Události

Digitální strategie a taktiky hotelu

Vhodné pro
Majitele a jednatele Management Manažerky Obchodní manažery Online marketing Top management Pracovníky v turismu
Kdy kurz využít
Potřebujete se seznámit s aktuálním digitálním marketingem, s digitálními nástroji a
aplikacemi a dát vaší marketingové komunikaci strukturu. Chcete lépe pochopit kdy a s jakou
informací je vhodné oslovit zákazníka, aby se sdělení proměnilo v konverzi (rezervaci a
nákup). Chcete lépe představit své produkty na správných trzích.

Program

Co Vám kurz přinese:
Naučíte se pracovní postup, který se věnuje komplexnímu plánování kampaní, od budování
povědomí, přes zaujetí potenciálního zákazníka a výkonnostní strategii, až po péči o klienta.
Díky němu dokážete správně rozplánovat kampaň, její zacílení, obsah sdělení a zaměřit se na
správné metriky pro vyhodnocení. Vaše nabídky budou mít jasnou strukturu a organizaci.
Poznáte praktické příklady pro jednotlivé segmenty.

Stručný obsah:
Schéma jsme rozpracovali pro hotely od začátku až do fáze navazování vztahu se zákazníkem
a jeho další prohlubování. Jedná se o komplexní schéma, které se zaměřuje na cílovou
skupinu, obsah, kanály a měření u každé z fází.

Program:
1. Uvedení do kontextu
2. Proč bychom to měli potřebovat
3. Jednotlivé fáze a souvislosti
4. Definice vašich cílových skupin
5. Definice USP (Unikátní prodejní důvod) pro vaše cílové skupiny
6. Zacílení versus konkurence
7. Tržní pozice hotelu a Heatmapa (rating, reputace, atraktivita)
8. Pricing, jednoduché algoritmy, restrikce a mapování (praktická aplikace, ne teorie)
9. Definice vašich strategií a taktik
10. Uplatnění ve vašem konkrétním marketingovém mixu (off-line vs. on-line)
11. Měření a stanovení kritických bodů
12. Akční plán

Lektor

Milan Pavelka, MBA

Pomáhá hoteliérům s jejich byznysem v ČR, v Evropě, na středním východě a v Africe. Je spoluautorem diagnostického systému AAT, který je jedním z nejúspěšnějších testovacích nástrojů právě při vyhledávání marketérů a obchodníků. Vlastní zkušenosti ho přivedly k expertnímu koučování a mentoringu mladých manažerů v cestovním ruchu po celém světě.
Studoval na VŠH v Praze a absolvoval MBA v marketingu na Florida International University a aktuálně studuje inovační technologie v turismu na PolyUx's Hong Kong. Potřebné zkušenosti sbíral na mnoha různých pozicích, jako Sales Manager, v řetězci Golden Tulip a zejména jako Director of Sales and Marketing v té době největšího českého hotelového řetězce Orea Hotels.
Od roku 2013 let provozuje konzultační platformy hotelmax.cz a adeqiuo.com. Kromě různorodé činnosti v oblasti prodeje zrealizoval řadu prakticky zaměřených a certifikovaných školení na téma marketing, prodej, leadership, a některá z nich školí i v rámci programu AHR ČR, dále pak agentury Czechtourism. Vše, o čem hovoří, zná z praxe a ovládá schopnost přenositelnosti vlastních zkušeností na druhé. Zakládá si na propojení know-how s praxí.

Datum a čas Čtvrtek 21. 04. 2022
09:00 - 16:00
Přidat do kalendáře
Místo Zasedací místnost Jhk
Husova 9, České Budějovice
Cena Pro členy Jhk:
3900,- vč. DPH

Pro ostatní:
4900,- vč. DPH

Kapacita Akce proběhla
Garant akce
Kočová Jana
kocova@jhk.cz
+420608572259
Sdílet
Zpět