Aktuality

Nominujte podnikatele na ocenění Národní ceny Spokojený zákazník pro rok 2022

07. červenec 2022
Byznys Obchod Společenská odpovědnost Podpora podnikání

Sdružení českých spotřebitelů i letos vyhlásilo Národní cenu Spokojeného zákazníka pro rok 2022. Zapojte se i vy a nominujte jihočeské podnikatele, o kterých si myslíte, že by si ocenění zasloužili. Nominace je možné posílat do 15. srpna 2022. 

Rozhodnout o vítězi může i veřejnost

Národní cena českých spotřebitelů Spokojený zákazník je v Česku letos vyhlášena v celkem 4 krajích. Kromě Jihočeského kraje ocenění získají podnikatelé také v kraji Ústeckém, Moravskoslezském a Jihomoravském. Víte-li tedy o firmě, podnikateli nebo i jiném subjektu, kteří by si toto ocenění zasloužili, není nic jednoduššího než se podívat, kdo se oceněním již může pyšnit, a pokud je na interaktivní mapě nenajdete, stačí dát e-mailem na adrese info@konzument.cz vědět, protože podněty a návrhy na ocenění konkrétních subjektů v roce 2022 může i nejširší veřejnost podávat až do 15. srpna 2022, a to prostřednictvím formuláře dostupného na  webových stránkách Sdružení českých spotřebitelů.

Harmonogram soutěže je následovný:

  • do 15. 8. je možné posílat návrhy na ocenění firem v letošním roce
  • do 30. 8. bude probíhat kompletace seznamu návrhů k ocenění, doplnění kontaktů, identifikačních údajů a dalších informací k navrženým firmám
  • do 30. 9. proběhne předložení návrhů na ocenění Komisi, jejich projednání a schválení,
  • do 30. 10. proběhne příprava slavnostního předání cen ve spolupráci s KÚ Jihočeského kraje.

 

Ocenění s dlouholetou tradicí

Ocenění Spokojený zákazník vyhlašuje Sdružení českých spotřebitelů (SCS) již od roku 2001 na regionální úrovni, a to pod laskavou patronací jednotlivých hejtmanů, kteří tuto myšlenku podporují, a to s cílem ocenit a zviditelnit podnikatele, kteří právě vysoká očekávání spotřebitelů a jejich oprávněné zájmy berou vážně.

SCS tímto způsobem v Česku ocenilo již celkem 1.390 podnikatelských subjektů, a to především malých a středních podniků, rodinných firem a živnostníků, kteří na regionální úrovni nabízí spotřebitelům skutečně nadstandardní služby.

 

Návrhy přezkoumává komise

Jednotlivé návrhy na přiznání ceny jsou přitom vždy podrobeny přezkoumání v hodnotící komisi, která zastává funkci nezávislé a odborné třetí strany, a tuto funkci v regionech vykonávají Odborné komise pro ochranu spotřebitele, ve kterých jsou pod vedením zástupce nominovaného Krajským úřadem příslušného kraje zastoupeny vedle spotřebitelů a dalších nevládních organizací i místní samosprávy, profesní svazy a také dozorové orgány.

Více informací naleznete také na webu Sdružení českých spotřebitelů

 

Zdroj: web Sdružení českých spotřebitelů

Dokumenty


Sdílet článek:

Vytisknout článek

Související články

23. září 2025
Podpora podnikání

Nová povinnost pro zaměstnavatele: Nástup cizince musí hlásit ještě před započetím práce

Od 1. října 2025 vstupuje v platnost nová povinnost pro všechny zaměstnavatele, kteří přijímají do pracovního poměru cizince – včetně občanů Slovenské republiky. Zaměstnavatelé nově musí ohlásit ná...

Přečíst celý článek
12. září 2025
Byznys Obchod

Mapa globálních oborových příležitostí: Objevte nové šance pro rozvoj vašeho podnikání

Chcete rozšířit své podnikání? Pomůže vám Mapa globálních oborových příležitostí.

Přečíst celý článek
19. srpen 2025
Společenská odpovědnost

Hospodářská komora pomáhá podnikům hodnotit udržitelnost: vzniká nový on-line nástroj

Jsme součástí projektu Greenpact.

Přečíst celý článek