Události

HR efektivně v jakékoli době - klub personalistů při Jhk

Vhodné pro
Personalisty
Srdečně Vás ve spolupráci s firmou JOBka a Déhora zveme na tradiční setkání jihočeských personalistů, na kterém se dozvíte nejen mnoho novinek z aktuálních témat, ale budete moci diskutovat s odborníky a kolegy z daného oboru. Setkání proběhne ve výjimečných prostorech Barokního sálu Jihočeského muzea. 

Partneři akce: 


Program

8:30 - 9:00 
Prezence

9:00 - 9:45
Flexibilita práce ve směnném režimu aneb snižování HR nákladů a zvyšování atraktivity pracovního místa
- Roman Urban
  • představení 3 standardů flexibility
  • jak se prakticky přizpůsobovat při změně v provozu okamžitě, 24h dopředu a jeden měsíc dopředu
  • jak reagovat na trendy a požadavky pracovního trhu: individualizace, časové flexibility a lepších pracovních podmínek při práci na směny

9:45 - 10:45 
55+ v práci: Nástroje age managementu v každodenní praxi - Jana Streichsbierová
  • stárnutí ekonomicky aktivní části obyvatelstva
  • naučit se aktivnímu přístupu k věkově starším zaměstnancům je v zájmu nás všech
  • jak hluboce jsou zakořeněny mýty o starších lidech v práci nebo na pracovním trhu
  • jak ageismus nahradit age managementem, aniž by to stálo firmy velké prostředky?  

10:45 - 11:00 
Buďte etickým zaměstnavatelem - zaměstnávání osob 55+ - Dana Feferlová

11:00 - 11:20
Coffe break 

11:20 - 12:20
 
Jak na vyšší důchod od státu - Michael Hanzelka
  • 10 nejčastějších chyb, které mohou snížit důchod od státu
  • krátké představení tématu prvního důchodového pilíře pro zaměstnance podniků

12:20 - 13:00
Obědová pauza

13:00 - 13:20
Aplikace JOBka aneb komunikujte se zaměstnanci efektivně a automatizujte si firemní procesy 
- Martina Jiříková 
  • představení možností, jak zautomatizovat a digitalizovat všechny procesy ve firmě a nastavit efektivní, obousměrnou a nezkreslenou komunikaci se všemi zaměstnanci prostřednictvím mobilní aplikace  JOBka.
13:20 - 14:20
Zaměstnávání OZP není charita - Zuzana Dufková
  • dozvíte se kde začít, jak najít vhodného kandidáta na danou pozici
  • objevíte co lidé se zdravotním postižením zvládnou
  • dále zjistíte jak s nimi komunikovat, jak zažádat o kompenzace a dotace a zda je můžete propustit
  • zjistíte jaké výhody přináší zaměstnávání OZP 

14:20 - 15:00
Coffe break a společná diskuze

V průběhu všech témat bude prostor pro diskuzi a Vaše dotazy.
Podmínky účasti
Přihlášku můžete stornovat nejpozději 7 dní před konáním semináře, při odhlášení účastníka méně než 7 dní před akcí účtujeme 100 % částky. Organizace může na seminář dle potřeby vyslat náhradníka, při neúčasti na semináři poplatek nevracíme.
 

Lektoři

Ing. Martina Jiříková

Martina Jiříková je personální poradkyně, externí HR manažer a business partner, outsourcing HR, lektorka a koučka. Disponuje osmnáctiletou praxí v oblasti personalistiky a znalostí všech personálních procesů. 4 roky provádí samostatné personálního poradenství pro firmy v Plzeňském, Středočeském a Jihočeském a kraji a disponuje dvouletou praxí jako vedoucí personálního a mzdového oddělení (předtím zástupce vedoucího, HR specialista). 

Ing. Michael Hanzelka, Ph.D. at Ph.D., MBA

Je absolventem Fakulty elektrotechniky a komunikačních technologií a Podnikatelské fakulty VUT v Brně, kde také přednáší.

Vykonával praxi  na mnoha top pozicích, například na pozicích člena představenstva a výkonného ředitele zodpovědného za Back Office v mezinárodní makléřské holdingové společnosti Finance.EU, a.s., později ve společnosti AWD ČR a SR jako jednatel a výkonný ředitel. Naposledy jako COO ve společnosti Freedom Financial Services, s.r.o.

V současnosti působí ve společnosti eDO finance a.s. jako specialista na korporátní business.

Lektorskou činnost vykonával u řady firem a MBA programech se zaměřením na oblast ekonomicko-finanční, jako jsou business plány, finanční řízení, manažerské účetnictví, marketingové metriky, apod.


Ing. Roman Urban, Ph.D., MBA

Ve společnosti Déhora se jako konzultant zabývá podporou klientů v oblasti plánování pracovních sil a pomáhá jim nalézt ideální řešení. V české pobočce Déhory kterou pomáhal založit, pracuje od roku 2017.

Kromě ekonomického vzdělání Roman absolvoval studium Krizového managementu na Univerzitě obrany v Brně a studium MBA v Praze. Na různých manažerských pozicích pracoval v pojišťovnictví a ve finančním sektou a výrobním průmyslu. Působil i v zahraničí ve společnosti VIG ve Vídni, kde se zabýval vnitřním kontrolním systémem v oddělení krizového managementu. Roman je autorem odborných článků u nás i v  zahraničí.

 


Jana Streichsbierová

Sama prošla zákaznickými centry jako řadový zaměstnanec, team leader i manažerka. Pracovala pro české, zahraniční i nadnárodní organizace, a to jak v českém, tak i v zahraničním prostředí. Spolupracovala se zákazníky po celém světě a komunikuje v 5 různých jazycích. Jana zná specifika různých kultur a umí vás naučit jak komunikovat dobré, horší i špatné zprávy tak, aby na konci každé objednávky stál spokojený zákazník www.customo.eu. Jejím dalším koučingovým projektem je Úspěšně do penze.


Datum a čas Čtvrtek 02. 06. 2022
09:00 - 15:00
Přidat do kalendáře
Místo Jihočeské muzeum v Českých Budějovicích
Dukelská 242, České Budějovice
Cena Pro členy Jhk: 990 Kč
Pro ostatní: 1 590 Kč
Kapacita Akce proběhla
Garant akce
Hájková Lenka
hajkova@jhk.cz
+420 602 502 671
Sdílet
Zpět