Události

Byznys u kávy: Od chaosu k přehledu - Jak nastavit firemní intranet

Vhodné pro
Majitele a jednatele Management Personalisty
Firemní intranet už dávno není jen úložiště dokumentů. Správně nastavený intranet je strategický nástroj, který zaměstnancům usnadní práci, zlepší orientaci a vedení firmy zajistí, že klíčové informace se dostanou ke správným lidem ve správný čas.
 

Program

Na webináři vám ukážeme, jak může intranet fungovat jako domovská stránka firmy – přehledná přistávací plocha pro vaše zaměstnance. Dozvíte se, jak využít SharePoint k publikaci novinek a článků, sdílení obecných informací i cílené komunikaci podle skupin uživatelů a jednotlivých oddělení. Ukážeme vám také praktické příklady rychlých odkazů, komunikace i práce s obsahem.

Odnesete si jasnou představu, jak intranet sníží chaos ve firmě, zrychlí tok informací a zvýší produktivitu.

Těšíme se na vaši účast.
 
Zaujalo Vás toto téma?
V rámci série webinářů Byznys u kávy jsme pro Vás připravili další inspirativní setkání:
  • Jak zrychlit a zpřehlednit nástup nových kolegů pomocí SharePointu
    🗓 3. 12. 2025 │ [Obsah kurzu - Registrace]

Podmínky účasti
 
Registrujte se co nejdříve, nejpozději však do 12. listopadu. Odkaz pro připojení do MS Teams vám pošleme den před akcí na e‑mail, který jste uvedli při registraci.


 

Lektor

Kamil Juřík

CEO společnosti Accelapps, expert na Microsoft 365, SharePoint a podnikové aplikace. Více než 20 let se věnuje digitálním řešením a IT bezpečnosti, je zakladatelem české komunity iLikeSharePoint a častým řečníkem na konferencích o technologiích Microsoft.
 
Během své kariéry působil jako konzultant, architekt i lektor – mimo jiné pro Microsoft, TechEd v Amsterdamu a Barceloně. Díky bohatým zkušenostem dokáže srozumitelně propojit technické know-how s praktickými potřebami firem.
 
Ve svých přednáškách se zaměřuje na to, jak využívat moderní nástroje včetně umělé inteligence efektivně a bezpečně, a pomáhá firmám mít technologie pod kontrolou.

Datum a čas Středa 19. 11. 2025
09:00 - 10:00
Přidat do kalendáře
Místo v aplikaci MS Teams, On-line
Cena Pro členy Jhk:
ZDARMA

Pro ostatní:
Akce je určena pouze pro členy Jhk

Kapacita Volno (Zbývá 15 míst)
Garant akce
Noháčová Martina
nohacova@jhk.cz
+420724613945
Přihláška na akci
Sdílet

Přihláška na akci

Volno (Zbývá 15 míst)

ZDARMA
Údaje organizace:
(Klikněte vyhledat)
(Pole se vyplňuje automaticky)
Osobní údaje:

Políčka označená* jsou povinná.
Zpět