Společensky odpovědné organizace staví na první místo dodržování povinností uložených právními předpisy a nad jejich rámec uplatňují odpovědné a etické chování vůči svému okolí. Tato strategie posiluje důvěryhodnost organizace v očích zákazníků, partnerů i společnosti jako celku a stává se důležitým nefinančním ukazatelem výkonnosti organizace.
Národní cena za společenskou odpovědnost putuje i do jižních Čech
Za své dobrovolné aktivity v oblasti CSR jsou firmy oceňovány Národní cenou za společneskou odpovědnost, kterou v listopadu loňského roku získaly i členské firmy Jhk, a to:
- Technické služby Tábor s.r.o. - 1. místo v oblasti PODNIKATELSKÝ SEKTOR, malé a střední organizace
- TKP geo s.r.o. - 3. místo v oblasti PODNIKATELSKÝ SEKTOR, malé a střední organizace
- Kámen a písek, spol. s.r.o. - ocenění společensky odpovědná organizace II. stupně v oblasti PODNIKATELSKÝ SEKTRO, malé a střední organizace
Posláním Národní ceny České republiky za společenskou odpovědnost je podpořit společenskou odpovědnost a udržitelný rozvoj prostřednictvím zpětné vazby, kterou organizacím poskytne hodnocení nezávislou stranou.
Úspěšní účastníci v Národní ceně České republiky za společenskou odpovědnost obdrželi národní i mezinárodní ocenění „Committed to Sustainability".
Sdílet článek:
Vytisknout článekSouvisející články
Hospodářská komora navrhuje pět kroků pro férovější a jednodušší podnikání v gastronomii
Zjednodušit pravidla, podpořit poctivé podnikatele, zlepšit pracovní podmínky a přitáhnout zpět mladé lidi do oboru. Hospodářská komora přichází s konkrétními návrhy, které mohou české gastronomii ote...
Konference Future-Proof Leadership
Přijďte zjistit ve středu 17. 9. 2025, jak můžete vnést udržitelnost do firemní strategie. Inspirujte se zkušenostmi skvělých řečníků a příklady z praxe. Zjistěte, jaké jsou trendy ve vnímání udržitel...
Celní dohoda EU a USA je deeskalací obchodní války. Skutečná výzva nyní čeká Evropu na vnitřním trhu
Evropa by měla na novou obchodní dohodu se Spojenými státy reagovat důrazem na zvýšení své vlastní konkurenceschopnosti – zejména odstraněním vnitřních překážek na jednotném trhu, omezením byrokracie ...