Žebříček Štiky českého byznysu je sestavován na základě existující databáze Coface Czech, která soustřeďuje údaje o všech podnikatelských subjektech nejen v ČR, ale i z celé střední a východní Evropy. Hodnocení se může zúčastnit kterákoli domácí firma, která organizátorům poskytne své ekonomické výsledky za sledované období posledních tří let. Za Jihočeský kraj bylo oceněno celkem 10 firem, z nichž pět je členem Jihočeské hospodářské komory.
V žebříčku Štiky českého byznysu uspělo pět členských firem Jhk
V žebříčku Štihy českého byznysu se za Jihočeský kraj umístilo pět členských firem Jihočeské hospodářské komory:
- Kámen a písek, spol. s r.o.
- VISCOFAN CZ s.r.o.
- ELEKTRO S.M.S., spol. s r.o.
- Linde Pohony s.r.o.
- DOPPLER CZ spol. s r.o.
Do žebříčku Štiky českého byznysu jsou zařazeny firmy se sídlem v ČR, jež měly v posledním roce obrat vyšší než 10 milionů eur a zároveň splnily dvě základní kvalifikační kritéria: měly v hodnoceném tříletém období alespoň jeden kladný výsledek hospodaření a prokázaly schopnost dostát svým závazkům. Pro vlastní umístění je rozhodující hodnota Indexu 1000 CIC, který je počítán na základě pěti ekonomických kritérií:
- nárůstu obratu,
- ROE (poměru hospodářského výsledku po zdanění k vlastnímu kapitálu),
- ROA (poměru hospodářského výsledku po zdanění k celkovým aktivům),
- běžné likvidity,
- míry zadluženosti.
Sdílet článek:
Vytisknout článekSouvisející články
Hospodářská komora navrhuje pět kroků pro férovější a jednodušší podnikání v gastronomii
Zjednodušit pravidla, podpořit poctivé podnikatele, zlepšit pracovní podmínky a přitáhnout zpět mladé lidi do oboru. Hospodářská komora přichází s konkrétními návrhy, které mohou české gastronomii ote...
Konference Future-Proof Leadership
Přijďte zjistit ve středu 17. 9. 2025, jak můžete vnést udržitelnost do firemní strategie. Inspirujte se zkušenostmi skvělých řečníků a příklady z praxe. Zjistěte, jaké jsou trendy ve vnímání udržitel...
Celní dohoda EU a USA je deeskalací obchodní války. Skutečná výzva nyní čeká Evropu na vnitřním trhu
Evropa by měla na novou obchodní dohodu se Spojenými státy reagovat důrazem na zvýšení své vlastní konkurenceschopnosti – zejména odstraněním vnitřních překážek na jednotném trhu, omezením byrokracie ...