Kombinovaná akademie pro mistry výroby
Více o projektu ZDE
Vzdělávací program Akademie pro mistry výroby je zaměřen na vytvoření nových a hlavně efektivních návyků účastníků a zvýšení efektivity jejich práce. Náplň kurzu je rozdělena do samostatných výukových bloků složených z výkladové části a aktivního procvičení látky při řešení příkladů, případových studií a návrhů variantních řešení konkrétních praktických situací. V rámci cvičení je část programu věnována i sebepoznávání účastníků, plánování jejich osobního i profesního růstu.
Program je výjimečný způsobem získávání kompetencí. Proces získávání kompetencí je zaměřen na vytváření trvalých pozitivních změn v myšlení a chování lidí.
Program
Na co se můžete těšit?1. den: Tabulkové výpočty
(Efektivní postupy tvorby tabulek, moderní a rychlé metody, zásady pro používání výpočtů, nejčastěji používané funkce, počítání mezi listy.)
2.den - Systémy managementu kvality I
( ISO 14001, OHSAS 18001, ISO 45001, ISO 13485, IATF 16949 )
3. den: Řízení denního provozu
(Naučíte se jak si nastavit priority při řízení denního provozu. Zaměříte se na plánování a organizaci času, efektivní vedení týmů a operačních porad.)
4. den: Denní výsledky organizace - týmu
(Seznámíte se s metodami jak správně analyzovat výsledky práce vaší organizace/týmu, tak aby váš tým/organizace byla efektivnější.)
5. den: Efektivní využití potenciálu zaměstnanců
(Obsah základního programu vychází ze základních požadavků na roli mistra: uřídit denní provoz, dodat denní výsledky a využít potenciál lidí.)
6. den: Rozvoj schopností vést - leadership
(Kurz rozvíjí základní manažerské dovednosti potřebné pro vedení lidí a řízení výkonu. Leadership – dovednost na pozici mistra, řízení a rozvoj jednotlivců, řízení a rozvoj týmů.)
7. den: Cílená komunikace a zvládání stresu
(Cílem kurzu je rozvoj komunikačních a prezentačních dovedností pro roli mistra. Efektivní komunikace – naslouchání a efektivní zadávání úkolů, modely pro pracovní rozhovory, modely pro komplikované rozhovory, zvládání stresu.)
8. den: Řízení změn a neustálé zlepšování
(Cílem je rozvoj dovedností mistra zapojovat své lidi do procesů změn. Vést je k dovednostem vidět potenciál změn, vyhodnotit je a využít pro zefektivnění procesů.)
9.den : Řešení konfliktů
(Druhy konfliktů a jejich zvládání, Osobnostní diagnostika, Zvládání emocí v konfliktních situacích, praktický nácvik)
10.den : Právní minimum
( Seznámíte se se základními instituty pracovního práva a vybranými problémy, se kterými se můžete setkat ve své praxi. Naučíte se orientovat v českém právu, jeho terminologii a získáte přehled v dané problematice.)
NEJZAZŠÍ TERMÍN PRO PODÁNÍ PŘIHLÁŠEK JE 5. 8. 2021
Pro přihlášení ke kurzu prosím zašlete sken vyplněného a podepsaného monitorovací listu + kopii pracovní smlouvy na adresu akademie@jhk.cz ! Originál monitorovacího listu nám předáte osobně na kurzu, nebo zašlete poštou na Jhk.
Jhk Akademie se bude konat prezenčně za dodržení podmínek, které vycházejí z mimořádného opatření MZČR.
Berte prosím na vědomí, že je potřeba použít po celou dobu konání akce ochranný prostředek dýchacích cest (nos, ústa), kterým je respirátor nebo obdobný prostředek a zároveň je potřeba mít potvrzení o splnění podmínky pro vstup na akce. Seznam podmínek umožňující vstup je k dispozici zde.
Upozorňujeme, že testy nezajišťujeme.
Projekt číslo CZ.03.1.52/0.0/0.0/19_110/0010847 s názvem Vzdělávání zaměstnanců členských firem Jihočeské hospodářské komory II je financován z Evropského sociálního fondu a ze státního rozpočtu v rámci Operačního programu Zaměstnanost.
Lektoři
Bc. et Bc. Jana Tichá
Lektorka a koučka vzdělávací společnosti GLOBIS s.r.o, pro kterou pracuje od roku 2006. Jana má dlouholeté zkušenosti s lektorováním IT a zaměřuje se na využití kancelářských aplikací ve firemní praxi či prezentačním a komunikačním dovednostem. Je certifikovaným testerem ECDL, akreditovaným lektorem MŠMT a také akreditovaným externím koučem (MŠMT, 2015). Ve volném čase ji můžete vidět prohánět se na koni nedaleko Budějovic.
Mgr. Marie Váňová
Mám dlouholeté zkušenosti v personalistice a vedení lidí v mezinárodních společnostech. Věnuji se realizaci rozvojových projektů, konzultacím, koučinku a školení v oblasti rozvoje organizace i jednotlivce. Věřím, že lidé tvoří úspěch firem.
PaeDr. Pavel Štursa
Mgr. Filip Koloros
Lektor právních předmětů, který svou právní praxi vykonával především ve velkých mezinárodních obchodních společnostech. Působil i jako externí právní konzultant pro samosprávu. Vzhledem k jeho zkušenostem není pouhým teoretikem a dokáže ideálně propojit teorii s praxí a uvést vždy konkrétní příklady. Během své výuky se snaží využívat moderní trendy.
Pavla Polášková
Dokumenty
Datum a čas |
Čtvrtek 19. 08. 2021
8:00
- 16:30
Čtvrtek 02. 09. 2021
8:00
- 16:30
Čtvrtek 09. 09. 2021
8:00
- 16:30
Čtvrtek 23. 09. 2021
8:00
- 16:30
Čtvrtek 07. 10. 2021
8:00
- 16:30
Čtvrtek 21. 10. 2021
8:00
- 16:30
Čtvrtek 04. 11. 2021
8:00
- 16:30
Čtvrtek 18. 11. 2021
8:00
- 16:30
Čtvrtek 02. 12. 2021
8:00
- 16:30
Čtvrtek 16. 12. 2021
8:00
- 16:30
|
---|---|
Místo | zasedací místnost nad truhlárnou Sažinova 888, Milevsko |
Cena |
Pro členy Jhk: pouze pro členy zapojené do projektu Pro ostatní: nelze se účastnit Cena pro projektové partnery: Zdarma |
Kapacita | Akce proběhla |
Garant akce |
|
Sdílet |