Google Analytics pro začátečníky
Zveme Vás na seminář, který Vám poodtajní svět webové analytiky. Ukážeme Vám, co všechno webová analytika řeší, jaké nástroje se v ní používají, na která čísla se dívat a jak jim rozumět. Ovšem nutné je také nezapomínat na to, že svět online marketingu se stále mění. Proto se podíváme i na to, co nás čeká a co se změní v příštích dvou letech. A nebojte se, je toho celkem dost.
Program
- Jak na web nastavit Google Analytics a další měřící kódy
- Nutné a nezbytné základy Google Analytics (GA3)
- Vysvětlení jednotlivých reportů v GA3
- Jak označovat kampaně a jak fungují UTM
- Co se změní v online marketingu v následujících 2 letech a již platí od roku 2022
Školení je určeno pro začátečníky.
Podmínky účasti:
Přihlášku můžete stornovat nejpozději 7 dnů před konáním semináře. Při odhlášení účastníka méně než 7 dnů před akcí účtujeme 100 % částky za kurz. Organizace může na seminář dle potřeby vyslat náhradníka.
Setkání se bude konat prezenčně v sídle Jhk za dodržení podmínek, které vycházejí z mimořádného opatření MZ ČR.
Berte prosím na vědomí, že je potřeba použít po celou dobu konání akce ochranný prostředek dýchacích cest (nos, ústa), kterým je respirátor nebo obdobný prostředek a zároveň je potřeba mít potvrzení o splnění podmínky pro vstup na akce.
Lektor

Pavla Hladečková
Studovala jsem Právnickou fakultu, ale láska k marketingu po čtyřech letech zvítězila, a tak jsem vystudovala marketingovou komunikaci.
Pracovala jsem v největší digitální agentuře v ČR - H1.cz, která je součástí WPP. Zde jsem pracovala jako stratég zodpovědný za přípravu kampaní pro klienty jako ČMSS, GEFCO Česká republika a Slovensko, Rathgeber nebo CineStar.
Dále jsem vedla jak veřejná, tak individuální školení pro klienty jako například Knauf.
Poté jsme si vyzkoušela práci na klientské straně. Byla jsem zodpovědná za celkovou online komunikaci a výsledky e-shopu Aquapalace Praha.
Aktuálně působím na volné noze a pro své klienty tvořím marketingové plány a zajišťuji jejich realizaci.
Pracovala jsem v největší digitální agentuře v ČR - H1.cz, která je součástí WPP. Zde jsem pracovala jako stratég zodpovědný za přípravu kampaní pro klienty jako ČMSS, GEFCO Česká republika a Slovensko, Rathgeber nebo CineStar.
Dále jsem vedla jak veřejná, tak individuální školení pro klienty jako například Knauf.
Poté jsme si vyzkoušela práci na klientské straně. Byla jsem zodpovědná za celkovou online komunikaci a výsledky e-shopu Aquapalace Praha.
Aktuálně působím na volné noze a pro své klienty tvořím marketingové plány a zajišťuji jejich realizaci.
Datum a čas |
Pondělí 17. 01. 2022 09:00 - 12:00 Přidat do kalendáře |
---|---|
Místo | Velká zasedací místnost v sídle Jhk Husova 9, České Budějovice |
Cena |
Pro členy Jhk: 1 100 Kč* Pro ostatní: 1 500 Kč* (* bez DPH) |
Kapacita | Akce proběhla |
Garant akce |
![]() |
Sdílet |