#jihoceskepodnikani
Menu

Události

Akademie pro personalisty

Vhodné pro
Jen pro firmy zapojené do projektu 110 Jen pro členy Jhk

Vzdělávání mohou využít jen firmy zapojené do projektu Vzdělávání zaměstnanců členských firem Jhk II.
Máte zájem zapojit se do projektu – kontaktujte nás na 110@jhk.cz

Vzdělávací program je určen personalisty a mzdové účetní firem, které mají na starosti personalistiku. Dozvíte se, jak efektivně zpracovávat data a využívat je ve svůj prospěch, zorientujete se dobře v základech pracovního práva a právním minimu, které využijete v případě nestandardních pracovních situací. V neposlední řadě si ujasníte strategii řízení změn a projdete s lektorem také s tím vším související otázku motivace pracovníků.
Náplň kurzu je rozdělena do samostatných výukových bloků složených z výkladové části a aktivního procvičení látky při řešení příkladů, případových studií a návrhů variantních řešení konkrétních praktických situací. V rámci cvičení je část programu věnována i sebepoznávání účastníků, plánování jejich osobního i profesního růstu. 

 

Program

Na co se můžete těšit?


1. den: 5.10.2020 - Personální minimum a zákoník práce
(Kurz Vám pomůže Vám porozumět základním souvislostem pracovního práva, naučí vás pochopitelnou formou pracovat s vybranými okruhy pracovního práva a zákoníku práce, včetně jeho novelizace. Mimo jiné se zaměříme  na vznik a sjednání pracovního poměru,  pracovní dobu, její délku a evidenci , zkušební dobu, převedení na jinou práci a odměňování)

2. den: 19.10.2020 - Právní minimum
(Legislativní rámec : Občanský zákoník, Zákoník práce, Ochrana osobních údajů)
V tomto kurzu právního minima z vybraných oblastí pracovního práva se seznámíte s některými základními instituty pracovního práva a vybranými problémy, se kterými se můžete setkat ve své praxi. Naučíte se orientovat  v českém právu, jeho terminologii a získáte přehled v dané problematice.

3. den: 2.11.2020 - Strategické řízení lidských zdrojů, role personalisty, řízení změn
(Tvorba a strategie řízení lidských zdrojů, východiska, zásady, charakteristika pracovních sil a vytváření HR procesů, strategické otázky personálního managementu, řízení lidských zdrojů zemích EU a v prostředí ČR, role HR manažera úspěšné firmy v oblastech strategie firmy, struktury, organizačního uspořádání, organizační kultury a řízení procesů změn)

4. den: 16.11.2020 - Motivace pracovníků a řízení pracovního výkonu
(Význam motivace pro zvyšování výkonu na pracovišti, stimulace k výkonnosti, vytváření pracovních míst a pracovních úkolů, řízení pracovního výkonu, hodnocení pracovníků, pracovního výkonu.)

5. den: 30.11.2020 - Zpracování obsáhlých dat
(nástroje pro rychlé získání údajů z dlouhých tabulek, rychlé zpracování výstupů ve formě grafu, kontingenční tabulky, PDF souboru, tisková nastavení)

6. den: 15.12.2020 - Office 365 online nebo Google docs
(práce se soubory, úpravy textů, tabulek, prezentací atd. v online prostředí kancelářského balíku Office, vše probíhá na praktických příkladech - vizitka, nabídka, ceník, katalog, pracovní postup)
 

POZOR - realizace jednotlivých školení probíhá na různých místech.
1.+2. termín - Čechova 728, ČB (učebna Everesta)
3.+4. termín - Husova 9, ČB (bit cz, prostory Jhk)
5.+6. termín - Žižkova 12, ČB (učebna GLOBIS)


NEJZAZŠÍ TERMÍN PRO PODÁNÍ PŘIHLÁŠEK JE 30. 9. 2020!

Pro přihlášení ke kurzu prosím zašlete sken vyplněného a podepsaného monitorovací listu + kopii pracovní smlouvy na adresu 110@jhk.cz ! Originál monitorovacího listu nám předáte osobně na kurzu, nebo zašlete poštou na Jhk.

 

 


 

Lektoři

Ing. Oldřich Hes

Jako lektor IT působí od roku 1999. Ve společnosti GLOBIS s.r.o., kde je jedním z jednatelů, pracuje od roku 2006. Kromě lektorské činnosti zaměřené na profesionální využití kancelářských programů, se nejčastěji věnuje optimalizaci využití ICT v malých a středních společnostech. Ve volném čase sází stromky v lese nebo ho najdete na turistických stezkách.
 
Pan Hes je dále certifikovaným testerem ECDL a akreditovaným lektorem MŠMT,  certifikovaným lektorem vzdělávání dospělých (AIVD, 2012) a vlastní certifikát Microsoft Office Specialist (Microsoft, 2006).


 

Ing. Ivana Černá, MBA

ACC kauč, facilitátor, trenér. "Učit se a nechat se inspirovat těmi nejlepšími" to je moto, které protíná můj život. Jsem zkušený exekutivní a osobní kouč, trenér a facilitátor. Mé zkušenosti vychází z poznatků neurovědy. Věřím, že každý člověk má obrovský potenciál se rozvíjet, pokud si uvědomí potřebu pozitivních dlouhotrvajících změn. Mým cílem je toto uvědomění zprostředkovat a dosáhnout nejen jednotlivcům, ale i firmám odvážných cílů.

Mgr. Filip Koloros

Lektor právních předmětů, který svou právní praxi vykonával především ve velkých mezinárodních obchodních společnostech. Působil i jako externí právní konzultant pro samosprávu. Vzhledem k jeho zkušenostem není pouhým teoretikem a dokáže ideálně propojit teorii s praxí a uvést vždy konkrétní příklady. Během své výuky se snaží využívat moderní trendy.


Dokumenty

Datum a čas
Pondělí 05. 10. 2020
8:00 - 16:30
Pondělí 19. 10. 2020
8:00 - 16:30
Pondělí 02. 11. 2020
8:00 - 16:30
Pondělí 16. 11. 2020
8:00 - 16:30
Pondělí 30. 11. 2020
8:00 - 16:30
Úterý 15. 12. 2020
8:00 - 16:30
Místo Čechova 728 (učebna Everesta), České Budějovice
Cena Pro členy Jhk:
pouze pro členy zapojené do projektu

Pro ostatní:
nelze se účastnit

Kapacita Volno (Posledních 8 míst)
Garant akce
Tichá Jana
jana.ticha@globis.cz
+420775278909
Přihláška na akci
Sdílet

Přihláška na akci

Volno (Posledních 8 míst)

pouze pro členy zapojené do projektu
Údaje organizace:
(Klikněte vyhledat)
(Pole se vyplňuje automaticky)
Osobní údaje:

Políčka označená* jsou povinná.
Zpět
Zpracováváme soubory cookies. Pomáhají nám ke správnému fungování webové stránky, k poskytování funkcí sociálních sítí, personalizaci obsahu a inzerce a k analýzám její návštěvnosti. Používáním webu souhlasíte s jejich užitím.