HeRo: Efektivní HR strategie, zaměstnávání cizinců a moderní trendy
Zveme Vás na setkání Klubu personalistů Jhk, kde propojujeme personalisty, podnikatele a všechny, kdo chtějí držet krok s nejnovějšími trendy v oblasti řízení lidských zdrojů. Připravili jsme pro vás inspirativní přednášky předních odborníků, které vám pomohou adaptovat se na nové výzvy a posílit strategii vašeho týmu.
Co vám HR konference přinese?
- Praktické tipy, jak efektivně řídit lidské zdroje v rychle se měnícím prostředí.
- Užitečné informace o trendech a nových technologiích v HR.
- Přehled klíčových legislativních změn a jejich dopadů na zaměstnavatele.
- Možnost sdílet zkušenosti a navázat nové kontakty s odborníky i kolegy z oboru.
Program
09:00 – 10:30 hod Jak získat 2x více top kandidátů a přitom ušetřit až 50% nákladůZatímco většina firem řeší jak obsadit pozice a tvoří nefungující pracovní inzeráty, úspěšné společnosti strategicky budují značku zaměstnavatele s měřitelným ROI. Firmy se silnou značkou zaměstnavatele získávají až 50% více kandidátů, mají o 28% nižší fluktuaci a 2x rychlejší nábor. To není náhoda - to je strategie.
Projdeme si kompletní cestu od strategických základů přes taktickou realizaci až po měření výsledků. Naučíte se postavit EVP na datech místo vymýšlení od stolu, vytvořit multimediální obsah, který jako magnet přitahuje talenty, a hlavně - jak celý systém nastavit a optimalizovat přesně pro vaši společnost.
Co dnešní talenti na trhu práce chtějí? Kvůli čemu od vás odchází? A jak v dnešní době komunikují a jak si vybírají, kde budou pracovat? Zblízka poznáme dnešní mladé generace, které jsou hlavní pracovní silou na trhu práce.
URČENO PRO: HR ředitele, manažery a personální odborníky, CEO a marketéry, kteří chtějí employer branding dělat strategicky a s měřitelnými výsledky.
Co si z přednášky odnesete?
✅ Jak vytvořit EVP založené na skutečných datech.
✅ Jak postavit komunikační strategii, co mi to přinese a jak se do toho pustit.
✅ Budgeting - nábor vs. employer branding a jaké výsledky mohu očekávat.
✅ Praktický návod na tvorbu multimediálního obsahu, který skutečně funguje.
✅ Konkrétní case studies s čísly a výsledky, které můžete aplikovat.
✅Jasný plán dalších kroků pro váš employer branding.

HONZA KLUSOŇ, Tribee: Honza je CEO a spoluzakladatel TRIBEE, české HR platformy, kterou založil a vede s misí propojovat lidi s prací, kde mohou být autenticky sami sebou. S více než 10 lety zkušeností na trhu práce, kde úspěšně vybudoval a prodal startup Proudly (exit do Welcome to the Jungle, 2019), následně 6 let řídil českou a slovenskou pobočku Welcome to the Jungle - evropské jedničky v employer brandingu. Pomáhá firmám optimalizovat náborové náklady, budovat autentickou kulturu a definovat efektivní komunikační strategie pro získávání a udržení těch správných lidí.
12:45 – 13:15 hod Povinnosti a možnosti pro zaměstnavatele při zaměstnávání cizinců
Zaměřeno na praktické HR know‑how: jak se liší lokální trh práce a příchod zaměstnanců ze zahraničí, co znamená volný a povolený přístup na trh práce pro občany EU i třetích zemí, a jak správně zaměstnat jednotlivé cizince podle typu pobytu. Součástí bude přehled povinností zaměstnavatele a tipy pro efektivní nábor a adaptaci cizích zaměstnanců.
Co si z přednášky odnesete?
✅ Přehled, jak se liší lokální a mezinárodní trh práce.
✅ Jasné rozlišení mezi volným a povoleným přístupem na trh práce pro různé typy cizinců.
✅ Praktické znalosti o typech pobytů a pracovních oprávnění pro cizince.
✅ Přehled povinností zaměstnavatele a konkrétní postupy, jak legálně zaměstnat cizince.
✅Tipy, jak efektivně plánovat nábor a adaptaci cizích zaměstnanců
.png)
TOMÁŠ KOUBA, Deloitte Česká republika: Jako manager ve společnosti Deloitte, kde se specializuje na Business Development, imigrační a pracovní právo, vztahy se zaměstnanci, firemní strategii, klientskou zkušenost a leadership. Své zkušenosti uplatňuje při strategickém rozvoji firem, optimalizaci procesů a podpoře efektivního řízení týmů. Tomáš je známý svým praktickým přístupem, schopností propojit strategii s implementací a orientací na dlouhodobé výsledky pro klienty.
13:30 - 14:00 hod Panelová diskuse, sdílení zkušeností s jihočeskými personalisty
- Eva Prokešová - STEINBAUER LECHNER s.r.o.
- Ondřej Otáhal - HERBAVITA CZ s.r.o.
- Alena Kratochvílová - konzultantka v oblasti personalistiky a vzdělávání
14:00 – 15:00 hod Legislativa v HR 2025: Praktické dopady a příležitosti pro zaměstnavatele
Rok 2024 přinesl zásadní změny v pracovním právu, včetně úprav dohod o pracích mimo pracovní poměr, benefitů a digitalizace dokumentace. Jak se tyto změny osvědčily v praxi? Další novela, platná od května 2025, ovlivní rodičovskou, ukončování pracovních poměrů i rekvalifikace. Jak se na ni firmy mohou připravit bez dopadu na efektivitu?
Na přednášce se zaměříme na:✅ Shrnutí klíčových legislativních změn – co už platí a co teprve přijde
✅ Praktické dopady na zaměstnavatele a HR oddělení – co se osvědčilo a kde vznikají komplikace
✅ Možnosti, jak se na změny připravit – doporučené postupy, příklady z praxe, tipy na minimalizaci právních rizik
✅ Diskuzi o příležitostech, které změny přinášejí – jak mohou zaměstnavatelé nové podmínky využít k posílení konkurenceschopnosti
.png)
JUDr. BARBORA KOŘENÁŘOVÁ, advokátka ARROWS ETL Global: Přes sedm let působila na úseku správního práva u Krajského soudu v Českých Budějovicích a problematikou tohoto právního odvětví se zabývá i v advokátní kanceláři ARROWS. Klienti se na Barboru mohou obracet s požadavky na poskytování služeb v oblasti rodinného, stavebního, přestupkového a pracovního práva.
15:00 - 16:00 hod Zpětná vazba jako nejlevnější nástroj pro rozvoj zaměstnanců?
Přes všechny procesní optimalizace se stále často zapomíná na lidi. Ti jsou pro chod firmy to nejdůležitější! A právě k rozvoji lidí můžeme využívat jako jeden z nejefektivnějších a nejlevnějších nástrojů – zpětnou vazbu.
✅Jaké ale může mít benefity, které by nás na první pohled nenapadly?
✅Jaké jsou příklady dobré praxe, které nám ilustrují její důležitost?
✅A jak na ni v praxi?
(1).png)
JAROSLAV PLAVEC, spoluzakladatel JuiceUPu, konzultant, kouč a specialista na procesní řízení: Pro zákazníky navrhuje a implementuje strategické změnové projekty od revize organizační struktury, přes změny firemní kultury až po celkové směřování firem. Fascinuje ho fungování a optimalizace komplexních systémů. Působil na projektech pro ČEPS, Českou spořitelnu, LEGO, Plzeňský prazdroj, ŠKODA Auto a ČEZ. Mimo to je Jarda automobilový fanatik, otužilec, surfař, manžel a otec, požitkář a všeobecný životní nadšenec.
Faktura k uhrazení účasti Vám bude zaslána 14 dní před konáním akce. Při odhlášení účastníka méně než 7 dnů před začátkem akce účtujeme 100% částky. Při neúčasti na akci poplatek nevracíme - organizace může na akci dle potřeby vyslat náhradníka.
Účastnický poplatek zahrnuje občerstvení.
Datum a čas |
Úterý 18. 11. 2025 09:00 - 15:00 Přidat do kalendáře |
---|---|
Místo | Velká zasedací místnost Jhk Husova tř. 1846/9, České Budějovice 3 |
Cena |
Pro členy Jhk: 2 300 Kč Pro ostatní: 2 990 Kč |
Kapacita | Volno (Zbývá 50 míst) |
Garant akce |
![]() |
Přihláška na akci | |
Sdílet |
Přihláška na akci
Volno (Zbývá 50 míst)