Události

HR efektivně v jakékoli době - klub personalistů při Jhk

Vhodné pro
Personalisty
ZRUŠENO - O NÁHRADNÍM TERMÍNU VÁS BUDEME INFORMOVAT.
Srdečně Vás zveme na tradiční setkání jihočeských personalistů, na kterém se nejen dozvíte mnoho novinek z aktuálních témat, ale budete moci diskutovat s odborníky a kolegy z daného oboru. Setkání proběhne ve výjimečných prostorech Barokního sálu Jihočeského muzea. 

Program

8:30 - 9:00 
Prezence

9:00 - 10:00
Jak snížit fluktuaci a nemocnost ve firmě
- Ladislav Koubek
    - praktický návod jak bojovat s odchodem zaměstnanců
    - obsah celé přednášky bude přizpůsoben Vašim individuálním dotazům, proto se neváhejte ptát

10:00 - 10:15 
Aplikace JOBka aneb komunikujte se zaměstnanci efektivně a automatizujte si firemní procesy 
- Martina Jiříková 
    - představení možností, jak zautomatizovat nejen HR procesy ve firmě prostřednictvím mobilní aplikace
       JOBka 

10:15 - 10:45 
Coffe break 

10:45 - 11:45 
Jak na vyšší důchod od státu - Michael Hanzelka
    - 10 nejčastějších chyb, které mohou snížit důchod od státu
    - krátké představení tématu prvního důchodového pilíře pro zaměstnance podniků 

11:45 - 12:00
Flexibilita práce ve směnném režimu aneb snižování HR nákladů, fluktuace nebo přesčasů

- Roman Urban
    - představení 3 standardů flexibility
    - jak se prakticky přizpůsobovat při změně okamžitě, 24h dopředu a jeden měsíc dopředu

12:00 - 13:00
Obědová pauza


13:00 - 14:45
Zaměstnávání OZP není charita
 - Zuzana Dufková
    - dozvíte se kde začít, jak najít vhodného kandidáta na danou pozici
    - objevíte co lidé se zdravotním postižením zvládnou
    - dále zjistíte jak s nimi komunikovat, jak zažádat o kompenzace a dotace a zda je můžete propustit
    - zjistíte jaké výhody přináší zaměstnávání OZP 

14:00 - 15:00
Coffe break a společná diskuze


V průběhu všech témat bude prostor pro diskuzi a Vaše dotazy.
 
Podmínky účasti
Přihlášku můžete stornovat nejpozději 7 dní před konáním semináře, při odhlášení účastníka méně než 7 dní před akcí účtujeme 100 % částky. Organizace může na seminář dle potřeby vyslat náhradníka, při neúčasti na semináři poplatek nevracíme.

Setkání se bude konat prezenčně v Jihočeském muzeu v Českých Budějovicích za dodržení podmínek, které vycházejí z mimořádného opatření MZ ČR.
Berte prosím na vědomí, že je potřeba použít po celou dobu konání akce ochranný prostředek dýchacích cest (nos, ústa), kterým je respirátor nebo obdobný prostředek a zároveň je potřeba mít potvrzení o splnění podmínky pro vstup na akce

Lektoři

Ing. Martina Jiříková

Martina Jiříková je personální poradkyně, externí HR manažer a business partner, outsourcing HR, lektorka a koučka. Disponuje osmnáctiletou praxí v oblasti personalistiky a znalostí všech personálních procesů. 4 roky provádí samostatné personálního poradenství pro firmy v Plzeňském, Středočeském a Jihočeském a kraji a disponuje dvouletou praxí jako vedoucí personálního a mzdového oddělení (předtím zástupce vedoucího, HR specialista). 

Ing. Michael Hanzelka, Ph.D. at Ph.D., MBA

Je absolventem Fakulty elektrotechniky a komunikačních technologií a Podnikatelské fakulty VUT v Brně, kde také přednáší.

Vykonával praxi  na mnoha top pozicích, například na pozicích člena představenstva a výkonného ředitele zodpovědného za Back Office v mezinárodní makléřské holdingové společnosti Finance.EU, a.s., později ve společnosti AWD ČR a SR jako jednatel a výkonný ředitel. Naposledy jako COO ve společnosti Freedom Financial Services, s.r.o.

V současnosti působí ve společnosti eDO finance a.s. jako specialista na korporátní business.

Lektorskou činnost vykonával u řady firem a MBA programech se zaměřením na oblast ekonomicko-finanční, jako jsou business plány, finanční řízení, manažerské účetnictví, marketingové metriky, apod.


Mgr. Ladislav Koubek, MBA

Jsem zakladatel a jednatel společnosti CANONADA. Působím jako konzultant a poradce v oblasti strategického managementu. Vystudoval jsem právo a psychologii na Masarykově univerzitě v Brně a dále strategický management na Nottingham Trent University. Působil jsem jako personální ředitel a dlouhodobě se zabývám veškerými otázkami souvisejícími se zaměstnáváním a pracovním právem. 

Ing. Roman Urban, Ph.D., MBA

Ve společnosti Déhora se jako konzultant zabývá podporou klientů v oblasti plánování pracovních sil a pomáhá jim nalézt ideální řešení. V české pobočce Déhory kterou pomáhal založit, pracuje od roku 2017.

Kromě ekonomického vzdělání Roman absolvoval studium Krizového managementu na Univerzitě obrany v Brně a studium MBA v Praze. Na různých manažerských pozicích pracoval v pojišťovnictví a ve finančním sektou a výrobním průmyslu. Působil i v zahraničí ve společnosti VIG ve Vídni, kde se zabýval vnitřním kontrolním systémem v oddělení krizového managementu. Roman je autorem odborných článků u nás i v  zahraničí.

 


Datum a čas Úterý 30. 11. 2021
08:30 - 15:00
Přidat do kalendáře
Místo Jihočeské muzeum v Českých Budějovicích
Dukelská 242, České Budějovice
Cena Pro členy Jhk: 1 200 Kč
Pro ostatní: 2 000 Kč
Kapacita Akce proběhla
Garant akce
Hájková Lenka
hajkova@jhk.cz
+420 602 502 671
Sdílet
Zpět