Akademie nejen pro začínající personalisty
Vzdělávací program "Akademie nejen pro začínající personalisty" je komplexní modulový vzdělávací program, který umožní získat základní informace o personalistice ve firmě. Vzdělávací akce je určena všem začínajícím personalistům, manažerům a majitelům malých a středních firem.
Vzdělávání mohou využít jen firmy zapojené do projektu Vzdělávání zaměstnanců členských firem Jhk II.
Máte zájem zapojit se do projektu - kontaktujte nás na 110@jhk.cz
Vzdělávání mohou využít jen firmy zapojené do projektu Vzdělávání zaměstnanců členských firem Jhk II.
Máte zájem zapojit se do projektu - kontaktujte nás na 110@jhk.cz
Program
" Na co se můžeme těšit?"1.den : Základní orientace v personalistice
( Význam personalistiky z hlediska vedení firmy; základní úkoly personalisty; person.administrace při výběru, nástupu a odchodu zaměstnance; podpora managementu; HR controlling a reporting; plánování a organizační změny..)
2.den : Výběr zaměstnanců a vedení vstupních pohovorů
( Fáze výběrového řízení; příprava na pohovor; identifikace způsobilostí kandidáta; struktura výb.pohovoru; schopnost klást cílené otázky; obtížné situace a typy kandidátů; schopnost aktivního naslouchání; vyhodnocení pohovoru; videotréning.)
3.den : Integrace a adaptace zaměstnanců
( Co je to integrace a adaptace a kdy začíná; Design adaptačního programu; Kde jsou zodpovědnosti personalisty a manažera; Hodnocení v rámci integrace; Vzdělávací aktivity; Integrační příručka -ano či ne..)
4.den : Interní personální audit
( Vymezení problematiky prac.vztahů ve smyslu hierarchie společnosti; Personální procesy HR versus ostatní oddělení; Jednotlivci v prac.vztazích; Metody řízení zam.vztahů; Odbory a kolektivní vyjednávání; Personální audit a personální controlling)
5.den : Rozvoj a vzdělávání
( Význam vzdělávání pro společnost, organizaci a jednotlivce; Systémové pojetí vzdělávání pracovníků; Realizace a vyhodnocování; Trendy ve vzdělávání a rozvoji pracovníků; TOP týmy a jejich vytváření; Nové cíle v oblasti rozvoje manažerů, Procesní řízení osobního rozvoje)
6.den : Jak správně komunikovat a naslouchat
( Komunikace a aktivní naslouchání; Efektivní sdělení; Vedení a struktura jednání; Zpětná vazba; Ocenění a stanovování úkolů; Zápis a vyhodnocení jednání)
NEJZAZŠÍ TERMÍN PRO PODÁNÍ PŘIHLÁŠEK JE 31.12.2020!
Pro přihlášení ke kurzu prosím zašlete sken vyplněného a podepsaného monitorovacího listu + kopii pracovní smlouvy na adresu 110@jhk.cz ! Originál monitorovacího listu nám předáte osobně na kurzu, nebo zašlete poštou na Jhk.
Projekt číslo CZ.03.1.52/0.0/0.0/19_110/0010847 s názvem Vzdělávání zaměstnanců členských firem Jihočeské hospodářské komory II je financován z Evropského sociálního fondu a ze státního rozpočtu v rámci Operačního programu Zaměstnanost.


Lektor

Ing. Ivana Černá, MBA
ACC kauč, facilitátor, trenér. "Učit se a nechat se inspirovat těmi nejlepšími" to je moto, které protíná můj život. Jsem zkušený exekutivní a osobní kouč, trenér a facilitátor. Mé zkušenosti vychází z poznatků neurovědy. Věřím, že každý člověk má obrovský potenciál se rozvíjet, pokud si uvědomí potřebu pozitivních dlouhotrvajících změn. Mým cílem je toto uvědomění zprostředkovat a dosáhnout nejen jednotlivcům, ale i firmám odvážných cílů.
Dokumenty
Datum a čas |
Pondělí 08. 03. 2021
8:00
- 16:30
Pondělí 22. 03. 2021
8:00
- 16:30
Středa 07. 04. 2021
8:00
- 16:30
Pondělí 19. 04. 2021
8:00
- 16:30
Pondělí 03. 05. 2021
8:00
- 16:30
Pondělí 17. 05. 2021
8:00
- 16:30
|
---|---|
Místo | malá zasedací místnost, číslo dveří 3 Husova 9, České Budějovice |
Cena |
Pro členy Jhk: Pouze pro členy zapojené do projektu Pro ostatní: Nelze se účastnit |
Kapacita | Akce proběhla |
Garant akce |
![]() |
Sdílet |