázeno ochutnávkou zvoleného tématu
  • řečníkem tématu je z pravidla regionální podnikatel 
  • při setkání je prostor na sdílení zkušeností, otázek a praxe personalistů
  • drobné občerstvení je samozřejmostí 

Program

  • Jak zjednodušit HR agendu pomocí digitalizace a automatizace opakujících se procesů.
  • Kde a jak využít umělou inteligenci v náboru a rozvoji zaměstnanců – praktické příklady a nástroje.
  • Jak chránit osobní data a zajistit kyberbezpečnost v digitálním HR.
  • Jobcrafting jako nástroj k vyšší motivaci a angažovanosti zaměstnanců v digitálním prostředí.

Co si odnesete:
  • Přehled hlavních trendů a praktických možností využití digitalizace a AI v HR.
  • Inspiraci a doporučení, kde začít, pokud chcete HR procesy posunout od rutiny k automatizaci a více zapojit zaměstnance do tvorby vlastní pracovní náplně.
 
Podmínky účasti
Přihlášku můžete stornovat nejpozději 7 dní před konáním semináře. V tomto případě bude účastnický poplatek vrácen v plné výši. Při odhlášení účastníka méně než 7 dní před akcí účtujeme 100 % částky. Organizace může na seminář dle potřeby vyslat náhradníka, při neúčasti na semináři poplatek nevracíme. Fakturu za účast vystavujeme až po konání akce.

Občerstvení zajištěno. 

Lektor

Marie Duchaňová

Marie Duchaňová je zkušenou lektorkou v oblasti AI, řízení procesů a nástrojů kvality. Je nadšencem v oblasti moderních technologií – ví, že umělá inteligence, digitalizace a automatizace jsou pro firmy cestou k úspěchu. Zároveň je manažerkou kvality. Se zkušenostmi z nadnárodních výrobních a logistických společností pomáhá malým a středním podnikům s firemní dokumentací a s nastavením a optimalizací procesů.

 

Datum a čas Pátek 19. 12. 2025
09:00 - 11:00
Přidat do kalendáře
Místo Malá zasedací místnost Jhk
Husova 9, České Budějovice
Cena Pro členy Jhk:
363,- Kč (cena včetně DPH)

Pro ostatní:
472,- Kč (cena včetně DPH)

Kapacita Volno (Zbývá 15 míst)
Garant akce
Kučerová Šárka
kucerova@jhk.cz
+420727966254
Přihláška na akci
Sdílet

Přihláška na akci

Volno (Zbývá 15 míst)

363,- Kč (cena včetně DPH)
Údaje organizace:
(Klikněte vyhledat)
(Pole se vyplňuje automaticky)
Osobní údaje:

Políčka označená* jsou povinná.
Zpět